abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 september 2009 @ 15:02:30 #121
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73211284
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef BroesWillems het volgende:
Ok ontopic,

De vraag is dus of er stappen ondernomen kunnen worden tegen de buurman. Tja, je zou aangifte kunnen doen, maar je kun dan dus ook een tegenreactie van je buurman verwachten met betrekking tot schade aan zijn auto.
Welke schade??
pi_73211354
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Welke schade??
Het is heel goed mogelijk dat een kat met zijn nagels krassen in de lak van de auto kan maken.
pi_73211362
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Welke schade??
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 15:06:14 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73211401
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Okee, juridisch dan. Nee, dat kan niet. een kat is volgens de wet een eigendom, net als een fiets bijvoorbeeld. Als ik jouw fiets sla en er ontstaat geen schade aan de fiets kan je ook geen aangifte doen. Dus als er geen schade is aan de kat kan je ook geen aangifte doen. Plus als dat er wel is, je aangifte niet zo sterk staat omdat je je eigendommen niet zomaar overal op straat rond mag laten slingeren.
Maar rond dieren is de wetgeving niet helemaal hetzelfde natuurlijk als bij bezittingen. Als ik mijn fiets in elkaar schop dan is er geen haan die daar naar kraait, als ik mijn hond of kat in elkaar schop dan kan ik (terecht natuurlijk) aangeklaagd worden voor dierenmishandeling. Maar wanneer is daar sprake van. Ik denk dat slaan daar ook wel onder valt maar dat je zonder letsel gewoon niet erg sterk staat?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 15:07:17 #125
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73211439
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:04 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Het is heel goed mogelijk dat een kat met zijn nagels krassen in de lak van de auto kan maken.
Maar het is helemaal nergens aangetoond dat dat de reden van de buurman was om de kat te slaan, die conclusie hebben mensen hier in het topic getrokken maar dat staat helemaal nergens
pi_73211529
quote:

[..]

Die kans is erg klein. Katten krabben vrijwel alleen aan ruwe oppervlakken.
pi_73211546
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:07 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar het is helemaal nergens aangetoond dat dat de reden van de buurman was om de kat te slaan, die conclusie hebben mensen hier in het topic getrokken maar dat staat helemaal nergens
Hetzelfde kan over de TS gezegd worden, hij heeft over de telefoon gehoord dat de kat geslagen is. Hoe hard en of het beest gewond is, is ook niet bekend.

En met een kat op een auto heb geen ervaring, maar een hond die tegen mijn pa's auto aan sprong had met z'n nagels een paar lelijke krassen achtergelaten. En op m'n eigen auto heb ik een kalkoen gehad(don't ask ), ook niet echt bevorderlijk.
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:11:31 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73211567
quote:

[..]

Of van de wasstraat, of van een tak die is gevallen, of .. vul maar in. Toon maar aan.
Punt is.. mag iemand een huisdier slaan, heb ik een punt als ik naar de politie zou gaan hieromtrent.
Zo niet, dan los ik het zelf wel op met de buurman op mijn manier.
The truth was in here.
pi_73211584
wat een trieste figuren hier in dit topic die het goedkeuren dat er dieren worden geslagen. Ik ben het ermee eens dat een kat/hond/vogel/zeekoe whatever niet op een auto hoort, alleen een dier beseft dit niet. Waarom dan slaan? Als je een beetje in de buurt komt gaan de meeste katten weg. En anders gewoon de motor starten, dan schrikken ze ook en zullen ze weggaan.

- edit: gaan we het niet meer over hebben -

[ Bericht 19% gewijzigd door ElisaB op 29-09-2009 19:34:34 ]
<hr>
pi_73211676
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Of van de wasstraat, of van een tak die is gevallen, of .. vul maar in. Toon maar aan.
Punt is.. mag iemand een huisdier slaan, heb ik een punt als ik naar de politie zou gaan hieromtrent.
Zo niet, dan los ik het zelf wel op met de buurman op mijn manier.
Wat maakt het uit?

Bel gewoon aan en zeg dat hij met zijn poten van je kat blijft en hij anders nog niet van je af is? En als hij nog een keer aan je spiegels zit dat je die van hem eraf sloopt. Laat niet over je heen lopen, zet die lul op zijn plaats.
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:21:58 #131
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73211862
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef Conflict het volgende:

[..]
En als hij nog een keer aan je spiegels zit dat je die van hem eraf sloopt. Laat niet over je heen lopen, zet die lul op zijn plaats.
Dat heb ik hem ook verteld, maak je maar niet druk, ik heb al mening woordenwisseling gehad met hem. Ik wilde alleen weten of er meerdere ervaringen bekend zijn en hoe dat eventueel opgelost is (omtrent mensen die andermans huisdieren slaan) kan je daar verder wat mee, zijn er instanties te bellen. Ja achteraf denk ik, bel de dierenbescherming en kijk wat ze zeggen.
The truth was in here.
pi_73211886
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hetzelfde kan over de TS gezegd worden, hij heeft over de telefoon gehoord dat de kat geslagen is. Hoe hard en of het beest gewond is, is ook niet bekend.

En met een kat op een auto heb geen ervaring, maar een hond die tegen mijn pa's auto aan sprong had met z'n nagels een paar lelijke krassen achtergelaten. En op m'n eigen auto heb ik een kalkoen gehad(don't ask ), ook niet echt bevorderlijk.
- edit: doe ff normaal -

Extra puntje, de nagels van een hond kunnen niet ingetrokken worden. Die van een kat wel. (en die zitten dus ook altijd ingetrokken mits er gevaar is, of ze hun nagels willen "vijlen" wat ze dan ook alleen op ruw oppervlak doen)

Maarja, een peer lijkt ook bijjjjna op een appel, ik kan ze ook nooit uit elkaar houden hoor, in de supermarkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 29-09-2009 19:36:07 ]
pi_73211888
Ok, ik heb het topic niet doorgelezen, maar:
- Een kat is wettelijk gezien gewoon een voorwerp/zaak.
- Andermans spullen mag je niet kapot maken
- De kat is niet kapot
- Hij heeft niks gedaan dat niet mag.
pi_73211915
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat heb ik hem ook verteld, maak je maar niet druk, ik heb al mening woordenwisseling gehad met hem. Ik wilde alleen weten of er meerdere ervaringen bekend zijn en hoe dat eventueel opgelost is (omtrent mensen die andermans huisdieren slaan) kan je daar verder wat mee, zijn er instanties te bellen. Ja achteraf denk ik, bel de dierenbescherming en kijk wat ze zeggen.
Helaas komt de dierenbescherming pas in actie als het dier bijna dood is.
De dierenbescherming is niet zo snel van begrip en actie.
pi_73211987
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoe komt hij over? Lijkt het je iemand die je kat echt iets aan zou kunnen doen? En zo ja, wat doe je met je kat? Nog steeds naar buiten met het risico dat een buurman "los gaat" op je kat? Er lopen tegenwoordig genoeg gekken rond, ik zou het risico met mijn katten niet nemen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:26:19 #136
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73212022
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:23 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Helaas komt de dierenbescherming pas in actie als het dier bijna dood is.
De dierenbescherming is niet zo snel van begrip en actie.
Dus als de kat een gebroken poot heeft door een actie kan ik er wat mee doen. Maar heeft het ook nut melding te maken wanneer er geen zichtbaar leed is..
The truth was in here.
pi_73212034
- edit: hoi, nee, hier waren we nou net vanaf hier

[ Bericht 43% gewijzigd door ElisaB op 29-09-2009 15:31:17 ]
<hr>
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:27:05 #138
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_73212046
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus als de kat een gebroken poot heeft door een actie kan ik er wat mee doen. Maar heeft het ook nut melding te maken wanneer er geen zichtbaar leed is..
Nee, dat lijkt me niet. Dan zeggen ze eerder: bel maar als er echt iets aan de hand is, of als u iets gezien heeft.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_73212092
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me niet. Dan zeggen ze eerder: bel maar als er echt iets aan de hand is, of als u iets gezien heeft.
Juist, zulke reacties kun je verwachten!
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:31:30 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73212172
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Het is dus gezien.. dat is het punt niet.
Misschien zien we het de volgende keer niet en heeft hij hem half dood getrapt per ongeluk.

edit.. oh ik hoor net dat mn vrouw er zelf heen is gegaan .. ook de waarheid verteld en dat we de volgende keer de politie bellen zodat we daar eens onder toezicht eens een gewoon gesprek kunnen hebben met hem.
Vond ie prima
The truth was in here.
pi_73212211
Als je het ziet kan je natuurlijk gewoon aangifte van dierenmishandeling doen.

Want dat is volgens mij verboden.

Een rechtszaak zal er nooit van komen, tenzij hij je kat echt iets aan doet. Maar dit is ws gewoon een tikje geweest. Nee, ik denk niet dat je hier iets tegen kan ondernemen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:33:04 #142
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_73212217
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is dus gezien.. dat is het punt niet.
Misschien zien we het de volgende keer niet en heeft hij hem half dood getrapt per ongeluk.
Dat is natuurlijk ook wel zo. Maar zonder dat je aantoonbaar bewijs hebt sta je niet sterk ben ik bang... alleen met verdenking lijkt mij niet genoeg
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_73212313
Zo man... ik zou niet voor mezelf instaan als ik dat zou zien.
Er gaat niets boven Groningen
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:54:17 #144
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_73212803
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef Conflict het volgende:

[..]

Die kans is erg klein. Katten krabben vrijwel alleen aan ruwe oppervlakken.
Een kat heeft op een glad oppervlak geen grip, om toch grip te krijgen zal een kat zijn nagels gebruiken. Hierdoor krijg je ook krasjes op je lak en dat terwijl de kat niet echt aan het krabben is geweest.

En wanneer jouw huisdier schade veroorzaakt ben jij (als eigenaar) hier verantwoordelijk voor.

Maar als ik het topic een beetje goed gelezen heb is het voorval met de kat eigenlijk de druppel die emmer doet overlopen geweest. Het echte probleem is gewoon de "aardige" buurman. Ik zou op een duidelijke manier duidelijk maken dat je er niet van gediend bent wanneer hij weer eens denkt twee parkeerplaatsen nodig te hebben. Parkeer dan bijvoorbeeld jouw auto zo dat hij er last van heeft. Probeer het eerst op te lossen door niet aan zijn spullen te komen, jij hebt ook liever dat ze van jouw spullen af blijven.

Wanneer dat niet lukt kun je proberen om z'n banden bijna leeg te laten lopen wanneer hij weer ruim parkeert.

En wanneer je jouw auto voor zijn huis zet moet je zelf al je spiegels inklappen, dan zal hij ze weer voor je goed zetten
pi_73212902
* mrcool haat mensen die dieren slaan
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_73212962
- edit: nou, laten we die kant ook maar niet uitgaan -

[ Bericht 77% gewijzigd door ElisaB op 29-09-2009 16:01:16 ]
pi_73213084
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef Xs2Shanna het volgende:
Extra puntje, de nagels van een hond kunnen niet ingetrokken worden. Die van een kat wel. (en die zitten dus ook altijd ingetrokken mits er gevaar is, of ze hun nagels willen "vijlen" wat ze dan ook alleen op ruw oppervlak doen)

Maarja, een peer lijkt ook bijjjjna op een appel, ik kan ze ook nooit uit elkaar houden hoor, in de supermarkt.
Zoals hierboven genoemd, als het beest geen grip heeft, zet hij zijn nagels uit.

[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 29-09-2009 19:38:10 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:05:19 #148
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73213149
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:54 schreef mime_negert het volgende:

[..]

En wanneer je jouw auto voor zijn huis zet moet je zelf al je spiegels inklappen, dan zal hij ze weer voor je goed zetten
Heerlijk idee
The truth was in here.
pi_73213230
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:54 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Een kat heeft op een glad oppervlak geen grip, om toch grip te krijgen zal een kat zijn nagels gebruiken. Hierdoor krijg je ook krasjes op je lak en dat terwijl de kat niet echt aan het krabben is geweest.
Welnee, een kat springt gewoon op iets en gaat er lekker op liggen. Daar krijg je geen krassen van.
pi_73213303
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:08 schreef Conflict het volgende:

[..]

Welnee, een kat springt gewoon op iets en gaat er lekker op liggen. Daar krijg je geen krassen van.
als een kat springt, heeft hij toch echt grip nodig om zich af te zetten.

Maargoed, blijkbaar is het onmogelijk dat een kat krassen maakt op een auto.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2009 16:11:51 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:16:42 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73213487
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:11 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

als een kat springt, heeft hij toch echt grip nodig om zich af te zetten.

Maargoed, blijkbaar is het onmogelijk dat een kat krassen maakt op een auto.
Nou tis geen tijger ofzo.. maar als je met een spons over je auto gaat zonder hem eerst af te spoelen krijg je ook krassen ja. Een auto buiten = krassen.
The truth was in here.
pi_73213524
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou tis geen tijger ofzo.. maar als je met een spons over je auto gaat zonder hem eerst af te spoelen krijg je ook krassen ja. Een auto buiten = krassen.
Que? Wat voor spons haal jij over je auto dan
En, heb je de buurman al gevraagd wat zijn schadepost aan de auto is?
pi_73213647
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daarom spoel ik mijn spons ook af. maargoed, dat is nog geen vrijbrief om andermans dingen te beschadigen. 'want er komen toch wel krasjes op'.

Maargoed, wat ik al wel uit de OP begrijp, is dat de buurman een eikel is en er is al redelijk vastgesteld dat je hem voor het slaan van de kat niets kunt maken. Voor het dubbelparkeren heb je hem nu al vaak genoeg gewaarschuwd, daar kun je de politie wel voor bellen. En de manier van mime_negert vind ik ook wel goede. Voor zijn deur zetten en spiegeltjes inklappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2009 16:22:42 ]
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 16:23:21 #154
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73213685
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou eerst vragen waarom hij de kat slaat, of dat uberhaubt iets te maken heeft met krassen op zijn auto is helemaal nog niet duidelijk.

Trouwens, volgens mij kun je, zelfs als er geen aangifte gedaan kan worden, altijd nog een melding doen bij de politie van dierenmishandeling toch?
pi_73213712
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een kat maakt dezelfde krasjes als een spons.(als je de auto niet hebt afgespoeld)
Makkelijk op te lossen met commandant..
pi_73213744
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zou eerst vragen waarom hij de kat slaat, of dat uberhaubt iets te maken heeft met krassen op zijn auto is helemaal nog niet duidelijk.

Trouwens, volgens mij kun je, zelfs als er geen aangifte gedaan kan worden, altijd nog een melding doen bij de politie van dierenmishandeling toch?
Waarom hij de kat slaat is wel duidelijk, hij zit potdomme op zijn auto!
pi_73213931
- edit: hier ging het ook niet over -

[ Bericht 51% gewijzigd door ElisaB op 29-09-2009 19:40:07 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:17:17 #158
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_73215439
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:54 schreef SimonBalk het volgende:
De vraag is eigenlijk waarom jij je kat on-aangelijnd over straat laat gaan.
-- 8< -- knip
Ik snap al niet waarom katten eigenaren die beesten op straat gooien. Als jij dat beest niet in huis wil hebben dan wil ik misschien ook wel niet dat deze MIJN tuin onder schijt? Gewoon aanlijnen. Zelfde regels als honden. Jij zou toch ook kwaad worden wanneer er een hond op je auto zou liggen? Of een hond de boel bij jou voor de deur onder schijt?
Precies! Een kat is een HUISdier. Binnenhouden dus! Of alleen in de eigen tuin laten. De eigenaar dient ervoor te zorgen dat een ander geen last heeft van zijn huisdier.
The worst day diving is better than the best day working
pi_73215861
Ontopic: het mes snijdt aan 2 kanten, ik denk niet dat een rechter of agent er ooit wat aan zal doen. Zijn manier is verre van juist, maar in principe hoort jouw kat ook niet op zijn auto...

[ Bericht 40% gewijzigd door ElisaB op 29-09-2009 19:44:10 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:36:07 #160
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_73215903
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ontopic: het mes snijdt aan 2 kanten, ik denk niet dat een rechter of agent er ooit wat aan zal doen. Zijn manier is verre van juist, maar in principe hoort jouw kat ook niet op zijn auto...
Jep, kwesie van oorzaak/gevolg. Of actie/reactie.

[ Bericht 15% gewijzigd door ElisaB op 29-09-2009 19:44:22 ]
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_73215918
Als die man gewoon ff "Kshhht" had geroepen ofzo, was de kat ook heus wel van de auto gegaan... om meteen te gaan slaan... bizar
&lt;hr&gt;
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:39:44 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73216012
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:34 schreef Loveless85 het volgende:

Dat. Ik vind het erg jammer dat je niet eens met die man in gesprek bent gegaan. Logisch dat je eerst kwaad bent, maar daarna kun je toch gewoon normaal verhaal halen en ook de hand in eigen boezem steken indien nodig?
Ook al valt het slaan van dieren niet goed te praten.

Misschien zit je kat al weken dingen daar kapot te maken of zo, en niets wat je buurman deed hielp! De buurman wist niet meer wat ie nu moest doen en gaf hem een tikje.
Kan maar zo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:00:26 #163
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73216594
Redelijk schoon weer geloof ik. De discussie over of een kat nou wel of geen krassen op een auto kan maken heb ik grotendeels verwijderd. Evenals alle reacties daarop. Verder heb ik het bashen geedit.

Goed, gaan we weer.

[ Bericht 85% gewijzigd door ElisaB op 29-09-2009 19:46:50 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:53:53 #164
223933 InsideJob
Did you do your job?
pi_73243192
- edit: ga eens wieberen -

[ Bericht 70% gewijzigd door ElisaB op 30-09-2009 14:54:38 ]
pi_73243250
- edit: hoi en doei maar weer -

[ Bericht 91% gewijzigd door ElisaB op 30-09-2009 14:56:51 ]
pi_73243620
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo';n dier begrijpt echt niet dat hij/zij niet op auto's mag zitten als dat nooit is afgeleerd.
Ik vind de actie van de buurman dus belachelijk.
Vreemde logica.
Ik denk dat het dier het nu wel afgeleerd heeft namelijk
pi_73245582
- edit: doei -

[ Bericht 96% gewijzigd door ElisaB op 30-09-2009 16:03:20 ]
pi_73245811
TS, heb je inmiddels al met je buurman gesproken? Bovendien, hebben jullie geen buurtagent waar je even een gesprekje mee kan houden? En daar elke keer je klacht neersmakt?

[ Bericht 67% gewijzigd door ElisaB op 30-09-2009 16:43:44 ]
pi_73247245
Mensen moeten gewoon geen katten slaan, je buurman had jou er gewoon op moeten aanspreken.

[ Bericht 48% gewijzigd door Dawnbreaker op 01-10-2009 11:14:47 ]
&lt;hr&gt;
  woensdag 30 september 2009 @ 16:55:44 #170
223933 InsideJob
Did you do your job?
pi_73247537
- edit: zie PM -

[ Bericht 96% gewijzigd door ElisaB op 30-09-2009 17:04:38 ]
pi_73268165
Ik denk dat dit topic wel duidelijk maakt dat er met katten mensen niet valt te praten. Hun mening over katten staat vast en daar moet de wereld het maar mee doen. Dat je het ook van een andere kant kan zien, zien ze zelf niet.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:30:29 #172
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73269247
Hier liggen ook vaak een stel katten op de auto's van buurtbewoners,die van ons staat binnen dus geen last van.Ik ben echt een dierenliefhebber maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen hier niet blij van worden.Veel mensen met katten roepen dat hun kat naar buiten MOET,nou bij ons thuis hebben we jaren katten gehad en die zaten altijd binnen dus ik vind dat een beetje onzin.Natuurlijk moet je zo'n dier niet slaan maarja niet iedereen denkt daar zo over.
Ik denk dat als er telkens een kat op mijn auto zou zitten en de buurman doet er niks aan ,ik iedere keer mijn honden op zijn auto zou laten springen,waarom zou dat dan niet mogen?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73269267
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef SimonBalk het volgende:
Ik denk dat dit topic wel duidelijk maakt dat er met katten mensen niet valt te praten. Hun mening over katten staat vast en daar moet de wereld het maar mee doen. Dat je het ook van een andere kant kan zien, zien ze zelf niet.
Precies, want alle kattenmensen zeggen hier dat de buurman aan de galg moet en TS zelf ook niet een kleine beetje zelfreflectie moet hebben
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:31:48 #174
33954 ElisaB
pi_73269281
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef SimonBalk het volgende:
Ik denk dat deze post vooral duidelijk maakt dat jij slecht leest. Of dat je wel erg makkelijk generaliseert
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:32:42 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73269309
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik denk dat deze post vooral duidelijk maakt dat jij slecht leest. Of dat je wel erg makkelijk generaliseert
Ik denk beide.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:36:43 #176
33954 ElisaB
pi_73269442
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk beide.
Ow, dat kan ook nog
pi_73269519
- edit: laten we dit maar gewoon niet doen -

[ Bericht 46% gewijzigd door ElisaB op 01-10-2009 11:41:53 ]
pi_73274849
ElisaB, beschermvrouwe der kattenmensen.
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 14:48:00 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73275000
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:44 schreef rgras het volgende:
ElisaB, beschermvrouwe der kattenmensen. [ afbeelding ]
Dude, loop niet zo te zuigen zeg. Lees de OP en ga daar op in als je iets toe te voegen hebt. Als je alleen komt om te zuigen en te bashen dan mag je wat mij betreft dit topic gewoon overslaan hoor. En als je verder wil klagen over de moderatie dan doe je dat maar in ons FB topic of als je denkt dat je er met ons niet uit kunt komen stuur dan een mail of PM naar forum@fok.nl dan zullen de Forum admins beoordelen of je klachten gegrond zijn. Maar nu stoppen met dat gemiep in dit topic.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:15:08 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73275892
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, want alle kattenmensen zeggen hier dat de buurman aan de galg moet en TS zelf ook niet een kleine beetje zelfreflectie moet hebben
Ja precies.. het ligt aan mij natuurlijk, het is heel normaal om iemand anders zn huisdier te slaan. Ach ja waarom ook niet de buurkinderen slaan als ze teveel herrie maken. Och weet je wat, iedereen moet van mijn auto afblijven dus ik zet m onder 220 volt.. probleem opgelost. Gekke TS ook met zn rare vragen.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')