zienquote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik kwam een heel naar gifje tegen
Maar. helaas zijn katten om verschillende redenen niet geschikt voor dit huishouden.quote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens.
PM dan.quote:Op maandag 28 september 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die wil je niet zien
En dadelijk krijg ik een note ofzo!
Wij hadden er een maar die ging doodquote:Op maandag 28 september 2009 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er ook een.
Echt heeeeel lief beestje
Dat zei ik tochquote:Op maandag 28 september 2009 17:44 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik had toch liever dat plaatje niet gezien
Trust me, dat wil je nietquote:
Das niet waar, die vent deed adt zelfquote:Op maandag 28 september 2009 17:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Trust me, dat wil je niet![]()
Tis meer iets voor feministen, potten met tuinbroeken en andere mannenhaters
PM. Nu.quote:Op maandag 28 september 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die wil je niet zien
En dadelijk krijg ik een note ofzo!
goede redenquote:Op maandag 28 september 2009 17:54 schreef Siniti het volgende:
Hij vond zijn tattoos zeker niet mooi
WTFLOLZORZ!quote:Op maandag 28 september 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat is dat toch met die eigenwijze mannen
Luister nou, wil je nietquote:Op maandag 28 september 2009 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word nieuwsgierig, ik wil hem ook
Oh, ik nu ookquote:Op maandag 28 september 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb je al een pm gestuurd
wat zie jij dan?quote:Op maandag 28 september 2009 18:03 schreef DeLuna het volgende:
Zie ik wel wat jullie zien? Of hoe zit dat?
nee, dat zien wij nietquote:Op maandag 28 september 2009 18:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een zon met een of ander leip poppetje?
Duurt een tijdje voor je de gif krijgt, geduld!quote:Op maandag 28 september 2009 18:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een zon met een of ander leip poppetje?
Oh, okequote:Op maandag 28 september 2009 18:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Duurt een tijdje voor je de gif krijgt, geduld!
Weet waar je aan begint.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 18:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint.
Gadverdamme.quote:
naaktpicsquote:Op maandag 28 september 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Kom net dit topic in denk: ''niet clicken''..... ooh naakt pics van ze vriendin ofzo![]()
Je had wel wat uitgebreider kunnen waarschuwen.
Naakt pics waren het wel.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Kom net dit topic in denk: ''niet clicken''..... ooh naakt pics van ze vriendin ofzo![]()
Je had wel wat uitgebreider kunnen waarschuwen.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:15 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Waar zit jij naar te kijken?
Hoe oud ben je?quote:
Ah vandaarquote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Er zit namelijk een leeftijdsfilter op
01-10-1992quote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Er zit namelijk een leeftijdsfilter op
Probeer het eens op de pc van je vader danquote:
Ik word morgen oud(er).quote:
quote:This is a story of boy meets girl. The boy, Tom Hansen of Margate, New Jersey, grew up believing that he'd never truly be happy until the day he met the one. This belief stemmed from early exposure to sad British pop music and a total mis-reading of the movie 'The Graduate'. The girl, Summer Finn of Shinnecock, Michigan, did not share this belief. Since the disintegration of her parent's marriage she'd only love two things. The first was her long dark hair. The second was how easily she could cut it off and not feel a thing. Tom meets Summer on January 8th. He knows almost immediately she is who he has been searching for. This is a story of boy meets girl, but you should know upfront, this is not a love story.
Dat mag!quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen onder de 21, kinderen noem ik ze.
quote:
Boze reacties kun je via PM kwijt.quote:
Mensen die ingaan op stomme opmerkingen van toffe users.quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mensen die stomme opmerkingen maken omdat ze wat moeten zeggen.
Mensen die zichzelf tof verklaren.quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die ingaan op stomme opmerkingen van toffe users.
nee man dat is echt superchillquote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe irritant als je muis niet werkt
Nee, dan zie ik diezelfde stomme zon.quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Boze reacties kun je via PM kwijt.
oh en hierboven stond ergens een linkje? werkt die niet?
Touchpad.quote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe irritant als je muis niet werkt
Oh, ik wil ze wel plaatje voor plaatje sturen als je dat perse wilquote:Op maandag 28 september 2009 18:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik diezelfde stomme zon.
Nee, laat nu maar zitten. Dankje voor de uitlegquote:Op maandag 28 september 2009 18:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oh, ik wil ze wel plaatje voor plaatje sturen als je dat perse wilmaar het is een vies gifje van iemand met een getatoeerde lul die hij eraf snijt
Duuuude...quote:Op maandag 28 september 2009 18:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oh, ik wil ze wel plaatje voor plaatje sturen als je dat perse wilmaar het is een vies gifje van iemand met een getatoeerde lul die hij eraf snijt
Met die hamer?quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Viel nog wel mee opzich, die van die 6 russen is erger.
wat?quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Viel nog wel mee opzich, die van die 6 russen is erger.
Ja, en die schroevedraaierquote:
Ahhh, teh interwebz..quote:Op maandag 28 september 2009 18:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, en die schroevedraaier, toen had ik ook zoiets van: uhm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |