Bite me.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat je hiermee wil zeggen, maar als ze klein en geil is deze voor mij. Jij mag de volgende weer hebben, maar probeer niet meer zoveel bewijs achter te laten.
We hebben elkaar gewoon lief, joh.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef gniffie het volgende:
Sora no otoshimono heeft miijn favoriete voiceactor, diezelfde als van onegai teacher
Waar hebben jullie het btw over, elkaar af te flamen
Dôh, we zijn maatjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
We hebben elkaar gewoon lief, joh.
Ik kan niet, hèquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Jordy-B het volgende:
Ga je dat zaterdag over een week ook bewijzen?
Oh... dat zeg je dan nu pas, want je gaf alleen aan dat je vergeten was wanneer die trouwdag was. Niet wanneer die trouwdag was.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh... dat zeg je dan nu pas, want je gaf alleen aan dat je vergeten was wanneer die trouwdag was. Niet wanneer die trouwdag was.
Nou, doe dan maar een foto.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:15 schreef Xaryna het volgende:
Sorry, ik kan toch niet komen. Hoorde nu net dat mijn grootouders dan hun trouwdag vieren en ik word geacht aanwezig te zijn. Volgende keer beter?
Ik val op lange dames.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben niet klein en ik ben lief en onschuldig dus ik zie niet in waarom
dat dient ook bewezen te wordenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben niet klein en ik ben lief en onschuldig dus ik zie niet in waarom
Ik zou zeggen, zet er eentje neer en wie weet volgen er meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:14 schreef blessed19 het volgende:
Fok is niet het medium om relaties op te zoeken, maar ik ben wel uiterst benieuwd naar wat foto's van iedereen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:01 schreef Xaryna het volgende:
Dus dit krijg je als je teveel mannen bij elkaar zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |