Oh.... Fijn dat jij niet gaat dwingen met de tonijn pizza! hahaquote:
Voordeelquote:Op woensdag 30 september 2009 09:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.... Fijn dat jij niet gaat dwingen met de tonijn pizza! haha
Crazy is er sowiezo meestal vroeg bij... de rest komt allemaal wat laterquote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef Spacekitten het volgende:
Wat is iedereen al weer vroeg aanwezig hier...
Tja, college...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef Spacekitten het volgende:
Wat is iedereen al weer vroeg aanwezig hier...
nou jah zegquote:Op woensdag 30 september 2009 10:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Crazy is er sowiezo meestal vroeg bij... de rest komt allemaal wat later
nee, werkquote:
jij en nee tegen dwang ???quote:
Preciesquote:Op woensdag 30 september 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou jah zeg
het klopt wel door de weeks
vaak als 1 van de eerste hier
Praat voor jezelf!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PReciesMaar jij staat ook om 6 uur op elke dag
Wij staan meestal pas rond 12/1 op
Niet schelden hequote:Op woensdag 30 september 2009 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PReciesMaar jij staat ook om 6 uur op elke dag
Wij staan meestal pas rond 12/1 op
pfft, voor jou is 11u ook geen uitzonderingquote:
hmm misschien van roxaset ofzoiets een spuitbus halen tegen ongediertequote:Op woensdag 30 september 2009 10:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik werd wakker met één dik oog. Bah. En volgens mij zit er een muggennest op m'n kamer thuis, het is niet normaal hoeveel muggen ik 's nachts nog rooster
.
Nee, geen goede nacht gehad.
Oh bah, wat irritant!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik werd wakker met één dik oog. Bah. En volgens mij zit er een muggennest op m'n kamer thuis, het is niet normaal hoeveel muggen ik 's nachts nog rooster
.
Ik lag gisteravond ook tv te kijken, en ineens gezoem naast mn orenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:11 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Koud ???quote:Op woensdag 30 september 2009 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik lag gisteravond ook tv te kijken, en ineens gezoem naast mn oren![]()
Zitten er inderdaad dus nog steeds muggen... op mn armen weer muggenbulten... moeten die beesten niet een keer sterven nu het koud wordt ofzo?!
Zou je denken hè? Vrijdagnacht heb ik er 8 gehad in 3 uur tijd (echt lekker als je pas om half 3 eindelijk écht eens kan gaan slapenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik lag gisteravond ook tv te kijken, en ineens gezoem naast mn oren![]()
Zitten er inderdaad dus nog steeds muggen... op mn armen weer muggenbulten... moeten die beesten niet een keer sterven nu het koud wordt ofzo?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |