quote:
Omdat we ons niet laten kennen, Nebo.quote:
quote:
Dan moet je eerst je strepen verdienen young SC-er! En dan neemt 'De Raad' het in overleg, vooraleer u het 'baas' zijn met verve mag dragen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:21 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Maar over een tijd word ik wel een echte SC baas.
Mensen die dat van tevoren al zeggen krijgen het extra zwaar.quote:Op maandag 28 september 2009 23:21 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Maar over een tijd word ik wel een echte SC baas.
Edwinuss is hier de grootste baas die het wel voor mij fixt.quote:Op maandag 28 september 2009 23:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je strepen verdienen young SC-er! En dan neemt 'De Raad' het in overleg, vooraleer u het 'baas' zijn met verve mag dragen.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
[quote]Op maandag 28 september 2009 23:20 schreef Nebo het volgende:
Waarom gaan we ineens zo snel?
[/quote. Omdat ik weer mee post sinds een uur terug. En omdat LZ er is.
PIMPLZ that is.
( pimpels). ???
Of koning voor het zelfde geldquote:Op maandag 28 september 2009 23:24 schreef Nebo het volgende:
Poit is zelfs de enige die zichzelf een baas mag noemen op het moment.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
[quote]Op maandag 28 september 2009 23:20 schreef Nebo het volgende:
Waarom gaan we ineens zo snel?
[/quote. Omdat ik weer mee post sinds een uur terug. En omdat LZ er is.
PIMPLZ that is.
Fail
( pimpels). ???
Cute, die naïviteit.quote:Op maandag 28 september 2009 23:24 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Edwinuss is hier de grootste baas die hij fixt het wel voor mij.
Koning der bazen, baas der koningenquote:
No hard feelingsquote:
Heuy! Je hebt nog geen rechten volgens je tagje!quote:
Da's goed om mee te patsen tegen inferieure SC's.quote:
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 23:32 schreef Edwinuss het volgende:
RitseB probeert onder z'n leeftijd uit te komen door te zeggen dat telling niet boeit
Zou wel de perfecte ontgroening zijn though.quote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef CraniuM het volgende:
Ik kom dan niet ben nog nieuw en durf niet.
Sittard natuurlijk. Geleen is een illusie.quote:
Ik stem voor.quote:Op maandag 28 september 2009 23:37 schreef Gamer_V het volgende:
Is de ontgroening van SC meets ook de gracht in, zoals bij games?
Mja wij zouden zo al kunnen meetenquote:Op maandag 28 september 2009 23:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Sittard natuurlijk. Geleen is een illusie.
Een mede-Limburger?quote:Op maandag 28 september 2009 23:38 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Mja wij zouden zo al kunnen meeten
Voorquote:Op maandag 28 september 2009 23:37 schreef RitseB het volgende:
Nebo verander de TT even in [GAM SC #191] Waar Nebo met zijn nieuwe knopjes speeld
quote:Op maandag 28 september 2009 23:37 schreef RitseB het volgende:
Nebo verander de TT even in [GAM SC #191] Waar Nebo met zijn nieuwe knopjes speeld
Dat dus, ik ga niet onnodig lopen klotenquote:Op maandag 28 september 2009 23:40 schreef RitseB het volgende:
Of [GAM SC #191]Waar Nebo Bart achter na gaat
Te laat, verander je titel maar naar Bart²quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat dus, ik ga niet onnodig lopen kloten
quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat dus, ik ga niet onnodig lopen kloten
Mijn respect voor je groeit.quote:Op maandag 28 september 2009 23:39 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit Geleen. ( sins 2 maanden )
Doe dan gewoon Ritse's, RitseB's staat ook ze gehandicaptquote:
RTL7 opzetten dadelijk hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
dat heb je vaker met commercial breaksquote:
Scherpquote:Op maandag 28 september 2009 23:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dat heb je vaker met commercial breaks
Niiiicequote:Op dinsdag 29 september 2009 01:53 schreef Poit het volgende:
"If you were my homework, i would be doing you on the desk right now"
RISK, damn dat is lang geledenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
Zo, morgen even bijlezen..
Net een dikke pot Risk 2210 A.D. gespeeld. Erg leuke variantVeel veelzijdiger en spannender.
Morgen even bijlezen..
Oja dat zou er ook aankomen inderdaad, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:01 schreef Nebo het volgende:
http://watchxonline.com/m(...)d-show-101-pilot.php
Cleveland met zijn eigen show
Klopt, daarom verbaast het me ook dat ze hem hebben genomen voor een nieuwe show, maar de family guy makers kennende maken ze er wel weer iets geweldigs vanquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind cleveland nou juist een niet zo heel erg boeiend karakter...
Ogh hij lijkt me best grappigquote:
Nr2 is er ook al hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
gisteren HIMYM Season 5 Episode 1 gekeken, fucking awesome. Die serie blijft geweldig!
Jupiler!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef lkb9000 het volgende:
Zuip je helemaal naar de klote Lyzio! Wel even melden welke bieren je nuttigt natuurlijk!
Nak ze in de KUT!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:39 schreef lkb9000 het volgende:
Ik word zo fucking misselijk van mn klasgenoten, het is echt NIET uit te houden
zal er hier vast wel één bereid zijn van de 400....quote:
Dude, doe net of je flauw gaat vallen en kijk welke tsjikkies op je af komen!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
zal er hier vast wel één bereid zijn van de 400....
Koning Poit, hoe maakt u het? Schandelijk dat u mij niet kunt vergezellen op mijn reis naar Bruggequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, doe net of je flauw gaat vallen en kijk welke tsjikkies op je af komen!!
Zeker schande!! Ik had graag met u een alfa pilske gedronkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Koning Poit, hoe maakt u het? Schandelijk dat u mij niet kunt vergezellen op mijn reis naar Brugge
ALL HAIL!
Op zeker, op zeker heer. Denkt u het Land der Slowchat ook zonder uw compagnon voor enkele dagen te kunnen regeren?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker schande!! Ik had graag met u een alfa pilske gedronken
Het zal lastig worden jonkheer. Niets is onmogelijk echter. Al is uwer positie niet veilig, naar verluid zij er kapers op de kust!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op zeker, op zeker heer. Denkt u het Land der Slowchat ook zonder uw compagnon voor enkele dagen te kunnen regeren?
Ik zal u tonen dat ik waardig ben, my Lord! (waarom is er geen kniel-smiley?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Het zal lastig worden jonkheer. Niets is onmogelijk echter. Al is uwer positie niet veilig, naar verluid zij er kapers op de kust!
Elke week flauwvallen zal dan weer een negatief effect hebben vrees ik zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, doe net of je flauw gaat vallen en kijk welke tsjikkies op je af komen!!
That can be your thing! Everybody knows narcolepsy guy!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Elke week flauwvallen zal dan weer een negatief effect hebben vrees ik zo
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef Nebo het volgende:
Ik moet de meid van de dierenwinkel ook nog bellen. Wat denken jullie, kan dat nog na zo'n 1,5 maand?
juist nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat heb je nu wel verneukt gok ik
"Wil je het bonnetje?"quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:52 schreef Gamer_V het volgende:
Hoe ging dat in zijn werk eigenlijk?
" Mag ik dit caviavoer ... en je nummer?"
Nakkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zaterdag een date met dat meisje uit Groningen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zaterdag een date met dat meisje uit Groningen
Mediamarkt of telefoonturkquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef Gamer_V het volgende:
Waar haal ik een mobiele oplader vandaan?
Nakkenquote:
Juist, gewoon iets schattigs van makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Gewoon terug gaan, zeggen dat je cavia het bonnetje heeft gebruikt als nestmateriaal en dat je diezelfde avond nog met d'r wilt stappen.
Bios is niet altijd even ideaal, maar toch altijd leuk vind ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nakken
Ze komt naar Leeuwarden, eerst ergens wat eten en daarna bios. Ze stelde zelf voor om hier te blijven slapen, dus dan doen we dat.
Bios is niet echt iets voor een date, aangezien je geen conversaties kan voeren. Maar ach, we zien wel.
Fuckedquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Gamer_V het volgende:
Godsamme, ik moet zo ergens heen, maar ik weet het huisnummer niet. Mobiel leeg, vriend hier ook geen mobiel en het gebouw is al bijna verlaten omdat het na vijf uur is
Is het een huis of een appartement? In het eerste geval is het gewoon het huis met alle fietsen en weet ik het wat ervoor, als het een appartement is dan struimel je gewoon wat rond totdat je andere gasten ziet die naar een feestje gaan...quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Gamer_V het volgende:
Godsamme, ik moet zo ergens heen, maar ik weet het huisnummer niet. Mobiel leeg, vriend hier ook geen mobiel en het gebouw is al bijna verlaten omdat het na vijf uur is
Dude, nee, doe de dag erna maar verslagquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb er wel zin in![]()
Uiteraard om het uur verslag omdat ik een "blaasontsteking" heb.
Alles voor mijn SC broeders.
Er komt maar een persoon of zes en ik gok dat het tussen alle andere studentenwoningen zit ... gelukkig weet ik vrij zeker dat het nummer onder de honderd zatquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Is het een huis of een appartement? In het eerste geval is het gewoon het huis met alle fietsen en weet ik het wat ervoor, als het een appartement is dan struimel je gewoon wat rond totdat je andere gasten ziet die naar een feestje gaan...
Blaasontsteking is de beste smoesquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb er wel zin in![]()
Uiteraard om het uur verslag omdat ik een "blaasontsteking" heb.
Alles voor mijn SC broeders.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Blaasontsteking is de beste smoes
Het zorgt er alleen wel voor dat er geen punani voor je inzit
De pilot viel tegen inderdaad, te weinig stupiditeiten van Peterquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:55 schreef lkb9000 het volgende:
Hmmm, The Cleveland Show is nog niet heel geweldig
Nog geen enkele echt leuke character tegen gekomenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
De pilot viel tegen inderdaad, te weinig stupiditeiten van Peter
Dat singletje vond ik wel grappig, maar niet heel speciaalquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:10 schreef Nebo het volgende:
Want van 3OH!3 is echt een lekker album
Waar kan ik dat kijken? Ergens te streamen of torrenten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
Poit.
Ik moet je echt de koning van de SC noemen, seizoen 3 van New Kids is echt te grappig.
Mijn favorieten :
Camping
Kutdag
Dronken
Krasloten
Haasten
Swat
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat kijken? Ergens te streamen of torrenten?
Gozer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat kijken? Ergens te streamen of torrenten?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gozer.
Jij moet dit zien.
Ik ga eens kijken of dit op torrents te vinden is anders upload ik het voor je.
Rapidshare ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:26 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden.
Hoe share ik die shit?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
Rapidshare it is!
Worden wel 2 linkjes en alleen seizoen 3, de rest is wel op Youtube te vinden.
Ik weet zeker dat ik het geweldig vindquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
"haasten" is echt ZO briljant.
Ik kan niet wachten om te horen wat jullie ervan vinden.
ALLE PROPS TROUWENS VOOR POIT THA KING OF THA SC
Strand is m'n favoriet!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
Poit.
Ik moet je echt de koning van de SC noemen, seizoen 3 van New Kids is echt te grappig.
Mijn favorieten :
Camping
Kutdag
Dronken
Krasloten
Haasten
Swat
Koning!!!!quote:
Dronken is nu al mijn favorietquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij duurt mij net iets te lang. Maar hij is echt tof.
Dronken en Haasten zijn mijn favorieten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dronken is nu al mijn favoriet
Maar nu ga ik er vandoor, later boiz 'n bitchez
Ik wil die rechter zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:55 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
MOET GEWOON STANDAARD IN DE OP
DIT IS DE NIEUWE OP
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:09 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben het helemaal eens met op de grond liggen
Briljant toch?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:18 schreef Nebo het volgende:
Die heb ik ook maar als eerst gekeken, mijn god zeg
jahoooooooorquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef Poit het volgende:
Elfen Lied compleet op nieuwsgroepen te vinden
Hai Lennartquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef lkb9000 het volgende:
hai poit
Doe je goed.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb een prachtig gratis Sector8 shirt aan.
Nu al 4 gamer.nl prijsvragen gewonnen
Maatje 42/43?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef lkb9000 het volgende:
Ik win dan alleen maar lullige dingen
Was op gamer.nl een keer 2e, als ik 1e was had ik een game pc van 3000eu gehad
Iemand nog Gears of War schoenen kopen?
Laat weten hoe die isquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Maatje 42/43?
Euro.
En het gaat goed hoor.Zo trick n treat kijken. krijgt een 8 op imdb
yoooooo, doe ik.quote:
SAAIquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef Nebo het volgende:
Ik ga over vijf minuten Heroes kijken trouwens
Is best leuk aflevering 3quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef Nebo het volgende:
Wat nou saai
Ik ga over vijf minuten Heroes kijken trouwens
quote:
Ik heb hier zoute magnetronpopcorn en kroepoek!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
Gezellig ja! Ik heb zin in nachos met kaas en chillisaus!
Anders ik wel!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
Gezellig ja! Ik heb zin in nachos met kaas en chillisaus!
Waarom kan ik die demo nog niet vinden op PSN en XBL?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb hier zoute magnetronpopcorn en kroepoek!!!
De Kok zit nu de meest legendarische demo OOIT te spelen..
BRUUUTAAAAAALLLLLL -wait for it-
Heb ik beidequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Anders ik wel!
En bier... en sigaretten... (damn!)
Ik wil je wel bijles gevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef Poit het volgende:
ik drink geen bier...
Gaat me trouwens een partij goed af! straks moet ik opnieuw leren drinken!
Because you're not worthyquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Waarom kan ik die demo nog niet vinden op PSN en XBL?
Schiet eens op dan!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef Nebo het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 7 van seizoen 3 Poitje
Date!quote:
Ik ook, maar ik drink niet (okay, bijna niet) doordeweeks en zeker niet thuis.quote:
Truste kerel!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik drink niet (okay, bijna niet) doordeweeks en zeker niet thuis.
Roken doe ik euh... (afgezien van gisteren, het afgelopen weekend en een paar weken terug een weekend) al ruim een jaar niet meer...![]()
Maar ik heb bier in de koelkast (Heineken Magnum fles en een Chouffe fles 0,75 liter) en 3 halve pakjes Lucky Strike in een kastje.
Maar ik ben sterk... ik ga nu naar bed!![]()
Trusten!![]()
Jij ook knuffelnegert!quote:
Amerikaanse xbox store heeft hem wel, ik heb hem via zo'n shared PSN account die inmiddels niet meer werkt...quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus hoe kom je er aan ik moet die demo hebben
Stoppen met roken is al lastig, maar met luckies in huis al helemaal, respectah!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik drink niet (okay, bijna niet) doordeweeks en zeker niet thuis.
Roken doe ik euh... (afgezien van gisteren, het afgelopen weekend en een paar weken terug een weekend) al ruim een jaar niet meer...![]()
Maar ik heb bier in de koelkast (Heineken Magnum fles en een Chouffe fles 0,75 liter) en 3 halve pakjes Lucky Strike in een kastje.
Maar ik ben sterk... ik ga nu naar bed!![]()
Trusten!![]()
Had alleen amerikaanse PSN, europese PSN en europese XBL gecheckt. Voor amerikaanse PSN heb je meteen weer gold nodig voor de demoquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Amerikaanse xbox store heeft hem wel, ik heb hem via zo'n shared PSN account die inmiddels niet meer werkt...
Lowlands, pauperfeest was dat zeg..quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Stoppen met roken is al lastig, maar met luckies in huis al helemaal, respectah!
Ik was een maand gestopt, toen op lowlands 7pakjes er doorheen, en nu rook ik weermaar wel een stuk minder als daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
kut xboxquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Had alleen amerikaanse PSN, europese PSN en europese XBL gecheckt. Voor amerikaanse PSN heb je meteen weer gold nodig voor de demo
ik ookquote:
Rock n Rollquote:Op woensdag 30 september 2009 00:03 schreef RitseB het volgende:
Echte mannen zijn nu nog op
En 1 van de Turtles heet Leonardo!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef Poit het volgende:
Let's ROCK! and RIDE!!!!
[ afbeelding ]
1 van die units heet Lenny!!!
Leo is een mietje!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En 1 van de Turtles heet Leonardo!!!
Damn wat ben ik een baas!
Kutquote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef Poit het volgende:
Let's ROCK! and RIDE!!!!
[ afbeelding ]
1 van die units heet Lenny!!!
Ohnee, Vinnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |