Te vaag, maar volgens mij wel cute.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:35 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
camera verneukt het weer haha
ik heb een panty aan btw
Leuk. Alleen kun je niet zien of het er ook echt leuk uitziet met die blouse in je broek gestopt. Van boven wel iigquote:
Leuk! Volgens mij heb ik dat mutsje ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
En zo trotseer ik de Hollandse kou:
[ afbeelding ]
Zie, All, dit is wat ik bedoel. Díé instelling.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zitten lekkeren verder maakt het me niet zo heel veel uit als ik gewoon naar school ga
!
Als jij nou eens ff stenen gaat tellen op straatquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie, All, dit is wat ik bedoel. Díé instelling.
Bovendien draag ik ze met flair.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie, All, dit is wat ik bedoel. Díé instelling.
Als jij nou de anders/niet-mainstream-denkenden respecteert.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij nou eens ff stenen gaat tellen op straat.
Ik heb geen kleren-pats-instelling.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
Post jij eens een foto, IQM. [ afbeelding ]
Hoezo patsbaar?! Wel commentaar leveren op iedereen hier in het topic, maar zelf hecht je geen waarde aan 'patsbare' kledij. Puhlease, IQM.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb geen kleren-pats-instelling.En sowieso koop ik doorgaans geen patsbare kleding, why should I? En modehypes volg ik al helemaal niet. Ik loop er gewoon casual bij, niet interessant genoeg voor de volgers van deze reeks.
De combinatie an sich is heel leuk, en die laarzen staan je zelfs ook nog. Maar dat neemt niet weg dat ik ze lelijk vind, sorryquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bovendien draag ik ze met flair.
Commentaar?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo patsbaar?! Wel commentaar leveren op iedereen hier in het topic, maar zelf hecht je geen waarde aan 'patsbare' kledij. Puhlease, IQM.
Je hebt gewoon geen stijl dus, en nee dat respecteer ik niet!
Ik zou ze zelf ook niet gekocht hebben, maar ik heb ze gekregen van m'n moeder die hoefde ze niet meerquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo patsbaar?! Wel commentaar leveren op iedereen hier in het topic, maar zelf hecht je geen waarde aan 'patsbare' kledij. Puhlease, IQM.
Je hebt gewoon geen stijl dus, en nee dat respecteer ik niet!
[..]
De combinatie an sich is heel leuk, en die laarzen staan je zelfs ook nog. Maar dat neemt niet weg dat ik ze lelijk vind, sorry.
De mensen die hier hun foto posten weten dat ze commentaar krijgen. Zowel positief als negatief. En het heeft er niks mee te maken dat ik dat moet respecteren, want ik geef enkel mijn gevraagde mening.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Commentaar?Ik noem het eerder complimentjes. Ik deel ze uit waar ik ze terecht acht.
Ik hecht er geen waarde aan nee. Anders zou ik er wel in lopen, niet?
En ik streef dan ook geen stijl na.
Jij doelt nu op iets wat geenszins meer met mijn post te maken had.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De mensen die hier hun foto posten weten dat ze commentaar krijgen. Zowel positief als negatief. En het heeft er niks mee te maken dat ik dat moet respecteren, want ik geef enkel mijn gevraagde mening..
Truequote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij doelt nu op iets wat geenszins meer met mijn post te maken had.
Maar genoeg geluld, laat de menschen weer foto's plaatsen.
Onduidelijke fotos zijn idd erg mooi om naar te kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk met bruine laarzen, maar die zijn nu lelijk door de regen en deze zijn net binnen.
Ja he, ik ben ook echt de enige met een onduidelijke foto!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Onduidelijke fotos zijn idd erg mooi om naar te kijken.
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja he, ik ben ook echt de enige met een onduidelijke foto!
dit vind ik erg leukquote:
Had het mooier gevonden als je vest helemaal zwart was geweest denk ik. Dit is wel heel erg zwart-wit.quote:
Ik met een donkerblauw vest, waarmee ik hem normaal eigenlijk mee draag dat shirt, alleen die ligt in de was.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Had het mooier gevonden als je vest helemaal zwart was geweest denk ik. Dit is wel heel erg zwart-wit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |