t eerste jaar had ik er 1 van Oililly, maar kwam er al snel achter dat 1 week op 2 pagina's te weinig was, daarom zwoer ik voor de rest altijd bij agenda's van Diesel...Elke dag 1 paginaquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof
Ik heb o.a. een ID&T, Garfield en Ajax agenda gehad
haha geweldigquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t eerste jaar had ik er 1 van Oililly, maar kwam er al snel achter dat 1 week op 2 pagina's te weinig was, daarom zwoer ik voor de rest altijd bij agenda's van Diesel...Elke dag 1 pagina![]()
Eensquote:
Die halen we misschien wel met de SR actiequote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef themauster het volgende:
we zitten al op 1600 nog 400 en dan zitten we bij topic 2000
Zeker wetenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die halen we misschien wel met de SR actie
ja die vond ik ook erg mooiquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Behoorlijk lachwekkend groepje, maar dat Stay another day vond ik wel mooi...
Tony Tewwy Brian Johnquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
mn hele agenda zit ook echt vol met East17 meuk![]()
die doen alleen thema blokuren helaas.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:08 schreef Qunix het volgende:
Jammer dat TMF ofzo geen thema weken doet zoals de 90's...
lachwekkend? dat was serious bussiness in mijn jeugdjaren hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Behoorlijk lachwekkend groepje, maar dat Stay another day vond ik wel mooi...
ik wil weer naar school *boehoehoe*quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Eliza, je Shampoo-recensie uit de Smash Hits in die agenda twitpic.![]()
* Briggy gaat ook ff in haar oude schoolagenda's snuffelenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil weer naar school *boehoehoe*
[ afbeelding ]
leukquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy gaat ook ff in haar oude schoolagenda's snuffelen![]()
In die van mij staan nog aantekeningen die ik maakte toen een vriendin van me die engels studeerde, ons ging uitleggen hoe je het beste een Manchester accent kon doen. Met een glottal stop en een 'ink' in plaats van 'ing'. En daarna gingen we altijd de vader van Howard van Take That bellen.quote:
yoquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
In die van mij staan nog aantekeningen die ik maakte toen een vriendin van me die engels studeerde, ons ging uitleggen hoe je het beste een Manchester accent kon doen. Met een glottal stop en een 'ink' in plaats van 'ing'. En daarna gingen we altijd de vader van Howard van Take That bellen.
die hebben we nog niet gehoord deze weekquote:
jewel, Tonight Tonight heb ik al gehoord deze weekquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die hebben we nog niet gehoord deze week
koekjes opruimen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef themauster het volgende:
jeetje zie helemaal geen smilies meer op fok
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jewel, Tonight Tonight heb ik al gehoord deze week
doe mij maar bierquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]! die opmerking was sarcastisch
Machtige, krachtige, drs. P -achtige![]()
Daar is 'ie !!!!! Living on my own.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Hansieieieieiei!!!!! Queeeeeeeennnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sssst mooi liedjequote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef themauster het volgende:
Jongens dit is niet queen maar een solo plaat van Freddy Mercury zelf
Zelfs Youtube roept dat het Queen isquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef themauster het volgende:
Jongens dit is niet queen maar een solo plaat van Freddy Mercury zelf
Punt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |