Hoiquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef Spacekitten het volgende:
Ik dacht ik zeg even hallo, ben ook inwonend in tilburg. Leuk om er een topic over te zien
Hoi Spacekittenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef Spacekitten het volgende:
Ik dacht ik zeg even hallo, ben ook inwonend in tilburg. Leuk om er een topic over te zien
Kloptquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:18 schreef Spacekitten het volgende:
haha ja, maar tilburgers kunnen ook flink wat af kletsen
Ok, klinkt goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:31 schreef Spacekitten het volgende:
Ben 24 jaar,vrouwelijk, woon samen met mijn vriend.
Werk bij een educatieve uitgeverij in den Bosch als vormgever (hiervoor heb ik op het station in tilburg bij de kiosk gewerkt tijdens mijn studie op de kunstacademie)
verder zing ik in een cover bandje.
Woon nu al zeker 5 jaar in Tilburg en bevalt nog steeds prima!
(lichte) rock; golden earring, anouk, skunk anansie, cranberries dat soort muziek.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, klinkt goedWat voor soort muziek coveren jullie?
Geen idee, ik weet alleen dat ze met de Ringbaan West nog tot november bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef PierreTT het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang de Oerlesestraat nog opgebroken is? Ik kan al 2 of 3 weken ofzo de straat nauwelijks uit
Daar kom ik nog wel overheen, dat kleine beetje omfietsen naar de uni... alleen die teringherrie hier aan het begin van de straat begint wel een keer irritant te wordenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat ze met de Ringbaan West nog tot november bezig zijn.
Nouja ik niet, moet nu een blok omrijdenmet mn auto en de halve ringbaan (Texaco bij 't Laar tot Westpoint) is 1-baans geworden, dus zorgt nogal voor opstoppingen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar kom ik nog wel overheen, dat kleine beetje omfietsen naar de uni... alleen die teringherrie hier aan het begin van de straat begint wel een keer irritant te wordenPlus met de auto hele tijd erdoorheen ploegen is ook niet leuk
Gruwelijk irritant is datquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef Stuurloos het volgende:
Keelontsteking opgelopen gisteren, lekker is dat.. :|
Vertel mij watquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nouja ik niet, moet nu een blok omrijden en de halve ringbaan (Texaco bij 't Laar tot Westpoint) is 1-baans geworden, dus zorgt nogal voor opstoppingen.
Volgens mij heeft mijn baas me aangestoken, want die liep afgelopen week heel wat af te bulderen. Voorlopig maar even wat minder roken, heb geen zin om ziek te worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gruwelijk irritant is dat
Ik dacht er zondag vanaf te zijn, maar het is ook weer terug.
Gewoon stoppen met roken johquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:22 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn baas me aangestoken, want die liep afgelopen week heel wat af te bulderen. Voorlopig maar even wat minder roken, heb geen zin om ziek te worden.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, het is naar mijn mening allemaal een beetje over the top.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vertel mij watBen opzich wel benieuwd naar de cityring
Daarom ben ik er ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, het is naar mijn mening allemaal een beetje over the top.
Meen dat dit nog wel even duurt, tot december zeker. Ik vind het niet zo heel erg, kan eindelijk met de fiets gewoon overstekenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef PierreTT het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang de Oerlesestraat nog opgebroken is? Ik kan al 2 of 3 weken ofzo de straat nauwelijks uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |