Da's goed om mee te patsen tegen inferieure SC's.quote:
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 23:32 schreef Edwinuss het volgende:
RitseB probeert onder z'n leeftijd uit te komen door te zeggen dat telling niet boeit
Zou wel de perfecte ontgroening zijn though.quote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef CraniuM het volgende:
Ik kom dan niet ben nog nieuw en durf niet.
Sittard natuurlijk. Geleen is een illusie.quote:
Ik stem voor.quote:Op maandag 28 september 2009 23:37 schreef Gamer_V het volgende:
Is de ontgroening van SC meets ook de gracht in, zoals bij games?
Mja wij zouden zo al kunnen meetenquote:Op maandag 28 september 2009 23:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Sittard natuurlijk. Geleen is een illusie.
Een mede-Limburger?quote:Op maandag 28 september 2009 23:38 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Mja wij zouden zo al kunnen meeten
Voorquote:Op maandag 28 september 2009 23:37 schreef RitseB het volgende:
Nebo verander de TT even in [GAM SC #191] Waar Nebo met zijn nieuwe knopjes speeld
quote:Op maandag 28 september 2009 23:37 schreef RitseB het volgende:
Nebo verander de TT even in [GAM SC #191] Waar Nebo met zijn nieuwe knopjes speeld
Dat dus, ik ga niet onnodig lopen klotenquote:Op maandag 28 september 2009 23:40 schreef RitseB het volgende:
Of [GAM SC #191]Waar Nebo Bart achter na gaat
Te laat, verander je titel maar naar Bart²quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat dus, ik ga niet onnodig lopen kloten
quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat dus, ik ga niet onnodig lopen kloten
Mijn respect voor je groeit.quote:Op maandag 28 september 2009 23:39 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit Geleen. ( sins 2 maanden )
Doe dan gewoon Ritse's, RitseB's staat ook ze gehandicaptquote:
RTL7 opzetten dadelijk hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
dat heb je vaker met commercial breaksquote:
Scherpquote:Op maandag 28 september 2009 23:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dat heb je vaker met commercial breaks
Niiiicequote:Op dinsdag 29 september 2009 01:53 schreef Poit het volgende:
"If you were my homework, i would be doing you on the desk right now"
RISK, damn dat is lang geledenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
Zo, morgen even bijlezen..
Net een dikke pot Risk 2210 A.D. gespeeld. Erg leuke variantVeel veelzijdiger en spannender.
Morgen even bijlezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |