Seriously dude... wanneer kom je dit in de praktijk tegen? Ik vind dat iedereen die VWO heeft gedaan de cosinusregel uit z'n hoofd moet kennen, anders kun je geen koffiezetten en een eitje bakken voor ontbijtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:16 schreef EricT het volgende:
ik vind wel dat je moet weten waaruit de donkere en lichtere banden van het myofoibril bestaat
Maar je hebt die basiskennis wel nodig, zodat je in de kliniek veel makkelijker dingen kunt beredeneren etc. Ik vind het erg fijn namelijk dat wij in het eerste jaar vooral veel celbiologie hebben gehad en andere 'triviale zaken'. De kleine dingen vergeet je natuurlijk weer, maar het grote geheel blijft wel hangen. En dat lijkt me toch het belangrijkstequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef fusionfake het volgende:
als je enkel de dingen gaat doen die je in de praktijk tegen komt ben je met 2/3 jaar wel klaar met gnk
exactemundo, daar gaat het omquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:17 schreef June. het volgende:
[..]
Maar je hebt die basiskennis wel nodig, zodat je in de kliniek veel makkelijker dingen kunt beredeneren etc. Ik vind het erg fijn namelijk dat wij in het eerste jaar vooral veel celbiologie hebben gehad en andere 'triviale zaken'. De kleine dingen vergeet je natuurlijk weer, maar het grote geheel blijft wel hangen. En dat lijkt me toch het belangrijkste.
Ik zou het door de plastische laten doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:25 schreef dotKoen het volgende:
Nou, vandaag bij de HA geweest met een co erbij. Naevus in (zijkant) gezicht die af en toe jeukt en wat gevoelig is. Onderzoek met een dermatoscoop redelijk benigne aspect (vond ik zelf ook). Toch wordt naevus wordt over 1,5 week geëxideerd.
Heb ik besproken, HA denkt niet dat het veel verschil maakt. Verder zit het plekje bij mijn oor en bij de haargrens, niet echt opvallend. Of doel je niet op het cosmetische resultaat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:51 schreef starla het volgende:
[..]
Ik zou het door de plastische laten doen.
Knappe vent die een moedervlek op z'n eigen gezicht met de dermatoscoop kan bekijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:25 schreef dotKoen het volgende:
Nou, vandaag bij de HA geweest met een co erbij. Naevus in (zijkant) gezicht die af en toe jeukt en wat gevoelig is. Onderzoek met een dermatoscoop redelijk benigne aspect (vond ik zelf ook). Toch wordt naevus wordt over 1,5 week geëxideerd.
Wat een laffe regel. Het is gewoon een truukje, dat kan een dermatoloog ook wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:18 schreef intoxicated het volgende:
In zat ziekenhuizen mogen excisies in het gelaat of op de handen überhaupt alleen door de plastische gedaan worden. Hoe simpel, onbeduidend en klein ook.
Ja, dat deed de huisarts uiteraard. En de co. En zelf heb ik de laesie met het erg praktische instrument, genaamd een spiegel, bekeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Knappe vent die een moedervlek op z'n eigen gezicht met de dermatoscoop kan bekijken
Net zoals dat ellenlang reflecteren en het zinloze groepjeswerkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:50 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen maar dat je weet wat de Z-banden etc. zijn gaat weer te ver.
Klinisch totaal niet relevant en hoe meer aandacht je daaraan besteed hoe meer het ten koste gaat van je relevante klinische kennis
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:35 schreef Honeymooner het volgende:
Doe mij maar wat meer kennis en wat minder reflecteren..
Tja, in Nijmegen valt het allemaal wel reuze mee. Sowieso in de eerste 3 jaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:35 schreef Honeymooner het volgende:
Doe mij maar wat meer kennis en wat minder reflecteren..
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:37 schreef gohan16 het volgende:
oesophagogastroduodenoscopie is nóg beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |