Ow, dat kan ook nogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk beide.
Dude, loop niet zo te zuigen zeg. Lees de OP en ga daar op in als je iets toe te voegen hebt. Als je alleen komt om te zuigen en te bashen dan mag je wat mij betreft dit topic gewoon overslaan hoor. En als je verder wil klagen over de moderatie dan doe je dat maar in ons FB topic of als je denkt dat je er met ons niet uit kunt komen stuur dan een mail of PM naar forum@fok.nl dan zullen de Forum admins beoordelen of je klachten gegrond zijn. Maar nu stoppen met dat gemiep in dit topic.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:44 schreef rgras het volgende:
ElisaB, beschermvrouwe der kattenmensen. [ afbeelding ]
Ja precies.. het ligt aan mij natuurlijk, het is heel normaal om iemand anders zn huisdier te slaan. Ach ja waarom ook niet de buurkinderen slaan als ze teveel herrie maken. Och weet je wat, iedereen moet van mijn auto afblijven dus ik zet m onder 220 volt.. probleem opgelost. Gekke TS ook met zn rare vragen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, want alle kattenmensen zeggen hier dat de buurman aan de galg moet en TS zelf ook niet een kleine beetje zelfreflectie moet hebben![]()
![]()
Ik heb een hond en een kat maar schreeuw ook niet dat je je buurman moet opknopen. En nu? Of gaat het dan ineens niet meer op?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
Ik vraag mij af of dezelfde mensen ook zo zouden reageren als het hond betrof..
Gaat wat niet meer op?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb een hond en een kat maar schreeuw ook niet dat je je buurman moet opknopen. En nu? Of gaat het dan ineens niet meer op?
Dan sluit je toch je tuin af? Dieren opsluiten in je huis..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Dragorius het volgende:
Omdat ik zelf een hekel heb dat katten in andersmans tuinen zitten komen die 2 van mij ook niet buiten (heb er wel meerdere redenen voor maar dit is 1 van de belangrijkere) maar de keuze ligt bij iedereen persoonlijk.
Heb dat vroger gehad met een kat die altijd de half onthoofde duiven kwam brengen bij ons.
Gewoon naar de eigenaar gegaan, gevraagd of hij de kat wellicht even kon binnehouden of iets. Gelukkig was deze man redelijk. Wat ie heeft gedaan weet ik niet, maar daarna nooit meer een duivenlijkje in de tuin gehad!
Sorry was in het topic afgehaakt inmiddels..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dan sluit je toch je tuin af? Dieren opsluiten in je huis..![]()
TS, had je mijn vraag gezien op de vorige pagina?
Opsluiten? Onze "kindjes" hebben een heel huis ter beschikkingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
TS, had je mijn vraag gezien op de vorige pagina?
Dat gaat alleen met een tuintje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei vind ik het niet nodig dieren te slaan maar ik denk dat als mijn buurman mijn hond slaat omdat ie op zijn auto zit ik niet heel verbaasd zou zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
Ik vraag mij af of dezelfde mensen ook zo zouden reageren als het hond betrof..
Eet je dan ook mensenvlees? Of ben je vegetariėr?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef Gekewiltvrede het volgende:
wat belachelijk! kind toch, ik zou er wel wat aan doen. Dieren staan voor mij gelijk aan mensen. En anders moet je de politie inschakelen
Nouwww, als ik mocht kiezen tussen mijn huisdieren en familie, dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef Gekewiltvrede het volgende:
wat belachelijk! kind toch, ik zou er wel wat aan doen. Dieren staan voor mij gelijk aan mensen. En anders moet je de politie inschakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |