terecht, anders kan ik het niet noemen...quote:Op maandag 28 september 2009 00:51 schreef wallofdolls het volgende:
Ja, ook zoiets gehad.
27 aug terwijl ie september geldig was.
En ik dacht: hiephoi OV-kaart.
Nou mooi niet. 35 euro boete.
Fuckers
Zwartrijden en de schuld bij de NS leggen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:51 schreef wallofdolls het volgende:
Ja, ook zoiets gehad.
Fuckers
Nou, mooi om te weten dat er een lotgenoot isquote:Op maandag 28 september 2009 00:51 schreef wallofdolls het volgende:
Ja, ook zoiets gehad.
Fuckers
Ik had er gewoon helemaal niet bij nagedacht. Schooljaar begint, ik krijg een OV-kaart. Ik dacht: hopppaaa, gaan met die banaan. Niks geen data.quote:Op maandag 28 september 2009 00:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
terecht, anders kan ik het niet noemen...
Voor 35 eutjes plus de ritprijs mag jij dat zeggen hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 00:51 schreef wallofdolls het volgende:
Fuckers
Zwartmaken en de schuld bij mij leggenquote:Op maandag 28 september 2009 00:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zwartrijden en de schuld bij de NS leggen.
Te dom om te poepen zul je bedoelen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:54 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Zwartmaken en de schuld bij mij leggen
Ik was jong en naief
poepen kon ik als de beste.quote:Op maandag 28 september 2009 00:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
Te dom om te poepen zul je bedoelen.
voel een uitdaging aankomen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:56 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
poepen kon ik als de beste.
Nu jij weer
quote:Op maandag 28 september 2009 00:59 schreef wallofdolls het volgende:
Dat je dan op n gegeven moment twee van die bruine rakkers van 10 cm broederlijk naast elkaar hebt liggen in die glimmende pot. Dat je daar dan zo veel genoegen in schept dat het je toch weer gelukt is
Onbetaalbaar
Bewijs wil ik zienquote:Op maandag 28 september 2009 00:59 schreef wallofdolls het volgende:
Dat je dan op n gegeven moment twee van die bruine rakkers van 10 cm broederlijk naast elkaar hebt liggen in die glimmende pot. Dat je daar dan zo veel genoegen in schept dat het je toch weer gelukt is
Onbetaalbaar
Ja, lul d'r maar overheen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:59 schreef wallofdolls het volgende:
Onbetaalbaar
Koop gewoon een kaartje, pauper.quote:Op maandag 28 september 2009 01:04 schreef wallofdolls het volgende:
4 dagen te vroeg
VIER DAGEN. ZE VOEREN NOG NET GEEN DODENVLUCHTEN UIT BOVEN DE OCEAAN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |