Nemen als een gek toe.quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nemen die toe of dalen ze?
Je woont natuurlijk in een postcode gebied wat als slechte terugbetalers geregistreed staat , heeft natuurlijk niets te maken met je inkomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef simmu het volgende:
geen creditcard van de ing.
zou dat het kunnen zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je woont natuurlijk in een postcode gebied wat als slechte terugbetalers geregistreed staat , heeft natuurlijk niets te maken met je inkomen.
"Wallpaper for people with bad taste".quote:
quote:We're Governed by Callous Children
The biggest threat to America right now is not government spending, huge deficits, foreign ownership of our debt, world terrorism, two wars, potential epidemics or nuts with nukes. The biggest long-term threat is that people are becoming and have become disheartened, that this condition is reaching critical mass, and that it afflicts most broadly and deeply those members of the American leadership class who are not in Washington, most especially those in business.
This is historic. This is something new in modern political history, and I'm not sure we're fully noticing it. Americans are starting to think the problems we are facing cannot be solved.
Part of the reason is that the problems—debt, spending, war—seem too big. But a larger part is that our federal government, from the White House through Congress, and so many state and local governments, seems to be demonstrating every day that they cannot make things better. They are not offering a new path, they are only offering old paths—spend more, regulate more, tax more in an attempt to make us more healthy locally and nationally. And in the long term everyone—well, not those in government, but most everyone else—seems to know that won't work. It's not a way out. It's not a path through.
Ik heb het gelezen, erg interessant. Mijn Engels is niet perfect, maar begrijp ik het goed dat de overheid garant staat voor 95% van de hypotheken daar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:05 schreef Drugshond het volgende:
Must read
Te lang artikel om te lezen, maar wel eentje om in te lijsten (als je er de tijd voor neemt).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vraag die bij mij naar boven komt bij zo'n gegeven; moet je nog verbaasd staan van zulke 'groei' waarden? En hoe reëel zijn die groei waarden? Zoals we zelf hebben gezien afgelopen kwartalen kan een groei binnen no time verdwenen zijn en door enorme stimulus groeien tot grote hoogte .. er zit dus veel te veel vraagtekens in slechts zo'n GDP cijfer.quote:Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef Dave7 het volgende:
China’s Recovery Strengthens, Adding Room for Stimulus Cuts
The world’s third-biggest economy may grow 9.5 percent from a year earlier this quarter, Zhang Liqun, of the State Council Development and Research Center, said in the statement. That would be the third straight acceleration and the biggest gain since the second quarter of 2008.
Ik zou het maar weer even snel vergeten. Wat een onzin.quote:Op maandag 2 november 2009 01:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Kwam dit gerucht tegen:
Waarom nu opeens wel kritish gaan kijken naar die cijfers terwijl we al dei voorgaande jaren wel al die cijfertjes geloofden.quote:Op maandag 2 november 2009 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De vraag die bij mij naar boven komt bij zo'n gegeven; moet je nog verbaasd staan van zulke 'groei' waarden? En hoe reëel zijn die groei waarden? Zoals we zelf hebben gezien afgelopen kwartalen kan een groei binnen no time verdwenen zijn en door enorme stimulus groeien tot grote hoogte .. er zit dus veel te veel vraagtekens in slechts zo'n GDP cijfer.
Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op maandag 2 november 2009 16:57 schreef piepeloi55 het volgende:
Interessant artikel van Nouriel Roubini waarin een van de belangrijkste redenen word uitgelegd waarom we de komende tijd nog niet hoeven te vrezen voor een nieuwe crash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |