eeh die is er nog niet hahahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe staat het met het Breda-reltopic ?
meeste nog aan het werkquote:
we zijn uit het zelfde ontwikkelingsjaarquote:
jah leeftijdquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:36 schreef Spacekitten het volgende:
je bedoelt leeftijd?
Ja ben ook nog aan het werk, maar hou het nu denk wel voor gezien!
Ik kom er nooit, maar als ik nu kijk, dan zie ik niet echt iets gebeurenquote:
staan soms best wel leuke dingen op, zoals laatst deze: Foutjequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, maar als ik nu kijk, dan zie ik niet echt iets gebeuren
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
staan soms best wel leuke dingen op, zoals laatst deze: Foutje
heb ik allemaal al gezienquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
staan soms best wel leuke dingen op, zoals laatst deze: Foutje
Ooeh nieuwe aanwas in het topicquote:
Niet in het bijzonder, maar idd je hebt gelijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Ooeh nieuwe aanwas in het topic![]()
Of had ik wat gemist..
het was onze concurent toen ik nog bij de restaurant 2 deuren verder werkte.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie heeft er wel eens gegeten bij L'Orangerie? Schoonouders hebben bedacht dat we vanavond daar gaan eten. Ik heb er nog weinig echt enthousiaste reacties over gehoord.
Ikke!quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie heeft er wel eens gegeten bij L'Orangerie? Schoonouders hebben bedacht dat we vanavond daar gaan eten. Ik heb er nog weinig echt enthousiaste reacties over gehoord.
ook lid geworden van new kids?quote:
Geweest met Hap Stap, was goed! Nog fles wijn gewonnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:11 schreef Guard het volgende:
orangerie is wel ok maar niet bijzonder. Ik ga net zo lief bij een eetcafetje zitten. Wil eigenlijk binnenkort een keer naar la vie en rose om daar te gaan eten,iemand daar al eens geweest?
Ik lust geen tonijnpizza!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:43 schreef existenz het volgende:
Auto moet haar eetwensen eens doorgeven, anders mag ze straks een tonijnpizza gaan opeten
Jaaaquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AUTO !!!! je hebt een nieuwe ava
hij is wel lief
Naja, hij zou 10 maanden geleden al een keer voor mij koken, dus dat gaat hij nu doenquote:
vandaag op het werk zitten kijken hahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]vind de vorige seizoenen minder, deze zijn echt koning!
Nope, maar ik ben wel een keer bij Werelds geweest (tegenover de Comme Ca voor mannen), daar kun je ECHT maar dan ook ECHT goed eten. Niets dan lof. Een dikke aanrader!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:11 schreef Guard het volgende:
orangerie is wel ok maar niet bijzonder. Ik ga net zo lief bij een eetcafetje zitten. Wil eigenlijk binnenkort een keer naar la vie en rose om daar te gaan eten,iemand daar al eens geweest?
Ken je Nick van der Wal? Volgens mij heeft die ook bij Bij Wijze van Klijssen in de keuken gewerkt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het was onze concurent toen ik nog bij de restaurant 2 deuren verder werkte.
Wijze van klijssen was dat, daar kon je altijd goed eten.
l Orangerie weet ik niet hoe het eten is.
jah daar heb ik toen ook mee gewerkt jahquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ken je Nick van der Wal? Volgens mij heeft die ook bij Bij Wijze van Klijssen in de keuken gewerkt.
MOETEN IS DWANG !!!quote:
Oh.... Fijn dat jij niet gaat dwingen met de tonijn pizza! hahaquote:
Voordeelquote:Op woensdag 30 september 2009 09:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.... Fijn dat jij niet gaat dwingen met de tonijn pizza! haha
Crazy is er sowiezo meestal vroeg bij... de rest komt allemaal wat laterquote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef Spacekitten het volgende:
Wat is iedereen al weer vroeg aanwezig hier...
Tja, college...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef Spacekitten het volgende:
Wat is iedereen al weer vroeg aanwezig hier...
nou jah zegquote:Op woensdag 30 september 2009 10:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Crazy is er sowiezo meestal vroeg bij... de rest komt allemaal wat later
nee, werkquote:
jij en nee tegen dwang ???quote:
Preciesquote:Op woensdag 30 september 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou jah zeg
het klopt wel door de weeks
vaak als 1 van de eerste hier
Praat voor jezelf!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PReciesMaar jij staat ook om 6 uur op elke dag
Wij staan meestal pas rond 12/1 op
Niet schelden hequote:Op woensdag 30 september 2009 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PReciesMaar jij staat ook om 6 uur op elke dag
Wij staan meestal pas rond 12/1 op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |