Tja, het is een slechte gewoonte. Stoppen is niet makkelijk. Het is me eens gelukt met het boek van Alan Carrquote:
Gewoon oversteken? Waar, bij de Tafelbergstraat bedoel je? Tot decemberquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:24 schreef Spacekitten het volgende:
[..]
Meen dat dit nog wel even duurt, tot december zeker. Ik vind het niet zo heel erg, kan eindelijk met de fiets gewoon oversteken
Dat boek is inderdaad wel koningsquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja, het is een slechte gewoonte. Stoppen is niet makkelijk. Het is me eens gelukt met het boek van Alan Carr, maar eenmaal weer stress hebben en je zit er weer aan vast.
Haha. Ik heb het gelukkig nooit (echt) gedaan, en daar ben ik wel blij omquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja, het is een slechte gewoonte. Stoppen is niet makkelijk. Het is me eens gelukt met het boek van Alan Carr, maar eenmaal weer stress hebben en je zit er weer aan vast.
Volgens mij december/januari!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef PierreTT het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang de Oerlesestraat nog opgebroken is? Ik kan al 2 of 3 weken ofzo de straat nauwelijks uit
Lekker! Ga je ergens heen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:28 schreef theKiD het volgende:
Nog paar uurtjes en ik mag weer werken... En als die dienst is afgelopen nog 4 dagen werken en dan vakantie
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Klein Amsterdam in turkije.. Kemer
Zon, zee, strand, sex, drugs en rock&roll?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Klein Amsterdam in turkije.. Kemer
Zouden ze daar ook 'de wallen' hebben?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, sex, drugs en rock&roll?
Lucas meijerstraatquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewoon oversteken? Waar, bij de Tafelbergstraat bedoel je? Tot december
Maar daar zijn geen hoeren?quote:
Ik hoef ze niet hoor, maar ik vroeg het mij af - als ze A'dam zo leuk nabouwenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt naar Amsterdam
of Bangkok
Nogal wiedes.. ik ben er van tussen. Duty calls (boodschappen en arbeit). Vielleicht tot vanavond!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet hoor, maar ik vroeg het mij af - als ze A'dam zo leuk nabouwen
Eh nee, ook niks voor mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Stuurloos het volgende:
Orange County
[ afbeelding ]
Ik zou gestoord worden in zo'n tent..
Werk ze!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nogal wiedes.. ik ben er van tussen. Duty calls (boodschappen en arbeit). Vielleicht tot vanavond!
Kuch Trouwlaan...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef Spacekitten het volgende:
[..]
Lucas meijerstraat
Het is wel lastig dat je met de auto nu eerst over ringbaan zuid moet om bij de korvelse weg te komen en daar staat nu bijna standaard file
Hoe weet jij dat die niet op vakantie gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die niet op vakantie gaan?Ja, dat kan ook, maar het zou wel geinig zijn dat, als ze A'dam nabouwen, de wallen ook "naspelen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja want prostitutie is ook overal zo geaccepteerd als dat het bij ons is/wasquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar het zou wel geinig zijn dat, als ze A'dam nabouwen, de wallen ook "naspelen"
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die niet op vakantie gaan?hehe flauw maar leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Tja, maar Turkije... Ach, boeiendquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja want prostitutie is ook overal zo geaccepteerd als dat het bij ons is/was
Dat wilde ik even wetenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef theKiD het volgende:
Er is wel een "wallen" nagebouwd, alleen zonder de prostituees
Met wie ga je?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef theKiD het volgende:
Er is wel een "wallen" nagebouwd, alleen zonder de prostituees
enne ik heb t ook niet uitgekozen. Mijn eisen waren 24u/dag vrij eten en drinken, ipv tot 23u savonds. En beetje fatsoenlijk weer. De rest maakt mij niet zoveel uit, ik ga puur om tot rust te komen, op me gemak in het zwembad aan de bar hangen
eeh die is er nog niet hahahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe staat het met het Breda-reltopic ?
meeste nog aan het werkquote:
we zijn uit het zelfde ontwikkelingsjaarquote:
jah leeftijdquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:36 schreef Spacekitten het volgende:
je bedoelt leeftijd?
Ja ben ook nog aan het werk, maar hou het nu denk wel voor gezien!
Ik kom er nooit, maar als ik nu kijk, dan zie ik niet echt iets gebeurenquote:
staan soms best wel leuke dingen op, zoals laatst deze: Foutjequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, maar als ik nu kijk, dan zie ik niet echt iets gebeuren
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
staan soms best wel leuke dingen op, zoals laatst deze: Foutje
heb ik allemaal al gezienquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
staan soms best wel leuke dingen op, zoals laatst deze: Foutje
Ooeh nieuwe aanwas in het topicquote:
Niet in het bijzonder, maar idd je hebt gelijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Ooeh nieuwe aanwas in het topic![]()
Of had ik wat gemist..
het was onze concurent toen ik nog bij de restaurant 2 deuren verder werkte.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie heeft er wel eens gegeten bij L'Orangerie? Schoonouders hebben bedacht dat we vanavond daar gaan eten. Ik heb er nog weinig echt enthousiaste reacties over gehoord.
Ikke!quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie heeft er wel eens gegeten bij L'Orangerie? Schoonouders hebben bedacht dat we vanavond daar gaan eten. Ik heb er nog weinig echt enthousiaste reacties over gehoord.
ook lid geworden van new kids?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |