Tja, maar Turkije... Ach, boeiendquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja want prostitutie is ook overal zo geaccepteerd als dat het bij ons is/was
Dat wilde ik even wetenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef theKiD het volgende:
Er is wel een "wallen" nagebouwd, alleen zonder de prostituees
Met wie ga je?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef theKiD het volgende:
Er is wel een "wallen" nagebouwd, alleen zonder de prostituees
enne ik heb t ook niet uitgekozen. Mijn eisen waren 24u/dag vrij eten en drinken, ipv tot 23u savonds. En beetje fatsoenlijk weer. De rest maakt mij niet zoveel uit, ik ga puur om tot rust te komen, op me gemak in het zwembad aan de bar hangen
eeh die is er nog niet hahahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe staat het met het Breda-reltopic ?
meeste nog aan het werkquote:
we zijn uit het zelfde ontwikkelingsjaarquote:
jah leeftijdquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:36 schreef Spacekitten het volgende:
je bedoelt leeftijd?
Ja ben ook nog aan het werk, maar hou het nu denk wel voor gezien!
Ik kom er nooit, maar als ik nu kijk, dan zie ik niet echt iets gebeurenquote:
staan soms best wel leuke dingen op, zoals laatst deze: Foutjequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, maar als ik nu kijk, dan zie ik niet echt iets gebeuren
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
staan soms best wel leuke dingen op, zoals laatst deze: Foutje
heb ik allemaal al gezienquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
staan soms best wel leuke dingen op, zoals laatst deze: Foutje
Ooeh nieuwe aanwas in het topicquote:
Niet in het bijzonder, maar idd je hebt gelijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Ooeh nieuwe aanwas in het topic![]()
Of had ik wat gemist..
het was onze concurent toen ik nog bij de restaurant 2 deuren verder werkte.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie heeft er wel eens gegeten bij L'Orangerie? Schoonouders hebben bedacht dat we vanavond daar gaan eten. Ik heb er nog weinig echt enthousiaste reacties over gehoord.
Ikke!quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie heeft er wel eens gegeten bij L'Orangerie? Schoonouders hebben bedacht dat we vanavond daar gaan eten. Ik heb er nog weinig echt enthousiaste reacties over gehoord.
ook lid geworden van new kids?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |