Bij Den Bosch/Heusdenquote:
Ik leer het nog wel eensquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:30 schreef DjRex89 het volgende:
Weer het goede nr!
Het moet niet gekker worden!
Slimquote:
Grote meid!quote:
Ach, er kan altijd wat veranderenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Slim
Wel raar, volgens de buienradar komt er geen regen..
Het is maar net wat je wilt lezenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ik lees in de TT trouwens de hele tijd SS-ers
Na-prater!quote:
Iddquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
IddBen ik de enige die dat heeft dan?
Ik zit op nog geen 200 meter afstand van de c1000quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:48 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is ook het laatste wat ik heb voor de rest van de dag...
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit op nog geen 200 meter afstand van de c1000
Joahwelquote:
Ik ookquote:
Jawel hoorquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:55 schreef EddyAlbena het volgende:
Contact...voelt.....
Gebeurt mij nou nooit op werk
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:55 schreef EddyAlbena het volgende:
Contact...voelt.....
Gebeurt mij nou nooit op werk
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Voor het eerst leuk contact met een bepaalde collega en moet zeggen dat het goed voelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef Puala het volgende:![]()
Werkt echt relax vergeleken met VistaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ik heb met Vista niet super veel moeite gehad hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Werkt echt relax vergeleken met Vista
Ik ook niet, werkte wel goed bij mij. Alleen Windows 7 is veel soepeler en grafisch veel mooier zonder dat alles traag wordt..quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb met Vista niet super veel moeite gehad hoor
Oké, dat is mooi. Welke versie heb jij gekozen? 32 of 64-bit?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, werkte wel goed bij mij. Alleen Windows 7 is veel soepeler en grafisch veel mooier zonder dat alles traag wordt..
32-bit. Aangezien de processor van mijn laptop nog een Core Duo is en dus geen 64-bits trekt..quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, dat is mooi. Welke versie heb jij gekozen? 32 of 64-bit?
Oké.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
32-bit. Aangezien de processor van mijn laptop nog een Core Duo is en dus geen 64-bits trekt..
Staat er geen datasheet/specs van je processor op internet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké.
Wij twijfelen of mijn processor dual core is, want het is een fujitsu siemens en die laat dat niet zien
Hoi.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef Milou__ het volgende:
Hoi.
Moet nog maar ff kijken. Collega zou wel uitzoeken of het mogelijk wasquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Staat er geen datasheet/specs van je processor op internet?
quote:Ik vanmorgen kabels aansluiten op de pc was wel leuk (rokje hi hi)
pics van patiënte?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:10 schreef Puala het volgende:
Uit het mailtje van mijn collega:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:15 schreef AMDB het volgende:
Ik ben nog steeds Anus Laptop verhalen aan het lezen, nog niks anders gedaan vandaag. Moet ook regelmatig m'n lach inhouden
Gruwlijk goed, die andere baits ook welquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:15 schreef AMDB het volgende:
Ik ben nog steeds Anus Laptop verhalen aan het lezen, nog niks anders gedaan vandaag. Moet ook regelmatig m'n lach inhouden
Vooral als ie Cole voor de 2e keer treftquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gruwlijk goed, die andere baits ook wel
Ik had het niet meer bij het dikgedrukte stukquote:Originally Posted by Cole v2.0
MR BUTCH WHY ALL THIS. IT IS LIKE YOUR WORKER DID IT TO ME AND YOU AGAIN. I THINK THAT YOU HAVE A GOOD BUSINEES THERE SO THAT IS WHY I SENT YOU MY PAYMENT. YOUR WORKERS NEED TO GET FIRED FOR THE DAMAGE THAT THEY DID TO ME TODAY. I HAD TO SPEND 960 IN CASH FOR THAT TRASH SO CALLED LAPTOP WITH A MANS DICK ON THE SCREEN FOR THE SCREEN. WHAT DO YOU EXPECT NOW
quote:
surfspot?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de inhollandstudenten onder ons..
Waar kon je ook alweer gratis software downloaden? (Ivm studentenlicentie)
MSDNAAquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
Waar hebben jullie Windows 7 gescoord?
MSDNAA dus?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de inhollandstudenten onder ons..
Waar kon je ook alweer gratis software downloaden? (Ivm studentenlicentie)
De business versie volgens mij welquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:51 schreef Puala het volgende:
Die van MSDNAA is niet voor altijd geldig
Op surfspot kan ik em niet vinden? iig niet gratis?quote:
Oké, bij mij stond er nog niets tussen dat lang geldig was.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De business versie volgens mij wel(is ook de enige die je daar kan downloaden)
ja geen idee, dat is het enige wat ik kenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op surfspot kan ik em niet vinden? iig niet gratis?
Je hoeft voor Windows 7 niet eens een backup te maken (tenzij je je partities wilt wijzigen)quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef Puala het volgende:
Laptop staat de gegevens over te pompen. Nog uurtje dan is tie klaar
Dan moet ik dus een backup makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je hoeft voor Windows 7 niet eens een backup te maken (tenzij je je partities wilt wijzigen)
Zeg dat dan!quote:
is ie daar nog? vraag even wat ie van kung fu fighting vindt van Carl Douglasquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:21 schreef Milou__ het volgende:
Johan Derksen en zijn kleding, verschrikkelijk. Dacht dat het alleen op tv zo erg was. Maar in real life ook!
Hij gaat het behandelen in zijn programma.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:23 schreef jna het volgende:
[..]
is ie daar nog? vraag even wat ie van kung fu fighting vindt van Carl Douglas
kan ik al binnen komen rennen met een contract?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij gaat het behandelen in zijn programma.
Ja volgende week proefstagequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef jna het volgende:
[..]
kan ik al binnen komen rennen met een contract?
Ah die heb ik al, kwam haar tegen op de gang.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Probeer zn adressenbestand te stelen. misschien heeft ie het nummer van Anouk
meteen zoenen zeker?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah die heb ik al, kwam haar tegen op de gang.
Daar is een plugin voorquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Puala het volgende:ik weet niet hoe ik mijn thunderbird mail moet back-uppen
Ik heb mijn complete profiel gekopieerd. Dat was de oplossing volgens de website van thunderbirdquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:59 schreef DjRex89 het volgende:
Je kunt trouwens ook gewoon de map met al de informatie kopieren plakken volgens mij.
Ja, goed. Alles op zn gangetje. Hoe is het met jou?quote:
Hier goed hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, goed. Alles op zn gangetje. Hoe is het met jou?
Same. Alleen moet ik nog back-uppen en zit tegenlijk mijn huiswerk aan het maken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier goed hoor![]()
Windows 7 aan het installeren
Dus?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was om voort te borduren op het vorige onderwerp. Het installeren van windows 7.
Dat is wel effectief als je dat tegelijk doetquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Same. Alleen moet ik nog back-uppen en zit tegenlijk mijn huiswerk aan het maken.
STFU!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus?
Even afgezien van 't feit dat windows 7 ook niet interessant is natuurlijk[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Projecteer je nu je eigen fantasieën op mij?
Nopequote:Op dinsdag 29 september 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Projecteer je nu je eigen fantasieën op mij?
Oh, nou.. als jij het doet zal het wel kinky zijn denk ik. Nog nooit geprobeerd maar ik sta er voor openquote:
Zoek maar een anderquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, nou.. als jij het doet zal het wel kinky zijn denk ik. Nog nooit geprobeerd maar ik sta er voor open.
Je had toch zo'n gesprek vandaag? Of is dat straks pas?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, nou.. als jij het doet zal het wel kinky zijn denk ik. Nog nooit geprobeerd maar ik sta er voor open.
Volgende week.. kan ik er nog mooi een week tegenop zien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:51 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Je had toch zo'n gesprek vandaag? Of is dat straks pas?
Ah oki, succes dan in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgende week.. kan ik er nog mooi een week tegenop zien.
Tja, thnx.. kan er alleen weinig meer aan veranderen.. beter wens je me sterktequote:Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ah oki, succes dan in ieder geval.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oehh, aaah, mooiii.. KICKJUH. Omhoog met die klootzak
.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Niemand die dit lelijke hok wil kopen?
't Schiet niet echt opquote:
Als ik geld had, dan was ie meteen van mij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
't Schiet niet echt op![]()
.
En en en en en en???quote:
Succes!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
Oh god, de coördinator komt net binnenlopen. Nog euhm 5 minuten om in de stress te schieten
Ik leef nog, maar ik ben nu wel heel blij dat ik normaal echt niet vaker hoef te praten met hemquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Succes!
Als je nog leeft ondertussen
Kijk je ouders lief aan!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik geld had, dan was ie meteen van mij.
Joh, mijn ouders hebben net genoeg geld dat ik mijn eten op mijn bord heb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk je ouders lief aan!
Lenen.nl
Ik zie genoeg mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
't Schiet niet echt op![]()
.
je mocht niet mee?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef Puala het volgende:
Afijn, nu naar huis. Het is bedrijfsuitje, dus iedereen is toch weg.
Crimineel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef DjRex89 het volgende:
Mn simulator werkt
Nu de hele nacht laten draaien om te proberen een service over de zeik te helpen![]()
Heul niet!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef L.no het volgende:
Heb je windows 7 gedownload, kom je achter dat je geen lege cd/dvd hebt van 3 gigi of meer hebt. Ik heb wel heel veel 700 mb cd's, maar ik weet niet hoe ik alles moet opsplitsen en of het wel verstandig is om te doen.
Dan maar XP.![]()
Jouw computer kan waarschijnlijk heel windows 7 niet aan lieverd.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef L.no het volgende:
Heb je windows 7 gedownload, kom je achter dat je geen lege cd/dvd hebt van 3 gigi of meer hebt. Ik heb wel heel veel 700 mb cd's, maar ik weet niet hoe ik alles moet opsplitsen en of het wel verstandig is om te doen.
Dan maar XP.![]()
Is het niet verstandig als je de iso eerst op cd zet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heul niet!
Je kunt in XP gewoon de iso openen en dan de setup.exe aanklikken. Windows 7 installeert zichzelf dan via XP
Beide niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jouw computer kan waarschijnlijk heel windows 7 niet aan lieverd.....
Zou niet weten waarom? Bij mij was mijn dvd corrupt (zei die) dus dat werkte niet eensquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Is het niet verstandig als je de iso eerst op cd zet?
Ik zou Windows 7 installeren..quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:45 schreef The_Dean het volgende:
Ik had op mijn laptop vroegah voor ik hem terugzette naar XP ook Vista... loont het nu om meteen 7 erop te zetten? Of kan ik beter gewoon XP weer pakken...
Nou, het werd me aangeleerd door mijn neef.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom? Bij mij was mijn dvd corrupt (zei die) dus dat werkte niet eens
Mooi. Dan nu de grote zoektocht naar een fatsoenlijke unattendedquote:
Zolang je een goede backup hebt maakt het sowieso niet uit.. Bij Windows 7 is het ervoor gemaakt om zonder dvd te installeren. Werkt echt perfect.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, het werd me aangeleerd door mijn neef.
Als hij dat doet, gaat alles prima..
Pff tijd om een legale cd gewoon te sparen.
Hola!quote:
Oke.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zolang je een goede backup hebt maakt het sowieso niet uit.. Bij Windows 7 is het ervoor gemaakt om zonder dvd te installeren. Werkt echt perfect.
Met een droge stofdoek afdoen en je hebt van die busjes perslucht maar ik blaas er altijd een keer in (is niet het beste voor de computer, I know) maar mijn laptop werkt ook nog steedsquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke.
Even een vraagje als we toch bezig zijn. Is het verstandig om zelf de ventilator van de computer schoon te maken of is het beter om het door iemand anders te laten doen die er verstand van heeft?
Mijn pc heeft enorm veel stof daarachter.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
thuis, gegeten en nu weer aan het werk.
quote:Hoe gaat het met u geheimzinnige vreemdeling!
Ik leef in Rusland. Mijn tijd van 27 jaar.
Ik probeer om mijn satelliet van het leven met de hulp van Internet te vinden.
hoger onderwijs, maar wel in de opslag van kleding werken.quote:Ik plaatste voor zich als doel, om aan zich echtgenoot te vinden in het buitenland, aangezien de mentaliteit van Russische mensen zich in geen geval me tevredenstelt.
Aan me gaven zij uw elektronisch adres in „huwelijksagentschap“, dat met de plaatsen van kennissen samenwerkt.
Met de hulp van dit agentschap dat ik heb geprobeerd om mijn toekomstige echtgenoot te vinden!
De man geschikt op de huidige liefde en voor het eerbiedigen van vrouw, heeft alle kansen om mijn hart te veroveren!
Ik wil zeggen aan u „me zij onmiddellijk slechts ernstig van relaties, later voor de verwezenlijking van
gezamenlijke familie „interesseren.
Ik was niet gehuwd, zijn er geen kinderen, heb ik hoger onderwijs, en ik werk in de opslag van kleding.
quote:Als mijn brief u interesseert, en u me zult beantwoorden, zal I met het genoegen ons contact voortzetten, en
met het genoegen zal ik ook meer over zich en aan mijn leven beschrijven.
huh?quote:Ik mijn foto naar verzend u in deze brief zodat u kon zien aangezien ik ik verschijn.
quote:Aan me zal het u ook zeer interessant in de foto!! zien!
Ik hoop onze „BELANGEN“ zij wederzijds zullen zijn, en u me deze brief!! zult beantwoorden!
Als u uw en mijn tijd niet eenvoudig gelieve te besteden, als onze „BELANGEN“ niet samenvallen!
Computer uitzetten, ventilator vasthouden (dat hij niet gaat draaien) en stevig blazen. Anders idd perslucht. nog makkelijker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke.
Even een vraagje als we toch bezig zijn. Is het verstandig om zelf de ventilator van de computer schoon te maken of is het beter om het door iemand anders te laten doen die er verstand van heeft?
Mijn pc heeft enorm veel stof daarachter.
ik moet iets afmaken wat nog niet af is.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag in mijn mailbox:
[..]
[..]
hoger onderwijs, maar wel in de opslag van kleding werken.![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
huh?wat?
![]()
[..]
![]()
![]()
Sommige stukken had ze beter in het Russisch kunnen typen, had ik er wellicht meer van begrepen.![]()
Droge stofdoek.. busjes perslucht... got it.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met een droge stofdoek afdoen en je hebt van die busjes perslucht maar ik blaas er altijd een keer in (is niet het beste voor de computer, I know) maar mijn laptop werkt ook nog steeds
Gruwelijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe smaakt de groene Monster eigenlijk..? Ik heb een halve liter beneden staan.. nog nooit op
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Computer uitzetten, ventilator vasthouden (dat hij niet gaat draaien) en stevig blazen. Anders idd perslucht. nog makkelijker.
Smaakt wel oke.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe smaakt de groene Monster eigenlijk..? Ik heb een halve liter beneden staan.. nog nooit op
Echt ranzigquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef Bootje84 het volgende:
ik zal even de bijgevoegde foto's postenquote:
Klinkt goedquote:
Ranzig niet, allermachtigste zoet wel ja, dat kloptquote:
Rofl.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ranzig niet, allermachtigste zoet wel ja, dat klopt
Eerste slok heb je gewoon het gevoel dat alle glazuur van je gebit breekt.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zal even de bijgevoegde foto's posten
Bij dezenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zal even de bijgevoegde foto's posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij dezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat het een vent was die het postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl.
Rockstar vind ik opzich ook best te pompen
[..]
Bij dezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who is she?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar bij de grotere supermarkten. De lokale C1000 had maar 1 smaak..quote:Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Waarschijnlijk is degene die de mail gestuurd heeft ook een gozer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vent was die het postte.
een Russische, check de brief iets naar bovenquote:
[..]
Bij dezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die mag je houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ranzig niet, allermachtigste zoet wel ja, dat klopt
Eerste slok heb je gewoon het gevoel dat alle glazuur van je gebit breekt.
Ranzigquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef Bootje84 het volgende:
Ja ik zag het, mega lache filmquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:05 schreef Bootje84 het volgende:
ROFL!
Vanavond Freddy got fingered op RTL 7
Tom en Semirquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu weer verder met Semir en Ben.
In dit spel is het Ben en Semir.quote:
Sowieso van die energydrinks...quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sowieso van die energydrinks...![]()
Welk spel? Meende dat je aan het werk was?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In dit spel is het Ben en Semir.![]()
Speel het wel op zijn Duits, want dan spreekt Semir ook echt als Semir.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet te zuipen idd.
Mijn werk is alweer klaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welk spel? Meende dat je aan het werk was?
Ik kende het tot voor kort ook niet, Maar zag het op Steam voorbij komen. trailer sprak me wel aan. Heb het toen maar aangeschaft. Wist toen nog niet dat het met Semir/Cobra 11 was.quote:
Ik vind de stem echt klinken zoals die van Semir.quote:
bron: http://www.live2k.com/crash-time-2-demo/quote:RTL Games has released a playable demo of Crash Time 2 (Known as Alarm for Cobra 11: Burning Wheels, in Germany), allowing you to try out the next installment in the Alarm for Cobra 11 series. The demo features one tutorial and three missions.
The player takes on the roles of the two main characters of the series, Semir Gerkhan (played by Erdogan Atalay) and Ben Hunters (played by Tom Beck). The two main characters sympathetic borrow the protagonists of the game’s appearance and her voice, creating a series of unprecedented closeness is generated.
Wowquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bron: http://www.live2k.com/crash-time-2-demo/
Zal toch wel?quote:
Leuk voor het Nederlandse voetbal, maar ik ben voor Luik dus dan is het wel jammer..quote:
Dat vind ik belangrijker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Leuk voor het Nederlandse voetbal, maar ik ben voor Luik dus dan is het wel jammer..
*IS belangrijker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik belangrijker.
En vergeet Dirk niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef DjRex89 het volgende:
Mwah, ik heb een hekel aan Koeman dus........
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal toch wel?
Windows Vista/XP
3.2 GHz processor <- dat kan wellicht nog een probleem worden.![]()
1024 MB RAM
DirectX 9.0c
DirectX compatible 256 MB graphics card
DirectX audio card
4.2 GB of available hard drive space
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vergeet Dirk niet.![]()
In dat opzicht is het jammer dat AZ voor staat.
Mooi.. weer zo'n kutbak van de wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef The_Dean het volgende:
Geef hem dan aan mij, als je zelf niet kan rijden...
Heb jij geen gig RAM?quote:
Fucking brute bak manquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi.. weer zo'n kutbak van de weg.
"That's not fucking good!"
ECHT WEL.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef The_Dean het volgende:
Geef hem dan aan mij, als je zelf niet kan rijden...
Volgens mij niet. En geen? HD ruimte lukt wellicht nog wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij geen gig RAM?En watvoor videokaart heb je dan?
extra HD hoeft geen probleem te zijn. Dat kost tegenwoordig niets meer.
![]()
Maar zonder goede processor, genoeg RAM en een slechte videokaart is het inderdaad [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt kut-bakken zijn dat.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En geen? HD ruimte lukt wellicht nog wel.
Dit oud hok van een PC is sowieso [ afbeelding ]
*mompelt iets over een 486
Maar stiekem hou ik wel een beetje van 'pauper' zoals ze dat tegenwoordig noemen.quote:
Past wel bij je 486quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar stiekem hou ik wel een beetje van 'pauper' zoals ze dat tegenwoordig noemen.
Niet overdreven natuurlijk, maar beetje sportieve uitlaat, beetje vlot doorrijden, verlaagd.
Alhoewel ik soms een pet draag hang ik niet in het midden van de auto en stoor ik mensen niet met mijn keiharde 'hardcore' herrie.
Maar dát is gewoon een ordinaire penis-compensatie-bakquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar stiekem hou ik wel een beetje van 'pauper' zoals ze dat tegenwoordig noemen.
Niet overdreven natuurlijk, maar beetje sportieve uitlaat, beetje vlot doorrijden, verlaagd.
Alhoewel ik soms een pet draag hang ik niet in het midden van de auto en stoor ik mensen niet met mijn keiharde 'hardcore' herrie.
Eigenlijk wel. Hier krijg je zo'n dubbel gevoel van.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk moet ik 't jammer vinden maar stiekem vind ik 't wel grappig.
Mijn videokaart heeft alleen al 1.8 Gb ramquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij geen gig RAM?En watvoor videokaart heb je dan?
extra HD hoeft geen probleem te zijn. Dat kost tegenwoordig niets meer.
![]()
Maar zonder goede processor, genoeg RAM en een slechte videokaart is het inderdaad [ afbeelding ]
Toegegeven: Ja, wel een beetje. Blijven Amerikanen hèquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar dát is gewoon een ordinaire penis-compensatie-bak.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn videokaart heeft alleen al 1.8 Gb ram
Maar ik besteed mijn tijd en geld liever aan iets anders dan een pc. Bijvoorbeeld aan verzekeringen, boodschappen, band/auto/gitaarhandel, op mezelf wonen enzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn videokaart heeft alleen al 1.8 Gb ram
ik besteed mijn geld liever niet aan boodschappen en verzekeringen hoor. Je hebt ze wel nodig, maar om er nou plezier in te hebben dat je daar je geld aan uit dient te geven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik besteed mijn tijd en geld liever aan iets anders dan een pc. Bijvoorbeeld aan verzekeringen, boodschappen, band/auto/gitaarhandel, op mezelf wonen enzo
kut-lui.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toegegeven: Ja, wel een beetje. Blijven Amerikanen hè
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En Amerika is o-zo tof, en zo geweldig, en nothing beats America, etc..
Verzekeringenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik besteed mijn tijd en geld liever aan iets anders dan een pc. Bijvoorbeeld aan verzekeringen, boodschappen, band/auto/gitaarhandel, op mezelf wonen enzo
Ja, dat begreep ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat vind? Dat vinden ze zelf
.
quote:Waar zie je me voor aan!
Okquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik.Mijn reactie was richting die
-Amerikanen niet richting jou.
![]()
[..]
Kijk maar eens wat er gebeurd als je het niet doetquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik besteed mijn geld liever niet aan boodschappen en verzekeringen hoor. Je hebt ze wel nodig, maar om er nou plezier in te hebben dat je daar je geld aan uit dient te geven.Nee, dat niet...
je hoeft niet alles te verzekeringen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat er gebeurd als je het niet doet
Heb net wat opquote:
Beter dan geen tussenuren toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 07:57 schreef Milou__ het volgende:
Heel lang dagje naar school met heel veel tussenuren
ROFL!quote:Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef EddyAlbena het volgende:
Haha dit slaat ook weer nergens op. M'n collega (/begeleider) was gisteren net begonnen met alles op te ruimen, ook gedateerde contracten etc. door de shredder halen. Hij zegt nog, altijd als ik dit na verloop van tijd doe, dan komt korte tijd later iemand aanzetten met 'heb je dat nog'.
Nou, je kent het wel.
Ruim een jaar geleden contact gelegd met een klant en een soort draft gemaakt waarbij met een pen belangrijke aantekeningen zijn gemaakt. Jaar niks meer van die gasten gehoord, gisteren door de shredder gehaald.
Je raad het al.....
Jij wel, ik ga bijna elke avond met die instelling naar boven, maar er komt nooit wat van. Gister weer 23:40.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:25 schreef EddyAlbena het volgende:
Hellooo![]()
Gisteren 22u naar bed gegaan, ben er helemaal klaar voor
Heb ik ook altijd last van. Hoewel het gisteren AZ was, blijft het toch voetbal en kijk ik het normaal gesproken. Gisteren dus niet. Respect voor mijquote:Op woensdag 30 september 2009 09:52 schreef brtausi het volgende:
[..]
Jij wel, ik ga bijna elke avond met die instelling naar boven, maar er komt nooit wat van. Gister weer 23:40.
Wat betreft die shredder....
Juist.. ja....quote:Op woensdag 30 september 2009 09:59 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van. Hoewel het gisteren AZ was, blijft het toch voetbal en kijk ik het normaal gesproken. Gisteren dus niet. Respect voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Beter dan les toch?quote:
Ik voortaan ook.. Sinds ik stage loop ben ik veel sneller moe.. Normaal sliep ik nooit voor 12 uur maar dat red ik nu echt niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef AMDB het volgende:
Ik lig eigenlijk bijna elke avond om 22.00 op bed, anders heb ik in het weekend minder energie over. 8 uur slapen per nacht
Tsja, je kunt niet alles hebben he.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb liever een rooster dat aansluit op elkaar
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef EddyAlbena het volgende:
Haha dit slaat ook weer nergens op. M'n collega (/begeleider) was gisteren net begonnen met alles op te ruimen, ook gedateerde contracten etc. door de shredder halen. Hij zegt nog, altijd als ik dit na verloop van tijd doe, dan komt korte tijd later iemand aanzetten met 'heb je dat nog'.
Nou, je kent het wel.
Ruim een jaar geleden contact gelegd met een klant en een soort draft gemaakt waarbij met een pen belangrijke aantekeningen zijn gemaakt. Jaar niks meer van die gasten gehoord, gisteren door de shredder gehaald.
Je raad het al.....
Precies, ik sliep ook bijna nooit voor 12 uur. Maar nu heb ik de slaap gewoon nodig, 's avonds doe je toch niks meer dan beetje achter pc hangen/lezen/tv kijken. Kun je net zo goed gaan slapen. Mis alleen wel het op donderdag uit gaan, daar heb ik wel weer eens zin inquote:Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik voortaan ook.. Sinds ik stage loop ben ik veel sneller moe.. Normaal sliep ik nooit voor 12 uur maar dat red ik nu echt niet.
Helaas nietquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, je kunt niet alles hebben he.
Ik moet ook nog eens 2x in de week 1,5 uur trainen, daarna ben ik echt kapotquote:Op woensdag 30 september 2009 10:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Precies, ik sliep ook bijna nooit voor 12 uur. Maar nu heb ik de slaap gewoon nodig, 's avonds doe je toch niks meer dan beetje achter pc hangen/lezen/tv kijken. Kun je net zo goed gaan slapen. Mis alleen wel het op donderdag uit gaan, daar heb ik wel weer eens zin in
Verder wel alles goed daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |