Whehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:53 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, en the palace._! Dat was 10 jaar geleden hip.
Dankjequote:
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, een feestje van je studentenvereniging (quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehefeestje van m'n studievereniging, niets mis mee
!
[..]
Dankje!
Ik zei niet studentenvereniging, ik zei studievereniging. En verder vind ik het daar leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, een feestje van je studentenvereniging () Dat was jou excuus om in die ballentent te komen.
Nee m'n vrienden wilden naar huis want die moesten vroeg weer op en m'n eigen fiets was stukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef Maringo het volgende:
en nu ben je eerder naar huis gegaan om het op Fok te schrijven?
Ach schatje zit die note je dwarsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, ga je me weer een note aansmeren?Of kun je het verbaal af deze keer.
Vreemde smaak van leuk heb jij dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:03 schreef Breathtaking het volgende:
[quote]Ik zei niet studentenvereniging, ik zei studievereniging. En verder vind ik het daar leukdaar schaam ik me niet voor.
Dus omdat jouw fiets stuk is moesten je vindicat vrindjes vroeg naar huis omdat miss adembenemend anders de weg terug niet kon vinden.quote:Nee m'n vrienden wilden naar huis want die moesten vroeg weer op en m'n eigen fiets was stuk!
Noem me geen schatje. Dat is voorbehouden aan de mensen die wel van me houden.quote:Ach schatje zit die note je dwars? Wat sneu!
Mijn smaak is geweldigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vreemde smaak van leuk heb jij dan.![]()
[..]
Dus omdat jouw fiets stuk is moesten je vindicat vrindjes vroeg naar huis omdat miss adembenemend anders de weg terug niet kon vinden.![]()
[..]
Noem me geen schatje. Dat is voorbehouden aan de mensen die wel van me houden.
The Palace geweldig vinden en dan zeggen dat je smaak hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn smaak is geweldigen nee mijn niet-vindicat vriendjes wilden zelf naar huis en stonden erop mij thuis te brengen. En ik zal het onthouden lieverd.
Nee ik had ook wel zin om te gaan slapen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
The Palace geweldig vinden en dan zeggen dat je smaak hebt._!
Dus je vindicat vrindjes wilden naar huis ondanks dat jij wilde blijven en toen ben je van pure ellende maar meegegaan omdat je anders helemaal alleen zou overblijven in die fantastische club palace?
Ik denk dat het misschien iemand wat uit het wat-draag-je-vandaag topicquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:11 schreef IQM het volgende:
TS FOK!t te veel en post te veel foto's op FOK!![]()
![]()
Volgens mij ben je net wakker omdat je de wekker hebt gezet voor het openen van dit topic om zo te laten zien dat je heel hip naar een "club" bent geweest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik had ook wel zin om te gaan slapen eigenlijkheb je nog wat nuttigs te melden verder of blijft het hierbij?
[..]
Ik denk dat het misschien iemand wat uit het wat-draag-je-vandaag topic![]()
!
Ik zou niet eens op het idee komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net wakker omdat je de wekker hebt gezet voor het openen van dit topic om zo te laten zien dat je heel hip naar een "club" bent geweest.![]()
Maar ja, dat zal me zo wel weer een note kosten.Tegen sommige blondjes kun je niks zeggen.
Trusten schat.
Na 5 jaar fok dacht ik alles al gezien te hebben. Van neprelaties tot mensen die doen of ze dronken zijn en een topic openen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou niet eens op het idee komenjij klaarblijkelijk wel.
Ik doe niet alsof ik dronken benquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Na 5 jaar fok dacht ik alles al gezien te hebben. Van neprelaties tot mensen die doen of ze dronken zijn en een topic openen.
En toen kwam jij.
Dit is geen bagger dit is een klaagtopic dat bestaansrecht heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:16 schreef S1nn3rz het volgende:
En kan dat broodje swarma hier geen slotje op gooien? Op mijn bagger gaat ook altijd een slotje.
Crewinteelt
quote:
quote:Dit is geen bagger dit is een klaagtopic dat bestaansrecht heeft.
Hey gefrustreerd persoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Na 5 jaar fok dacht ik alles al gezien te hebben. Van neprelaties tot mensen die doen of ze dronken zijn en een topic openen.
En toen kwam jij.
Puntjes willen scoren bij de internetz vrouwtjes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Hey gefrustreerd persoonHet wordt een beetje zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |