zienquote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik kwam een heel naar gifje tegen
Maar. helaas zijn katten om verschillende redenen niet geschikt voor dit huishouden.quote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens.
PM dan.quote:Op maandag 28 september 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die wil je niet zien
En dadelijk krijg ik een note ofzo!
Wij hadden er een maar die ging doodquote:Op maandag 28 september 2009 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er ook een.
Echt heeeeel lief beestje
Dat zei ik tochquote:Op maandag 28 september 2009 17:44 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik had toch liever dat plaatje niet gezien
Trust me, dat wil je nietquote:
Das niet waar, die vent deed adt zelfquote:Op maandag 28 september 2009 17:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Trust me, dat wil je niet![]()
Tis meer iets voor feministen, potten met tuinbroeken en andere mannenhaters
PM. Nu.quote:Op maandag 28 september 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die wil je niet zien
En dadelijk krijg ik een note ofzo!
goede redenquote:Op maandag 28 september 2009 17:54 schreef Siniti het volgende:
Hij vond zijn tattoos zeker niet mooi
WTFLOLZORZ!quote:Op maandag 28 september 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat is dat toch met die eigenwijze mannen
Luister nou, wil je nietquote:Op maandag 28 september 2009 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word nieuwsgierig, ik wil hem ook
Oh, ik nu ookquote:Op maandag 28 september 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb je al een pm gestuurd
wat zie jij dan?quote:Op maandag 28 september 2009 18:03 schreef DeLuna het volgende:
Zie ik wel wat jullie zien? Of hoe zit dat?
nee, dat zien wij nietquote:Op maandag 28 september 2009 18:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een zon met een of ander leip poppetje?
Duurt een tijdje voor je de gif krijgt, geduld!quote:Op maandag 28 september 2009 18:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een zon met een of ander leip poppetje?
Oh, okequote:Op maandag 28 september 2009 18:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Duurt een tijdje voor je de gif krijgt, geduld!
Weet waar je aan begint.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 18:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint.
Gadverdamme.quote:
naaktpicsquote:Op maandag 28 september 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Kom net dit topic in denk: ''niet clicken''..... ooh naakt pics van ze vriendin ofzo![]()
Je had wel wat uitgebreider kunnen waarschuwen.
Naakt pics waren het wel.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Kom net dit topic in denk: ''niet clicken''..... ooh naakt pics van ze vriendin ofzo![]()
Je had wel wat uitgebreider kunnen waarschuwen.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:15 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Waar zit jij naar te kijken?
Hoe oud ben je?quote:
Ah vandaarquote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Er zit namelijk een leeftijdsfilter op
01-10-1992quote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Er zit namelijk een leeftijdsfilter op
Probeer het eens op de pc van je vader danquote:
Ik word morgen oud(er).quote:
quote:This is a story of boy meets girl. The boy, Tom Hansen of Margate, New Jersey, grew up believing that he'd never truly be happy until the day he met the one. This belief stemmed from early exposure to sad British pop music and a total mis-reading of the movie 'The Graduate'. The girl, Summer Finn of Shinnecock, Michigan, did not share this belief. Since the disintegration of her parent's marriage she'd only love two things. The first was her long dark hair. The second was how easily she could cut it off and not feel a thing. Tom meets Summer on January 8th. He knows almost immediately she is who he has been searching for. This is a story of boy meets girl, but you should know upfront, this is not a love story.
Dat mag!quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen onder de 21, kinderen noem ik ze.
quote:
Boze reacties kun je via PM kwijt.quote:
Mensen die ingaan op stomme opmerkingen van toffe users.quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mensen die stomme opmerkingen maken omdat ze wat moeten zeggen.
Mensen die zichzelf tof verklaren.quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die ingaan op stomme opmerkingen van toffe users.
nee man dat is echt superchillquote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe irritant als je muis niet werkt
Nee, dan zie ik diezelfde stomme zon.quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Boze reacties kun je via PM kwijt.
oh en hierboven stond ergens een linkje? werkt die niet?
Touchpad.quote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe irritant als je muis niet werkt
Oh, ik wil ze wel plaatje voor plaatje sturen als je dat perse wilquote:Op maandag 28 september 2009 18:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik diezelfde stomme zon.
Nee, laat nu maar zitten. Dankje voor de uitlegquote:Op maandag 28 september 2009 18:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oh, ik wil ze wel plaatje voor plaatje sturen als je dat perse wilmaar het is een vies gifje van iemand met een getatoeerde lul die hij eraf snijt
Duuuude...quote:Op maandag 28 september 2009 18:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oh, ik wil ze wel plaatje voor plaatje sturen als je dat perse wilmaar het is een vies gifje van iemand met een getatoeerde lul die hij eraf snijt
Met die hamer?quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Viel nog wel mee opzich, die van die 6 russen is erger.
wat?quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Viel nog wel mee opzich, die van die 6 russen is erger.
Ja, en die schroevedraaierquote:
Ahhh, teh interwebz..quote:Op maandag 28 september 2009 18:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, en die schroevedraaier, toen had ik ook zoiets van: uhm.
Ben jij wat traag van begrip?quote:Op maandag 28 september 2009 19:08 schreef Mozy het volgende:
Hebben jullie dat plaatje gezien van die man met die getatoeëerde penis die deze amputeert?
Mietjes.
Ik was eten.quote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ben jij wat traag van begrip?
Misschien had je beter even kunnen wachten met etenquote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was eten.
En ik las de eerste pagina nog even.
Van dat soort dingen vergaat mijn eetlust niet.quote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Misschien had je beter even kunnen wachten met eten.
Echt last heb ik er ook niet van,maar erg charmant is het nietquote:Op maandag 28 september 2009 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van dat soort dingen vergaat mijn eetlust niet.
Ik heb dingen gezien die vele malen erger zijn.
Gordon?quote:Op maandag 28 september 2009 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van dat soort dingen vergaat mijn eetlust niet.
Ik heb dingen gezien die vele malen erger zijn.
Nee, ik heb er nachtmerries van gehad en ik heb van die filmpjes in mijn bed geplast.quote:Op maandag 28 september 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Echt last heb ik er ook niet van,maar erg charmant is het niet
En oehhh, ik ben onder de indruk. Ben je gepast trots?
Gerard Joling.quote:
Inderdaad. Ik zie liever Gerard dan die Gordon.quote:
quote:Actie voor vertrek van Sinterklaas
Het Sint Nicolaasgenootschap en de Nederlandse vereniging voor autisme willen dat de NPS op 6 december verslag doet van het vertrek van Sinterklaas. Ze stellen zich achter de actie Weg met Sinterklaas, die is opgezet door een moeder van autistische kinderen.
Veel autistische kinderen blijven na 5 december angstig en onrustig omdat ze denken dat Sinterklaas nog in het land is. Het genootschap wijst erop dat vroeger zijn uittocht ook gevierd werd.
Een NPS-woordvoerder noemt het idee bespreekbaar. Dit jaar is het volgens hem nog niet te realiseren omdat de programmering al vast ligt
Die is ook wel erg, maar dat overdreven gelach van Gordon om z'n eigen zeer matige grapjes.quote:Op maandag 28 september 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind Gordon vele malen minder erg.
Die reclame is ook zo erg van Calv\e
Hey jij.quote:
Echt waar?quote:Op maandag 28 september 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is ook wel erg, maar dat overdreven gelach van Gordon om z'n eigen zeer matige grapjes.Verder is het echt zo'n aanstellerige homo, dat vind ik bij Gerard nog wel meevallen.
quote:Op maandag 28 september 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook SinterklaasIs van jongs af aan al mn lievelingsfeest
Wat is er zoquote:
Plus het feit dat hij altijd met iedereen ruzie heeft.quote:Op maandag 28 september 2009 19:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind Gordon een lul. Vooral bij RTL Boulevard.
Ja, maar jij...quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Plus het feit dat hij altijd met iedereen ruzie heeft.Het is gewoon een kansloos figuur.
Waar stuur je de kids daar naar toe?quote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Komend weekend weer eens echt alleen met Ado
Een oom in Oostenrijk.quote:Op maandag 28 september 2009 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar stuur je de kids daar naar toe?
Chocoladelettersquote:Op maandag 28 september 2009 19:45 schreef Broekpaling het volgende:
Sinterklaas, wie kent 'm niet? Sinterklaas Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet.
Hey chickquote:Op maandag 28 september 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee Luur! Hoe is het met jou? Hoe bevalt het leven op kamers
?
Naar hun vaderquote:Op maandag 28 september 2009 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar stuur je de kids daar naar toe?
Ook wel eens fijn. een weekendje alleen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naar hun vaderze gaan ook weleens uit logeren bij oma en tante enzo hoor
(niet vaak btw, gewoon, af en toe, voor ik weer te horen krijg dat ik een slechte moeder ben)
Ze gaan elke twee weken naar hem, maar de laatste weken ging dat niet.
Je bent een slechte moeder.quote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naar hun vaderze gaan ook weleens uit logeren bij oma en tante enzo hoor
(niet vaak btw, gewoon, af en toe, voor ik weer te horen krijg dat ik een slechte moeder ben)
Ze gaan elke twee weken naar hem, maar de laatste weken ging dat niet.
Hahahaquote:Op maandag 28 september 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey chick. Gaat goed hoor, ben momenteel alleen ziek, na een iets te wilde week
. Leven op kamers is uiteraard super chill
. Alleen moet ik even een balans vinden tussen feestjes en studie
. Hoe is 't in Grunn?
Ja, dat is toch ook heel anders.quote:Op maandag 28 september 2009 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook wel eens fijn. een weekendje alleen.
Omdat bananen krom.quote:
Bwehe, mooi zoquote:Op maandag 28 september 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik had precies hetzelfde, maar nu heb ik de balans al wel redelijk gevonden
al heb ik het er soms nog steeds moeilijk mee.
Grunn is uiteraard superhet is fijn vertoeven hier
!
En hoe bevalt de studie?
Nee, bananen.quote:
DUS TOCH!! En ik las ook brownie!quote:
Ai aiquote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe, mooi zo.
De studie is best zwaar omdat we in blokken van 3 weken werken i.p.v de normale 9/10 weken. Dus ik moet constant studeren. En dat heb ik nog niet superveel gedaan, dus daar moet ik wel even aan werken
. En bij jou op de uni
?
Ja, maar nu ben ik wel echt heel ziekquote:Op maandag 28 september 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ai aidat is even wennen ja
zeker als je al een tijdje niet meer gestudeerd hebt!
En ga leren danminder feesten en meer leren is nooit aanlokkelijk
!
Het bevalt wel goed, ik vind het allemaal heel interessant en dit is ook echt wat ik wil maar het is wel moeilijk, we moeten heel veel dingen maken en er wordt gewoon een heel hoog niveau verwacht..
Er tegenaan te gaan op school of in de kroegquote:Op maandag 28 september 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben ik wel echt heel ziek. Ik heb toch maar besloten om morgen wel gewoon te gaan, anders word ik uit m'n groepje gegooid ofzo
. Dan maar flink wat ibuprofen er tegen aan.
Oke, mooi zo dat je het interessant vindt. En het is natuurlijk nooit makkelijk, maar als je het wel al leuk vindt scheelt dat al de helft, tok
?
quote:Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Zeg hou eens op met van die posts met meer dan 2 regels?
Hey jij bent op tvquote:
Ik ben volgens mij de enige op deze aardkloot die nooit een hele aflevering van GTST heeft gezienquote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey jij bent op tv![]()
Nouja, nu niet. Nu is Ronja op tv. Maargoed.
Nouja, vanavond zou ik eigenlijk gaan borrelen, en dat heb ik al afgeslagenquote:Op maandag 28 september 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er tegenaan te gaan op school of in de kroeg? En beterschap he
![]()
!
En dat is zeker waar!
Dat is die ex van Danny.quote:Op maandag 28 september 2009 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ronja, wat is dat nu weer voor naam?
quote:Op maandag 28 september 2009 20:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige op deze aardkloot die nooit een hele aflevering van GTST heeft gezien
*FoBocheck*quote:
Get a room.quote:
Ik heb alleen maar gratis mobieltjes van de Postbank gehad.quote:Op maandag 28 september 2009 20:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb na 3 jaar kruidvat telefoon een nieuwe telefoon!
De oude van ons mammaar nog best een nieuwe, een Samsung van een jaar oud ofzo
Een chatroom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:Op maandag 28 september 2009 20:14 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een chatroom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
[..]
Een chatroom....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is werkelijk nog onder het Krentenbol. niveau.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Uiteraard niet, ik ben nog veel heterquote:Op maandag 28 september 2009 20:12 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
*FoBocheck*
Dat hangt ervan af, of jij dat bent op die foto
In dat geval..quote:Op maandag 28 september 2009 20:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard niet, ik ben nog veel heter
Jij lijkt toch op George Clooney?quote:Op maandag 28 september 2009 20:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard niet, ik ben nog veel heter
quote:Op maandag 28 september 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij lijkt toch op George Clooney?
Brad Pitt dan?quote:
Nee?quote:Op maandag 28 september 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij lijkt toch op George Clooney?
Leonardo DiCaprio?quote:
En vind je dat prettig?quote:Op maandag 28 september 2009 20:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit komt het dichtst bij mij
[ afbeelding ]
Ja, die keur ik wel goed denk ik. Alleen z'n haar mag anders.quote:Op maandag 28 september 2009 20:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit komt het dichtst bij mij
[ afbeelding ]
Kutleven.quote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe lekker kieskeurig
Uiteindelijk worden we allemaal oud en lelijk
Jij ook?!quote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe lekker kieskeurig
Mensen die "Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden" zeggenquote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe lekker kieskeurig
Dat ben ik gelukkig al.quote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe lekker kieskeurig
Pirates of the Caribbean: At world's end!quote:Op maandag 28 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben ik gelukkig al.
Ik ga CSI kijken.
Dat hoop ik toch wel, ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik ooit op mannen van boven de 30 zal vallenquote:Op maandag 28 september 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien dat je smaak mee verandert als je ouder wordt
Ik zie liever een man van dertig dan een van 18, maar ik zie over het algemeen ook liever een man van dertig dan van 50...quote:Op maandag 28 september 2009 20:27 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Mensen die "Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden" zeggen
[..]
Een chatroom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die zichzelf omhoog neuken.quote:Op maandag 28 september 2009 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Whuttt, twee homo's gaan neuqe in een lift in GTST
Je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel, ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik ooit op mannen van boven de 30 zal vallen
Betraptquote:Op maandag 28 september 2009 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Whuttt, twee homo's gaan neuqe in een lift in GTST
Ik ben zelf nog maar 18quote:
Er is dus hoopquote:Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog maar 18Maar ja, toen ik 12 was viel ik ook op 12-jarige jongetjes
Ik viel altijd wel op wat oudere mannen, tegen de 30 toen ik 18 was over het algemeen en nu ook graag boven de 30quote:Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog maar 18Maar ja, toen ik 12 was viel ik ook op 12-jarige jongetjes
Pics (via PM)?quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het vriendje van een vriendin van me lijkt op jou.
Had Mohammed vzmh vriendinnetjes van 10?quote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef IQM het volgende:
Mensen die in leeftijden denken.Dat deed Mohammed (vzmh) toch ook niet!
Zoiets, ja. Geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Had Mohammed vzmh vriendinnetjes van 10?
midlife crisis here you comequote:
Erg oudquote:
Dat duurt nog 20 jaar!quote:
Whehe Adolecens is een adolescent.quote:
Ik zeg dat ik altijd viel op mannen van rond de dertig, nu nog steeds (ouder is ook goed, jonger eighenlijk niet) Das geen kwestie van het niet willen, dat is waar ik in de praktijk voor val. Niet iets wat ik echt kan sturen.quote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef IQM het volgende:
Mensen die in leeftijden denken.Dat deed Mohammed (vzmh) toch ook niet!
quote:Op maandag 28 september 2009 20:44 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whehe Adolecens is een adolescent.
Ja, maar jij gaat dan ook nog voor kwalitatief uitstekende seks en die vind je niet bij die broekkies, maar pas bij mannen van 30+quote:Op maandag 28 september 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik altijd viel op mannen van rond de dertig, nu nog steeds (ouder is ook goed, jonger eighenlijk niet) Das geen kwestie van het niet willen, dat is waar ik in de praktijk voor val. Niet iets wat ik echt kan sturen.
jammer ander hadden we wel misschien gemeetquote:
Dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 28 september 2009 21:03 schreef Maisnon het volgende:
Iemand van jullie Mulholland Drive wel eens gezien?
Ik las McDonald Drivequote:Op maandag 28 september 2009 21:03 schreef Maisnon het volgende:
MCRIBquote:
mcflurry roloquote:
Ja, dat was de McFlurry der McFlurry'squote:
Maar niet genoegquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, dat was de McFlurry der McFlurry'sGelukkig lijkt kitkat er heel veel op.
Ja.quote:Op maandag 28 september 2009 21:03 schreef Maisnon het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar niet genoeg! RIP McFlurry rolo.
uit het zicht maar niet uit het hartquote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar niet genoeg! RIP McFlurry rolo.
Is hij er niet meer?quote:Op maandag 28 september 2009 21:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
JaHet snijdende gevoel toen de snoeiharde realiteit tot me doordrong.. dat de McDonaldsmedewerker zo emotie- en gevoelloos zei: "Rolo hebben we niet meer."...
quote:
Jij bent geen echte fan, als je dat niet eens wistquote:
Ik zeg:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Misschien ben ik wel arm? Misschien kom ik daarom de laatste tijd amper meer in de McDonalds? Misschien eet ik toch altijd nog liever een Quarter Pounder of Cheeseburger? Misschien was hij er deze zomervakantie in Frankrijk nog wel?quote:Op maandag 28 september 2009 21:19 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij bent geen echte fan, als je dat niet eens wist
Ik bien geweun wanhopigquote:
Eerst picsquote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik bien geweun wanhopigDus ik blijf het proberen
Die had je toch al gezienquote:
Heb je een vage film gezien over iemand die een ongeluk heeft en haar geheugen kwijtraakt en een of andere vage regisseur die een actrice moet kiezen voor zijn film en alles loopt door elkaar en de sfeer is heel mysterieus en de film is ontzettend raar?quote:Op maandag 28 september 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker
Heb ik altijd.
Maisnon!quote:Op maandag 28 september 2009 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je een vage film gezien over iemand die een ongeluk heeft en haar geheugen kwijtraakt en een of andere vage regisseur die een actrice moet kiezen voor zijn film en alles loopt door elkaar en de sfeer is heel mysterieus en de film is ontzettend raar?
Dan misshcien wel :p
zo cheap?quote:Op maandag 28 september 2009 21:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben trouwens jaloers op de Amerikanen wegens de prijs van het McDonalds eten daar
Hm zou kunnen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je een vage film gezien over iemand die een ongeluk heeft en haar geheugen kwijtraakt en een of andere vage regisseur die een actrice moet kiezen voor zijn film en alles loopt door elkaar en de sfeer is heel mysterieus en de film is ontzettend raar?
Dan misshcien wel :p
Vanwege, niet wegens.quote:Op maandag 28 september 2009 21:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben trouwens jaloers op de Amerikanen wegens de prijs van het McDonalds eten daar
Niettus!quote:
Yep, het is zonder om te rekenen al cheaper. Daarnaast hebben zij het dollarmenu in plaats van euroknallers en dat houdt in:quote:
Don't leave us*quote:Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ga maar eens kijken wat de televee mij te bieden heeft vanavond. Hef a naais ievning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Don't leave us*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb al je spoilers bekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.![]()
OW NOES JB
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef IQM het volgende:
Iemand die zich aan alles wat ook maar enigszins vrouwelijk is opgeilt en een afkorting als naam heeft ...
Haha Jap jonge trollgod
je hebt het zwaar meidquote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was veel werk!
Ik zit nog zonder muisIk had geen batterijen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Ik weet het!
Als iemand nou eens iets leuks over me zegt, kan ik dat erbij zetten in mn sig
quote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb al je spoilers bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu deed ik het weer
JaniesBrownie is een hele toffe en aardige user en bovendien ook nog eens een MILF!!quote:Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het!
Janies? Ik zeg: DOEN!
JB
Haha Jap jonge trollgod
JP is een lekker wijf.quote:Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het!
Zoiets?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Is ik zou je geven(is dat liefquote:Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het!
)
Zeg gewoon tegen je docent dat je nieuwe hond hem heeft opgegetenquote:
Haha Jap jonge trollgod
Chuck is mastertrolled _O_.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: