abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74229171
Een interview met Geert Wilders.

Bendk: Hoe je over Wilders denkt moet je zelf weten, maar voor mij is het wel duidelijk dat de democratie in nederland begint te hellen...wie herstelt dat ?

Interview:

Door de krant het Parool werd mij gevraagd terug te kijken op de moord op Theo van Gogh, nu bijna 5 jaar geleden. De laffe aanslag op zijn leven zal me altijd bijblijven. Twee dagen erna verloor ik mijn eigen vrijheid, en moest ik onderduiken voor de dreiging van islamitisch terrorisme. Helaas heeft de overheid sindsdien weinig geleerd. Je zou verwachten dat men de vrijheid van meningsuiting ten koste van alles zou beschermen, maar helaas moet ik in januari voor de rechter verschijnen vanwege mijn uitspraken over de islam. Maar ik zal niet opgeven en er alles aan doen om het recht op de vrije meningsuiting te laten zegevieren.

Hieronder het interview in Het Parool van afgelopen donderdag 29 oktober:

Van Gogh: 5 jaar na de moord, deel 3

Op 2 november 2004 werd Theo van Gogh vermoord. Twee dagen later werd Geert Wilders uit zijn huis gehaald om daar nooit meer terug te keren. Tot op de dag van vandaag wordt hij streng beveiligd. De derde aflevering van een korte serie.

‘Ik kan me niet herinneren dat ik toen echt angst heb gehad. Wel ongeloof. En woede. Later zijn er zeker ook momenten geweest dat ik bang ben geweest – daar wil ik niet flinker over doen dan ik ben – maar van de ochtend van de moord op Theo van Gogh herinner ik me dat niet. De donderdag daarna gebeurden er wel een paar dingen waarvan ik dacht: jeetje.” Sinds die donderdag, twee dagen na de moord, heeft Geert Wilders, voorman van de Partij voor de Vrijheid, altijd een handjevol beveiligingsmensen om zich heen gehad. “Ik ben mijn eigen vrijheid gewoon kwijtgeraakt.”

“Het is iets wat je je ergste vijand niet gunt. Ik was daarvóór al bedreigd via filmpjes op internet en werd daarom elke dag thuis afgezet,” vertelt Wilders. “Maar op die donderdagavond stonden ze na een half uur weer aan de deur, gewapend, in kogelvrije vesten en met de boodschap: je moet nu weg. Ik kreeg tien tot vijftien minuten om wat spullen te pakken. In dat huis ben ik nooit meer teruggeweest.”

“Sterker nog, ze wisten zelf toen nog niet waar ze naartoe gingen. We zijn tussen Venlo en de kazerne waar ze me naar toe brachten, nog een paar keer van auto gewisseld. Pas op het allerlaatst wisten ze waar ze me heen moesten brengen. Daar bleek ook Ayaan Hirsi Ali te zijn.”

Achteraf bezien vormde de moord op Van Gogh voor hem het beginpunt van vijf jaar strenge persoonsbeveiliging. “Ik wil het niet te dramatisch laten klinken, maar u vraagt ernaar. Sindsdien heb ik geen vrij leven meer. Ik ben altijd omringd door agenten, auto’s met sirenes. Ik moet altijd mijn agenda twee dagen tevoren inleveren. Ze zien alles, horen alles.”

“Maar ik heb in de loop van de tijd ook wel geleerd dat je als politicus gewoon dingen moet blijven doen.” Vorige week ging hij nog over de markt in Rotterdam bij een actie tegen de verhoging van de AOW- leeftijd. “Ik houd spreekbeurten met een kogelvrij vest aan, waardoor ik mijn jasje niet kan dichtdoen en eruitzie als een dikke pad. Maar ik doe het. Ik ga over zo’n markt, omdat het bij mijn vak hoort.”

‘Als ik me door angst laat leiden, zou niemand me meer zien. Dan zou ik mijn werk niet meer kunnen doen. Ik ga door omdat ik vind dat de mensen die mij in deze situatie hebben gebracht, niet mogen winnen. Zij zullen nooit winnen.”

Uit onderzoek in opdracht van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) bleek vorig jaar dat beveiligde politici psychologisch zeer gebukt gaan onder stress en soms zelfs het zicht op de werkelijkheid verliezen. “Ik was nog net niet knettergek, als ik die onderzoekers moest geloven,” lacht Wilders. Hij herkent zichzelf er niet in. Ook vindt hij niet dat hij is ‘geradicaliseerd’ na de moord op Van Gogh en sinds hij persoonsbeveiliging krijgt. Wilders: “Ik ben niet extremer geworden. Ik was niet extreem en ben dat nu nog niet.”

“Op een gegeven moment krijg je ook wel inzicht in de aard van de bedreigingen en weet je hoe serieus het is. Dan accepteer je het ook. Het is ook een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant ben ik heel dankbaar dat ik in een land woon waar de overheid mensen beschermt, er zijn veel landen waar dat niet gebeurt.”

“Je hebt ook geen keuze. Ik beslis zelf niet over mijn beveiliging. En als je geen keuze hebt, maak je er gewoon het beste van. Ik ben een positief mens en binnen de beperkingen die ik heb, probeer ik het maximale eruit te halen.”

“Ook privé. Ik kan niet ’s avonds naar de kroeg, er zijn dingen die je niet kunt doen, maar ik ga wel eens naar de bioscoop. Dan is de achterste rij voor mij leeggemaakt, kom ik binnen als de film al bezig is en ga iets voor het einde weer weg. Het is allemaal niet ideaal, maar af en toe doe ik het gewoon. Als ik wil uitwaaien op het strand, ga ik uitwaaien op het strand. Dan rijden er maar auto’s mee het strand op en zijn er ik weet niet hoeveel agenten met oortjes om me heen. Het went nooit, maar je leert ermee omgaan.”

En dat terwijl hij Theo van Gogh eigenlijk nauwelijks kende. “Ik heb hem nooit ontmoet. Ik wist wel al in een heel vroeg stadium dat hij bezig was met de film Submission, omdat ik intensief contact had met Ayaan, maar ik kende hem zoals de meeste Nederlanders, als publiek figuur. Ik weet ook niet of hij het met me eens zou zijn geweest, of hij een geestverwant was. Hij sneed wel vaak onderwerpen aan die gingen over integratie en de islam. Los van de gekozen woorden lagen onze opvattingen niet ver uit elkaar.”

Het woord geitenneukers – een in de columns van Van Gogh geregeld terugkerend scheldwoord voor moslims – zou Wilders bijvoorbeeld niet gebruiken, zegt hij. “Ik richt me meer op de ideologie dan op de mensen die erin geloven. Maar ik vind wel dat hij zoiets moest kunnen zeggen. En ik moet eerlijk zeggen: ik kon er ook wel om lachen.”

‘Ik vond dat hij zijn nek uitstak en een groot compliment verdiende door de film van Ayaan te regisseren. Dat zou niet iedereen doen,” weet Wilders sinds het maken van zijn anti-islamfilm Fitna. “Van Gogh heeft daar de hoogste prijs voor moeten betalen, helaas.”

En waar Van Gogh nooit vervolgd werd voor het woord geitenneukers, moet Wilders zich in januari bij de rechter verantwoorden voor als beledigend opgevatte uitlatingen over de islam. Het is voor Wilders, vijf jaar na de moord op Van Gogh, het ultieme bewijs dat ‘de elite’ er niets van geleerd heeft. “Je zou verwachten dat we de rechtstaat en de vrije meningsuiting na de moord zouden koesteren. Maar we hebben de vrijheid van meningsuiting alleen maar verder ingeperkt.”

“We zijn bezig geweest met het appeasen van de islam en de islamitische landen. Verscheidene ministers hebben de wet tegen blasfemie willen aanscherpen. In plaats van op te komen voor de vrijheid van meningsuiting hebben ze geprobeerd die te beknotten door religiekritiek nog moeilijker te maken.”

“Eigenlijk is dat de grootste belediging voor iemand als Theo van Gogh. Iedereen die de vrijheid van meningsuiting hoog acht en ook degene die daar de ultieme prijs voor heeft betaald, hebben ze daarmee letterlijk en figuurlijk in zijn hemd gezet.”

Bron: Het parool (Bart van Zoelen), donderdag 29 oktober 2009
---

Wilders: Van Gogh is in z'n hemd gezet

DEN HAAG – ‘De elite’ van Nederland heeft Theo van Gogh ‘in zijn hemd gezet’. Dat zegt Geert Wilders, vijf jaar na de moord op de filmer. Als hij de balans opmaakt, komt hij tot de conclusie dat de vrijheid van meningsuiting sinds dien alleen maar verder is ingeperkt.

“Verscheidene ministers hebben de wet tegen blasfemie willen aanscherpen. In plaats van op te komen voor de vrijheid van meningsuiting hebben ze geprobeerd die te beknotten door religiekritiek nog moeilijker te maken,” zegt Wilders.

“Iedereen die de vrijheid van meningsuiting hoog acht en ook degene die daar de ultieme prijs voor heeft betaald, hebben ze daarmee letterlijk en figuurlijk in zijn hemd gezet.”

Wilders zelf moet zich op 20 januari bij de rechter verantwoorden voor zijn uitspraken over de islam. Voor Van Gogh, door de moord het woord ontnomen, is dat een belediging, oordeelt Wilders.

In de serie interviews waarin Het Parool deze week terugblikt op de moord op Van Gogh, concludeert Wilders dat de moord voor hem het begin is geweest van vijf jaar strenge persoonsbeveiliging. Hoop dat daarin snel verandering komt, heeft de voorman van de Partij voor de Vrijheid niet. “Ik ben mijn eigen vrijheid gewoon kwijtgeraakt.”

Bij spreekbeurten moet hij zich in een kogelvrij vest hijsen, waardoor zijn pak voor geen meter zit. Maar hij laat zich niet al zijn pleziertjes ontzeggen. Het begin en het einde van de film moet hij soms missen, maar hij gaat nog steeds af en toe naar de bioscoop. “Ik doe het gewoon.”

Bron: Het parool (Bart van Zoelen), donderdag 29 oktober 2009
nothing will change without a rebel
pi_74229418
Dit artikel is mij bekend , had er nu even mee gewacht tot 2 november .. dat zou actueler zijn geweest

Ps kun je niet quoten ? Dan komt het verzorgder en wat geinteresseerder over.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:17:43 #253
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74229788
Oh no he didn't...
quote:
Wilders zelf moet zich op 20 januari bij de rechter verantwoorden voor zijn uitspraken over de islam. Voor Van Gogh, door de moord het woord ontnomen, is dat een belediging, oordeelt Wilders
Met een voldane grijns op zijn gezicht zag ik Geert zich loom nog eens op zijn andere zij draaien. Zijn armen net onder het oppervlak van de langzaam opdrogende poel roodbruin bloed... Terwijl zijn linkervoet de laatste resten van het rottende karkas van de man die ooit door het leven ging als Theo van Gogh achteloos aan de kant duwde....
pi_74230039
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:17 schreef Sjaakz het volgende:
Oh no he didn't...
[..]

Met een voldane grijns op zijn gezicht zag ik Geert zich loom nog eens op zijn andere zij draaien. Zijn armen net onder het oppervlak van de langzaam opdrogende poel roodbruin bloed... Terwijl zijn linkervoet de laatste resten van het rottende karkas van de man die ooit door het leven ging als Theo van Gogh achteloos aan de kant duwde....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geestelijke_gezondheidszorg
nothing will change without a rebel
pi_74232654
quote:
Waarom kunnen ezels niet bevroeden dat niet iedereen is zoals hij ?
pi_74233293
Ben benieuwd of Nederland wel stil zal staan op 2 november a.s. Of dat de bevolking de moord als "een incidentje" af zal doen.
pi_74233657
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:17 schreef Sjaakz het volgende:
Oh no he didn't...
[..]

Best ziek van Wilders om een overleden persoon op die manier te misbruiken idd.
pi_74245615
quote:
DEN HAAG – ‘De elite’ van Nederland heeft Theo van Gogh ‘in zijn hemd gezet’. Dat zegt Geert Wilders, vijf jaar na de moord op de filmer. Als hij de balans opmaakt, komt hij tot de conclusie dat de vrijheid van meningsuiting sinds dien alleen maar verder is ingeperkt.
Dit klopt aardig, zelfs op Fok! begin je dit al te merken. Kritiek op de islam wordt xenofoob geblaat genoemd waarop al menige keer een ban is gegeven.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 07:29:11 #259
225540 Pugg
Friends forever
pi_74245631
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
Ben benieuwd of Nederland wel stil zal staan op 2 november a.s. Of dat de bevolking de moord als "een incidentje" af zal doen.

Nova doet op tv een programma op maandag.
pi_74245989
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 07:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dit klopt aardig, zelfs op Fok! begin je dit al te merken. Kritiek op de islam wordt xenofoob geblaat genoemd waarop al menige keer een ban is gegeven.
Flauwekul natuurlijk. De uitspraken waar Janmaat nog voor veroordeeld werd, zijn totaal onschuldig in vergelijking met wat tegenwoordig allemaal wordt geroepen.

Kortom, de grens van wat toelaatbaar is ligt tegenwoordig juist veel hoger dan vroeger, maar Wilders zoekt deze grens bewust op om maximale aandacht te trekken. Prima, maar dan moet je niet zeuren dat men eens wil toetsen of de grens niet is overschreden, en ook niet komen aankakken dat de vrijheid van meningsuiting minder is geworden, want in de praktijk is dat dus gewoon flauwekul.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2009 08:51:40 ]
pi_74246091
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 07:29 schreef Pugg het volgende:

[..]

Nova doet op tv een programma op maandag.
Linkse staatstelevisie kan nooit een goed beeld over Theo schetsen.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:14:39 #262
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74246161
Wilders ziedend door etiket 'extreem-rechts'
DEN HAAG - Geert Wilders is woedend op drie wetenschappers die zijn PVV zouden typeren als een extreem-rechtse partij die de democratie ondermijnt. „Ik ben echt ziedend. Ze zijn knettergek geworden. Wat een idiotie. Wij zijn democraten in hart en nieren”, stelde hij zaterdag.

De PVV-leider reageerde op een bericht in de Volkskrant over een onderzoek naar radicalisering en polarisatie dat in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken is uitgevoerd. Volgens een woordvoerster van het departement zit het onderzoek in de laatste fase, waarbij de begeleidingscommissie en de onderzoekers zoals gebruikelijk nog discussiëren over de definities. Van onenigheid is volgens haar geen sprake.

De woordvoerster wil niet vooruitlopen op de conclusies. Maar volgens de krant noemen de wetenschappers Hans Moors, Bob de Graaff en Jaap van Donselaar de PVV een extreem-rechtse partij die islamofobie en systeemhaat tegen de overheid mobiliseert en daarmee de sociale cohesie en democratie ondermijnt. Wilders verwerpt die kwalificaties. „We zijn democratisch gekozen en gebruiken alleen democratische middelen”, stelde hij.

„Dit is de zoveelste schandelijke en ziekelijke poging van de elite ons te demoniseren en de PVV en al onze kiezers proberen de mond te snoeren. Maar dat gaat ze nooit lukken! Als er iets is dat de democratie ondermijnt, dan is het wel deze linkse elite, onder wie dit soort nep-onderzoekers, en de islamisering”, aldus Wilders. Hij vindt het verder kwalijk dat juist de „onzinnige kwalificaties” van de wetenschappers mensen zou kunnen aanzetten om geweld tegen hem te gebruiken. Het Tweede Kamerlid wordt al jarenlang streng beveiligd wegens voortdurende bedreigingen aan zijn adres.

Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) stuurt het onderzoeksrapport naar verwachting in december naar de Tweede Kamer.

http://www.telegraaf.nl/b(...)rgert_Wilders__.html

Ik kwam even niet meer bij na het lezen van dit bericht. Vooral het vetgedrukte. Overigens heeft ook de Daily Mail (nog rechtser dan de Televaag) het consequent over 'the far right politician'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74246253
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
DEN HAAG - Geert Wilders is woedend op drie wetenschappers die zijn PVV zouden typeren als een extreem-rechtse partij die de democratie ondermijnt. „Ik ben echt ziedend. Ze zijn knettergek geworden. Wat een idiotie. Wij zijn democraten in hart en nieren”, stelde hij zaterdag.

De PVV-leider reageerde op een bericht in de Volkskrant over een onderzoek naar radicalisering en polarisatie dat in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken is uitgevoerd. Volgens een woordvoerster van het departement zit het onderzoek in de laatste fase, waarbij de begeleidingscommissie en de onderzoekers zoals gebruikelijk nog discussiëren over de definities. Van onenigheid is volgens haar geen sprake.

De woordvoerster wil niet vooruitlopen op de conclusies. Maar volgens de krant noemen de wetenschappers Hans Moors, Bob de Graaff en Jaap van Donselaar de PVV een extreem-rechtse partij die islamofobie en systeemhaat tegen de overheid mobiliseert en daarmee de sociale cohesie en democratie ondermijnt. Wilders verwerpt die kwalificaties. „We zijn democratisch gekozen en gebruiken alleen democratische middelen”, stelde hij.

„Dit is de zoveelste schandelijke en ziekelijke poging van de elite ons te demoniseren en de PVV en al onze kiezers proberen de mond te snoeren. Maar dat gaat ze nooit lukken! Als er iets is dat de democratie ondermijnt, dan is het wel deze linkse elite, onder wie dit soort nep-onderzoekers, en de islamisering”, aldus Wilders. Hij vindt het verder kwalijk dat juist de „onzinnige kwalificaties” van de wetenschappers mensen zou kunnen aanzetten om geweld tegen hem te gebruiken. Het Tweede Kamerlid wordt al jarenlang streng beveiligd wegens voortdurende bedreigingen aan zijn adres.

Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) stuurt het onderzoeksrapport naar verwachting in december naar de Tweede Kamer.

Ik kwam even niet meer bij na het lezen van dit bericht. Vooral het vetgedrukte. Overigens heeft ook de Daily Mail (nog rechtser dan de Televaag) het consequent over 'the far right politician'.
Wilders jankt EN heeft gelijk. Zoals zovaak.

Het punt dat hij extreem-rechte genoemd wordt, is dat hij voor bepaalde groepen in de samenleving mindere rechten wil dan zijn eigen clubje. Hij moet kunnen dragen wat hij wil, hij moet kunnen lezen en zeggen wat hij wil, maar moslims mogen dat niet (middels kopvoddentaks en burwa- en koranverboeden etc.). Dat kan je extreem-rechts noemen.

Daarnaast heeft hij helemaal gelijk over de verkankerde religieuze Linksche Elite in VerNederland. Juist zij zijn bezig met een neofascistische terreur en doen zich voor als lieden die het beter zouden weten dan "Het Vrije Volk".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_74246371
Dat is wel een nieuw verwijt hè. Systeemhaat tegen de overheid.
I´m back.
pi_74246388
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is wel een nieuw verwijt hè. Systeemhaat tegen de overheid.
Ja, en een hele domme. Elk gezond mens heeft op zijn minst de grootste twijfels bij een immoreel orgaan dat onze levens wil beheersen.

Daarom heeft Wilders ook gelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_74246400
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wilders jankt EN heeft gelijk. Zoals zovaak.

Het punt dat hij extreem-rechte genoemd wordt, is dat hij voor bepaalde groepen in de samenleving mindere rechten wil dan zijn eigen clubje. Hij moet kunnen dragen wat hij wil, hij moet kunnen lezen en zeggen wat hij wil, maar moslims mogen dat niet (middels kopvoddentaks en burwa- en koranverboeden etc.). Dat kan je extreem-rechts noemen.

Daarnaast heeft hij helemaal gelijk over de verkankerde religieuze Linksche Elite in VerNederland. Juist zij zijn bezig met een neofascistische terreur en doen zich voor als lieden die het beter zouden weten dan "Het Vrije Volk".
Iemand op Fok! die inziet dat er twee kanten op een verhaal zitten, geweldig!

Ben het er trouwens ook helemaal mee eens.
pi_74246416
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en een hele domme. Elk gezond mens heeft op zijn minst de grootste twijfels bij een immoreel orgaan dat onze levens wil beheersen.

Daarom heeft Wilders ook gelijk.
Het bestaan van een overheid heeft zich historisch en filosofisch gezien toch al bewezen? Volgens mij gaat het in die systeemhaat an sich ook niet over het bestaan van een overheid, maar het bestaan van deze overheid.
I´m back.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:50:16 #268
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_74246471
bron van tekst met >'s
http://www.volkskrant.nl/(...)ndermijnt_democratie

>'Geert Wilders ondermijnt democratie'
>AMSTERDAM - De PVV van Geert Wilders is een extreem-rechtse partij
>die islamofobie en systeemhaat tegen de overheid mobiliseert. Daarmee
>ondermijnt zij de sociale cohesie en de democratie in het land. Dat
>stellen drie wetenschappers

Ahm, 3 mensen gaan wat stellen...

> in een aan de Tweede Kamer beloofd

Op voorhand al uitkomsten beloven...! zijn het soms die 3 journalisten die tevens 2e kamerlid zijn? (alle drie zijn dat 2e kamerleden van de pvda)

>onderzoek over radicalisering, dat in opdracht van het ministerie van
>Binnenlandse Zaken is uitgevoerd .

BZ? PvdA ministerie.....
>
>Een woordvoerder van Binnenlandse Zaken zegt dat ‘discussies over het
>rapport nog lopen’, maar dat er ‘pertinent geen sprake is van
>onenigheid’.

Nee logisch ook want de schouders zijn onder bepaalde conclusies al gezet en beloofd !

>Gevaar voor staatsveiligheid
>Explosief is vooral dat Wilders volgens de wetenschappers de sociale
>cohesie en democratie ondermijnt. Ergo: hij vormt een gevaar voor de
>staatsveiligheid.

Wat een kutleiers ! dat zijn juist voorgaande regeringen geweest die dat als resultaat anno nu boekten!! Die draaien de boel weer ff om, dit is dus gemaakt met een hele dikke pvda vinger er in.

>Wilders is een gevaar voor de
>staatsveiligheid.’

Alle regeringen tot op heden maakten NL anno nu, niet wilders die slechts een poosje vvd 1 kant op kijkend ja knikkend 2e kamer lid is geweest. De landbouwgrond waarop wilders teelt is niet door heem aangelegd.

>Wilders was niet bereikbaar voor commentaar.

Nee dat snap ik, wel zo handig om zo laat mogelijk tot op de verkiezingsdag dit soort dingen alsnog te tonen en aan het politiek domme, kort-geheugen volk uit te leggen !!
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:09:51 #269
225540 Pugg
Friends forever
pi_74246640
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:06 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Linkse staatstelevisie kan nooit een goed beeld over Theo schetsen.
[ afbeelding ]
Rechtse rakkers doen helemaal niets,
dus snap je probleem niet
pi_74246691
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Wilders mag wel van alles zeggen maar als een ander iets zegt wordt hij woedend.

Hoe zat het ook alweer?
Iets met vrijheid van meningsuiting ofzo?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:14:28 #271
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74246713
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef fokthesystem het volgende:
bron van tekst met >'s
http://www.volkskrant.nl/(...)ndermijnt_democratie

>'Geert Wilders ondermijnt democratie'
>AMSTERDAM - De PVV van Geert Wilders is een extreem-rechtse partij
>die islamofobie en systeemhaat tegen de overheid mobiliseert. Daarmee
>ondermijnt zij de sociale cohesie en de democratie in het land. Dat
>stellen drie wetenschappers

Ahm, 3 mensen gaan wat stellen...

> in een aan de Tweede Kamer beloofd

Op voorhand al uitkomsten beloven...! zijn het soms die 3 journalisten die tevens 2e kamerlid zijn? (alle drie zijn dat 2e kamerleden van de pvda)

>onderzoek over radicalisering, dat in opdracht van het ministerie van
>Binnenlandse Zaken is uitgevoerd .

BZ? PvdA ministerie.....
>
>Een woordvoerder van Binnenlandse Zaken zegt dat ‘discussies over het
>rapport nog lopen’, maar dat er ‘pertinent geen sprake is van
>onenigheid’.

Nee logisch ook want de schouders zijn onder bepaalde conclusies al gezet en beloofd !

>Gevaar voor staatsveiligheid
>Explosief is vooral dat Wilders volgens de wetenschappers de sociale
>cohesie en democratie ondermijnt. Ergo: hij vormt een gevaar voor de
>staatsveiligheid.

Wat een kutleiers ! dat zijn juist voorgaande regeringen geweest die dat als resultaat anno nu boekten!! Die draaien de boel weer ff om, dit is dus gemaakt met een hele dikke pvda vinger er in.

>Wilders is een gevaar voor de
>staatsveiligheid.’

Alle regeringen tot op heden maakten NL anno nu, niet wilders die slechts een poosje vvd 1 kant op kijkend ja knikkend 2e kamer lid is geweest. De landbouwgrond waarop wilders teelt is niet door heem aangelegd.

>Wilders was niet bereikbaar voor commentaar.

Nee dat snap ik, wel zo handig om zo laat mogelijk tot op de verkiezingsdag dit soort dingen alsnog te tonen en aan het politiek domme, kort-geheugen volk uit te leggen !!
Aww, de uitkomsten bevallen je niet, dus ga je automatisch dingen lezen die er niet staan. Een beloofd onderzoek betekent alleen in jouw rare denkwereld dat de uitkomsten van te voren vaststaan. Een normaal mens leest dat het onderzoek gepland was om uitgevoerd te worden. Maar jij bent sowieso al niet vreemd van samenzweringen e.d., dus ik snap wel dat je hier een complot in ziet.

Oh en alsjeblieft zeg, leer eens de quote functie gebruiken, je post is vrijwel onleesbaar.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:15:15 #272
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74246725
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:12 schreef yyentle het volgende:

[..]

Wilders mag wel van alles zeggen maar als een ander iets zegt wordt hij woedend.

Hoe zat het ook alweer?
Nee, dat is alleen als Wilders iets negatiefs wil zeggen over een bepaalde bevolkingsgroep. Als anderen iets over hem zeggen is het 'demoniseren'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74247010
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, dat is alleen als Wilders iets negatiefs wil zeggen over een bepaalde bevolkingsgroep. Als anderen iets over hem zeggen is het 'demoniseren'.
Draai er toch niet zo omheen anders ben je ook niet vies van janken in FB als er andere meningen worden geventileerd. Zeg gewoon marokkaanse straatterroristen ipv bepaalde bevolkingsgroep.
pi_74247061
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:12 schreef yyentle het volgende:

[..]

Hoe zat het ook alweer?
Hoe zat het ook alweer? Als ik jou voor kutwijf uitmaak wordt je toch ook woedend of is dat tegenwoordig niet meer gepast geldend voor de rechtervleugel?
pi_74247196
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:40 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Best ziek van Wilders om een overleden persoon op die manier te misbruiken idd.
Als Anne Frank aangehaald wordt tegen Wilders mag het zeker weer wel?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')