Ik ben het hier wel mee eens.. natuurlijk zijn veel reactie was heftig geweest..quote:Op zondag 27 september 2009 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat met Raymania vond ik alleen maar weer eens getuigen van z'n gebrek aan leiderschap en managerskils, maar dat vind ik al 9 jaar.
Z'n tweede aktie vond ik stommer, namelijk het compleet sluiten van een forum-onderdeel omdat de kritiek je teveel wordt.
Dat was in mijn ogen een teken dat VBL en de users hem geen barst interesseren.
Daarmee heeft hij vrijwel de hele harde kern van het nooit door de leiding van FOK! echt ondersteunde forumonderdeel weggejaagd en ik betwijfel echt ten zeerste of die ooit weer massaal zullen terugkomen.
Wat een lui ook hè.quote:Op maandag 28 september 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Wilde net een ID-kaart laten maken acepteren ze de pasfoto niet
Terwijl ik maar derig kilo zwaarde ben.
My God!quote:Op maandag 28 september 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
Die foto was van 8 jaar geleden en zwart wit. Dat mocht ook al niet
Bossie. Ik maakte een grapjequote:Op maandag 28 september 2009 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar het is meer dan terecht dat een 8 jaar oude foto wordt geweigerd
Je moet dan ook niet voor jezelf trainen Bjoro.quote:
maar met die ene keer in de week op de club redden we het ook niet !quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet voor jezelf trainen Bjoro.
tja, als dat aan het einde van dit seizoen nog zo is, zijn we spekkoper !quote:
positief denken tongquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf treurig over het einde van het ooit mooiste voetbal forum van Nederland
Ik doe dat dan ook ik post hier en deaarquote:
Kom jij nog een keer langs??quote:
Niet bij te houdenquote:
Hoe vaak ik me dat al voorgenomen hebquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
kom van een verjaardag af, ik denk doe verstandig ik ga beginnen met thee. Kom ik binnen.... biertje? ja is goed
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ik heb net gedag gezegd bij de buren. Ik hou het daar voor gezien. Niet mijn ding en teveel tijd mee kwijt qua 2 fora.
Mogguhquote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ik heb net gedag gezegd bij de buren. Ik hou het daar voor gezien. Niet mijn ding en teveel tijd mee kwijt qua 2 fora.
Ik prefereer (vooralsnog) ook FOK! boven de burenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Jammer... maar wel logischquote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ik was niet weg hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 08:05 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
En leuk dat je terug komt hier
vind de slowchat ook niets...heb niets met de mensen.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ik naar morgen.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik naar morgen.
Hools is een vrouwen café geworden.
75 % van de posters is van het vrouwelijke geslacht momenteel.
De rest zijn bejaarden. Plus Bossie.
Die is bejaardquote:Op woensdag 30 september 2009 18:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En zelfs Popolon was weer eens hier
Zijn wijven Bossiequote:
We kijken nu Boulevard en Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik naar morgen.
Hools is een vrouwen café geworden.
75 % van de posters is van het vrouwelijke geslacht momenteel.
De rest zijn bejaarden. Plus Bossie.
Nou, "we" kijken toch echt geen GTSTquote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef Ole het volgende:
[..]
We kijken nu Boulevard en Goede Tijden Slechte Tijden.
Daarna is het bedtijd
Het is ook werkelijk zeer slecht wat er allemaal wordt uitgezonden. Kijk (bijna) meer DVD dan TV...quote:Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad, ik kijk zelfs nauweljijks TV. Het komt wel eens voor dat de TV een dag niet aan staat
Of monopolie, maar Sientje is hier nietquote:
Ik ben er nog wel hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Of monopolie, maar Sientje is hier niet![]()
En die zijn we daar toch wel bij nodig
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor
maar het is idd lastig 2 fora bij te houden.
Sorry dat ik je vergeten was bij de wijvenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor
maar het is idd lastig 2 fora bij te houden.
Yup.. vanavond naar de Puf clubquote:Op woensdag 30 september 2009 19:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het thuis??? Alles nog rustig?
Mogguh iedereenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup.. vanavond naar de Puf club
Ok dan is het helemaal leuk.quote:
Ja lijkt me ook erg de moeite waard, want ik zal de man van mijn leven maar mislopen zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:47 schreef tong80 het volgende:
En wat voor mannen ?
Ik zou dit topic in de gaten blijven houden als ik vrouw zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |