Ik ben het hier wel mee eens.. natuurlijk zijn veel reactie was heftig geweest..quote:Op zondag 27 september 2009 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat met Raymania vond ik alleen maar weer eens getuigen van z'n gebrek aan leiderschap en managerskils, maar dat vind ik al 9 jaar.
Z'n tweede aktie vond ik stommer, namelijk het compleet sluiten van een forum-onderdeel omdat de kritiek je teveel wordt.
Dat was in mijn ogen een teken dat VBL en de users hem geen barst interesseren.
Daarmee heeft hij vrijwel de hele harde kern van het nooit door de leiding van FOK! echt ondersteunde forumonderdeel weggejaagd en ik betwijfel echt ten zeerste of die ooit weer massaal zullen terugkomen.
Wat een lui ook hè.quote:Op maandag 28 september 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Wilde net een ID-kaart laten maken acepteren ze de pasfoto niet
Terwijl ik maar derig kilo zwaarde ben.
My God!quote:Op maandag 28 september 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
Die foto was van 8 jaar geleden en zwart wit. Dat mocht ook al niet
Bossie. Ik maakte een grapjequote:Op maandag 28 september 2009 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar het is meer dan terecht dat een 8 jaar oude foto wordt geweigerd
Je moet dan ook niet voor jezelf trainen Bjoro.quote:
maar met die ene keer in de week op de club redden we het ook niet !quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet voor jezelf trainen Bjoro.
tja, als dat aan het einde van dit seizoen nog zo is, zijn we spekkoper !quote:
positief denken tongquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf treurig over het einde van het ooit mooiste voetbal forum van Nederland
Ik doe dat dan ook ik post hier en deaarquote:
Kom jij nog een keer langs??quote:
Niet bij te houdenquote:
Hoe vaak ik me dat al voorgenomen hebquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
kom van een verjaardag af, ik denk doe verstandig ik ga beginnen met thee. Kom ik binnen.... biertje? ja is goed
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ik heb net gedag gezegd bij de buren. Ik hou het daar voor gezien. Niet mijn ding en teveel tijd mee kwijt qua 2 fora.
Mogguhquote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ik heb net gedag gezegd bij de buren. Ik hou het daar voor gezien. Niet mijn ding en teveel tijd mee kwijt qua 2 fora.
Ik prefereer (vooralsnog) ook FOK! boven de burenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Jammer... maar wel logischquote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ik was niet weg hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 08:05 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
En leuk dat je terug komt hier
vind de slowchat ook niets...heb niets met de mensen.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ik naar morgen.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik naar morgen.
Hools is een vrouwen café geworden.
75 % van de posters is van het vrouwelijke geslacht momenteel.
De rest zijn bejaarden. Plus Bossie.
Die is bejaardquote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En zelfs Popolon was weer eens hier
Zijn wijven Bossiequote:
We kijken nu Boulevard en Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik naar morgen.
Hools is een vrouwen café geworden.
75 % van de posters is van het vrouwelijke geslacht momenteel.
De rest zijn bejaarden. Plus Bossie.
Nou, "we" kijken toch echt geen GTSTquote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef Ole het volgende:
[..]
We kijken nu Boulevard en Goede Tijden Slechte Tijden.
Daarna is het bedtijd
Het is ook werkelijk zeer slecht wat er allemaal wordt uitgezonden. Kijk (bijna) meer DVD dan TV...quote:Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad, ik kijk zelfs nauweljijks TV. Het komt wel eens voor dat de TV een dag niet aan staat
Of monopolie, maar Sientje is hier nietquote:
Ik ben er nog wel hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Of monopolie, maar Sientje is hier niet![]()
En die zijn we daar toch wel bij nodig
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor
maar het is idd lastig 2 fora bij te houden.
Sorry dat ik je vergeten was bij de wijvenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor
maar het is idd lastig 2 fora bij te houden.
Yup.. vanavond naar de Puf clubquote:Op woensdag 30 september 2009 19:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het thuis??? Alles nog rustig?
Mogguh iedereenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup.. vanavond naar de Puf club
Ok dan is het helemaal leuk.quote:
Ja lijkt me ook erg de moeite waard, want ik zal de man van mijn leven maar mislopen zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:47 schreef tong80 het volgende:
En wat voor mannen ?
Ik zou dit topic in de gaten blijven houden als ik vrouw zou zijn.
quote:
Gelukkig is er voetbal op (en nee ik ben er dus niet bij in het stadion)quote:
Ja, vak GG. Niet in het afgebrande deel trouwens. Pas sinds dit seizoen trouwens, ik stond wel al enkele jaartjes op de wachtlijst.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:05 schreef Bos81 het volgende:
Heb je wel een SCC Rucebo?
Zo ja, welk vak als ik vragen mag?
Okeequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, vak GG. Niet in het afgebrande deel trouwens. Pas sinds dit seizoen trouwens, ik stond wel al enkele jaartjes op de wachtlijst.
Jij ook een SCC?
Dat vraag ik mezelf ook afquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
Bos waarom schieten ze die bal er niet gewoon in ?
Oh, dat is niet zo ver wegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ja al voor het 21ste seizoen. Ik zit nu ongeveer 10 jaar op vak K. Daarvoor op de jeugdrang/jongerentribune
Dat is inderdaad niet zo ver van elkaar. Ik kan me voorstellen dat je liever op Oost staat. Maar daar is het tegenwoordig erg moeilijk om tussen te komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Oh, dat is niet zo ver weg.
Ik had/heb er liefste een op Oost gehad. Maar mijn huidige plek is opzich ook prima, alleen iets minder sfeer...
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo ver van elkaar. Ik kan me voorstellen dat je liever op Oost staat. Maar daar is het tegenwoordig erg moeilijk om tussen te komen.
Nee, Ik ben wel 1 keer in Haarlem geweest (lang lang geleden). Maar toen zat ik op een Haarlemtribune omdat ik familie heb wonen tegenover het stadion daar. En ik ben 1 keer meegeweest naar de bekerfinale. Voor de rest heb ik PSV nooit buiten EIndhoven zien spelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik pik ook wel eens een uitwedstrijdje mee, da's qua sfeer ook altijd erg leuk. Blijf wel in het zuiden van het land dan. Binnenkort Roda uit voor de beker. Ga je ook wel eens mee naar uitwedstrijden?
Weet ik, toen was ik nog niet geboren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
Bos PSV speelde een thuiswedstrijd in Den Bosch tegen Real Madrid
Anderlecht Ajax dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb de wedstrijd weer goed doorstaan.
En nu weer naar de man van mijn leven zoeken
Zonde, gelukkig was/is het forum in goede handen bij Mementoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:29 schreef rubbereend het volgende:oi
computer problemen gehad, deel van de 90's week gemist
nou echt wel, zijn zat dingetjes gedaan, vooral ook achter de schermenquote:
Waarom is Vaduz eigenlijk weg? Gaat hij zich vooral op 'dat andere forum' richten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou echt wel, zijn zat dingetjes gedaan, vooral ook achter de schermen
daarvoor was de modzin van Vaduz al weg, dus dat kwam nou toevallig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Waarom is Vaduz eigenlijk weg? Gaat hij zich vooral op 'dat andere forum' richten?
Nee ik verdeel het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef Ole het volgende:
Ben je op het nieuwe forum ook topposter tong?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:40 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Jij bent ook goed bezig om wat meer te posten hier
3 op een rij![]()
ja moet je op me hyves ff kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:23 schreef Bluezz het volgende:
Pics pasc, pics!!
Leuk he, huisje inrichten
Daar zal ik dan regelmaitg een kijkje gaan nemenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja moet je op me hyves ff kijken
dat mag altijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar zal ik dan regelmaitg een kijkje gaan nemen
inquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Ziet er goed uit Pascal, Waar staat dat huisje ook al weer?
Zou goed kunnen, ben er alleen regelmatig met de trein door heen gekomenquote:
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:29 schreef Ole het volgende:
* Ole zet kopje thee en maakt beschuitje voor borisz
Hier ook.quote:
Okee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ook.
Heerlijke zalm met groenten enzo
Nee hoor Folie eraf halen en je kunt toeslaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
ZO;n stoommaaltijd zeker?
Hier een pepersteak met gebakken aardappels en champigonroerbak mix
Of gewoon een stuk zalm van AH, die is in de bonus nu, vandaag ook een stuk gekochtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
ZO;n stoommaaltijd zeker?
Hier een pepersteak met gebakken aardappels en champigonroerbak mix
Het was van de HEMA. Kant en klaar met alles er op en er aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of gewoon een stuk zalm van AH, die is in de bonus nu, vandaag ook een stuk gekocht
Maar zo eerst maar even het restant van de pastasaus van gisteren gebruiken.
en dat is wel een beetje te eten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was van de HEMA. Kant en klaar met alles er op en er aan
Heerlijk was hetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat is wel een beetje te eten?
Snap dat het makkelijk is, maar mijn (geringe) ervaring met dit soort maaltijden is niet echt positief.
Meeste maaltijden zijn zo zoutquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat is wel een beetje te eten?
Snap dat het makkelijk is, maar mijn (geringe) ervaring met dit soort maaltijden is niet echt positief.
Ik eet dan ook meestal een rookworstquote:
Hema rookworstenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet dan ook meestal een rookworst
Dat is dus ook precies mij probleemquote:
Hoe gaat het sientje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:32 schreef appelsientje het volgende:
Net 5 afleveringen van Prison break gekeken.... we willen klaar zijn als de kleine komt
precies 2 weken, dus 17 oktober.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoe gaat het sientje?Wanneer was ook alweer d-day?
17 oktober, moet te onthouden zijn...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
precies 2 weken, dus 17 oktober.
En met mij gaat het goed
Appeldinnetje is het wel een beetje zat aan het worden.
Haha ik was dat wel van plan jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:14 schreef Againzender het volgende:
O ja sientje, vergeet niet op tijd hier te melden als het gaat gebeuren::
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TV
Heel erg eigenlijk dat ik op dat moment gewoon nog was ingelogd om het werk in de gaten te houden, en dan kan je net zo goed nog even een bericht op FOK! intikken. Soort Twitter eigenlijk
ja, erg leuk om teug te lezen. Wat een lieve mensen komen hier tochquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha ik was dat wel van plan jamocht het zo ver zijn
Als het niet diep in de nacht is tenminste
wel grappig om mijn eigen commentaar terug te lezen
zou toch 's nachts zijn?quote:
Ben ik raar als ik er nu naar kijk ?quote:
Is Tong vanacht weer losgelaten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:54 schreef Ole het volgende:
in de stad wonen is leuk, Dat mensen om 5 uur op j e raam gaan bonken is minder
quote:
a a aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten Theo Trusten Thea
Yup!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ole, heb je niet eens open gedaan? T was een vreemdeling zeker?
Ik denk dat er veel terug te vinden is op youtube en uitzending gemist, maar de hele marathon kan ik niet vinden http://www.nederland3.nl/item/theoentheaquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:55 schreef appelsientje het volgende:
Zijn Theo en Thea nog ergens terug te zien??
Of 't is niks of briljant. Bij hun bestaat er geen middenweg.quote:
zeg is het nu niet diep in de nacht bij jullie??quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Of 't is niks of briljant. Bij hun bestaat er geen middenweg.
Denk dat ik de Holy grail wel 5000 keer gezien heb.
nou, ik lust er ook wel eentje!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:45 schreef popolon het volgende:
Eh? Nee man, 't is bijna negen uur.
Maar aangezien m'n zoon altijd om vijf uur wakker wordt ben ik al bijna toe aan een biertje.
5 uur ? Netjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:45 schreef popolon het volgende:
Eh? Nee man, 't is bijna negen uur.
Maar aangezien m'n zoon altijd om vijf uur wakker wordt ben ik al bijna toe aan een biertje.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:54 schreef Ole het volgende:
in de stad wonen is leuk, Dat mensen om 5 uur op j e raam gaan bonken is minder
net!quote:
Trusten Hoolers.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kent u deze nog nog nog nog ?
[ afbeelding ]
Ja moest nog een ID kaart laten maken en dat kan niet na achten.quote:
Net is genoeg tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja moest nog een ID kaart laten maken en dat kan niet na achten.
De pasfoto laten maken was wel confronterend. Ik paste er net op.
Ja ze keurde de foto niet af. Ze vroeg wel eerst 'Is dit geen groepsfoto ?'quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze keurde de foto niet af. Ze vroeg wel eerst 'Is dit geen groepsfoto ?'
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze keurde de foto niet af. Ze vroeg wel eerst 'Is dit geen groepsfoto ?'
Weet ik maar ikvind FOK minder leuk op deze manier, ik vind SCH een goede tegenhanger met het over het algemeen rechtse FOK.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef Bjoro het volgende:
denk ut niet....hij heeft wel een nieuwe site trouwens : www.jaapleest.nl
wat op zich niet vreemd is voor een journalist/radiomaker natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:40 schreef maril het volgende:
[..]
Weet ik maar ikvind FOK minder leuk op deze manier, ik vind SCH een goede tegenhanger met het over het algemeen rechtse FOK.
SCH verwoordt zich goed.
Heeft die site geen forum?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef Bjoro het volgende:
denk ut niet....hij heeft wel een nieuwe site trouwens : www.jaapleest.nl
Ik niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat op zich niet vreemd is voor een journalist/radiomaker natuurlijk
Tuurlijk voor het evenwicht is het wel goed, ik heb hem ook hoog zitten, maar soms drijft/draaft hij wel heel erg door.
Kan me wel voorstellen dat ze dat (na een waarschuwing of 80) ook wel zat zijn inmiddels.
Ik wil een forum.quote:
quote:
ja vreselijk. Die jongen gaat straks op bezoek bij de ouders die hij waarschijnlijk al kende.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef Bjoro het volgende:
Tja, Tong, je bent jong en je doet gek.....maar leg dat de ouders maar eens uit
Nou inderdaad, die gozer is ook voor het leven getekend. Sommige wijze lessen in het leven hebben heeeeeeeel veeeeeeeel lesgeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:16 schreef tong80 het volgende:
ja vreselijk. Die jongen gaat straks op bezoek bij de ouders die hij waarschijnlijk al kende.
'Sorry voor het overlijden van uw dochter.'
Hij moet natuurlijk worden gestraft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die gozer is ook voor het leven getekend. Sommige wijze lessen in het leven hebben heeeeeeeel veeeeeeeel lesgeld
Ok lijkt me wel iets voor jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk masterchef terug op dvd nu tong, mss kijk ik uitzending gemist met die docu
beetje regen maar voornamelijk droog en regelmatig een zonnetje hierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:38 schreef lookinforyou het volgende:
* lookinforyou is wel wat laat, maar schuift ook aan
Wat een klotenweer vandaag zeg
dat risico is wel groot in oktober natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Ole het volgende:
Vriend van me trouwt straks. Geen mooi weer voor trouwfoto's
Was bij mijn broer ook. Rennend naar het gemeentehuis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Ole het volgende:
Vriend van me trouwt straks. Geen mooi weer voor trouwfoto's
gelukkig zijn er nog dingen die altijd hetzelfde blijven in de wereldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:06 schreef tong80 het volgende:
En de Duitsers winnen gewoon weer met een man minder in de 93ste minuut met 3-2
zoals tong die vanacht weer heerlijk komt plassen !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog dingen die altijd hetzelfde blijven in de wereld
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals tong die vanacht weer heerlijk komt plassen !
Dat zit zo in mijn systeem dat ik een paar jaar geleden op een vakantie in Kopenhagen een foto van een urinoir schoot, en de foto pissen tong noemdequote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:47 schreef Bjoro het volgende:
zoals tong die vanacht weer heerlijk komt plassen !
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zit zo in mijn systeem dat ik een paar jaar geleden op een vakantie in Kopenhagen een foto van een urinoir schoot, en de foto pissen tong noemde
[ afbeelding ]
last van korsten?quote:
Die naam komt me wel bekend voor.quote:
holstrontverklontering ?quote:
quote:
dat is toch zo'n kut DJquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef tong80 het volgende:
Wie opent de nieuwe in deze succesvolle reeks ?
Net een broodje kaas laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |