Ik doe 'm thuis liever afquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
Drinky oO.
Dat ding daar links op de tafel, dat gebruik jij te weinig.
Mensen zien jouw hoofd en gaan ook niet dood, dus dat valt bij mij dan reuze meequote:Op maandag 5 oktober 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
Jamaarjamaarjamaar... dan zien mensen je HOOFD!
.
Dat is alleen voor échte studenten weggelegd. De creme de la creme.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:20 schreef Drinky het volgende:
Stappen op een maandag(of ik lees het nu echt verkeerd) ?
daaaamn, simpel maar o zo niceeeeequote:Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens wat anders, lekker comfy voor een avondje stappen:
[ afbeelding ]
Dat lees je niet verkeerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:20 schreef Drinky het volgende:
Stappen op een maandag(of ik lees het nu echt verkeerd) ?
Waar moet dat staanquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:31 schreef morgane het volgende:
Wat een gave sneakersAdidas ZX of is het een ander model?
Veel beter.quote:
Super outfit!quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg een stijfje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
En zo trotseer ik de Hollandse kou:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt...volgens mij staat het er bij de nieuwere modellen inderdaad nergens op. Waar heb je ze gekocht?quote:
Geweldige laarsjes!quote:
Jou staat ook alles, ziet er goed uit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je wel mij quoten hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:30 schreef morgane het volgende:
[..]
Nu je het zegt...volgens mij staat het er bij de nieuwere modellen inderdaad nergens op. Waar heb je ze gekocht?
Ohja, foutjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je wel mij quoten hebij de Sneakers een jaar terug ofzo.
En bedankt allemaal![]()
!
Ik vind de sneakers en het t-shirt niet mooi.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |