abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73196390
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Altijd fijn, mensen die beter denken te weten wat de geaardheid van een ander is dan die ander zelf.
De hulplijn op het forum hè
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73196678
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De hulplijn op het forum hè
Ik heb de afgelopen nacht slecht geslapen, dus vergeef het mij dat ik je de volgende vraag stel.

Wat bedoel je precies?
pi_73196749
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Altijd fijn, mensen die beter denken te weten wat de geaardheid van een ander is dan die ander zelf.
Whehe, doet me denken aan Andy van The Office die afgelopen aflevering ging twijfelen toen er een roddel rond ging

You dream it, I live it.
pi_73196829
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:38 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen nacht slecht geslapen, dus vergeef het mij dat ik je de volgende vraag stel.

Wat bedoel je precies?

Als zij niet zeker weet wat haar geaardheid is, dan zijn "wij" er nog als hulplijn
  maandag 28 september 2009 @ 23:28:33 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73198585
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als zij niet zeker weet wat haar geaardheid is, dan zijn "wij" er nog als hulplijn
pi_73199452
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar door de boerderij komen de boeren toch veel minder vaak ergens anders? Vakanties doen ze niet zomaar en elk weekend uit ook niet. Dus hij kan nog zo glad of goed gebekt zijn, maar als hij zelden op plaatsen is waar je vrouwen tegenkomt...
En dan is zo'n programma wel makkelijk. En daar is het programma toch ook voor?
Ik dacht juist uit het voorfilmpje op te maken dat Jos helemaal niet het type boer is dat de hele dag op het land werkt etc. dat hij daar allemaal personeel rond had lopen en hij de hele dag een beetje in zijn BMW rondkart om te kijken of het allemaal goed loopt. Meer het type zakenman/boer dus. Ik denk dat hij gewoon alle vrouwen in de buurt al gehad heeft.
pi_73200321
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:55 schreef bloodymary het volgende:

Ik denk dat hij gewoon alle vrouwen in de buurt al gehad heeft.
Het zou mij ook niks verbazen eigenlijk als dat echt zo zou zijn En idd hij is meer het zakelijke boertje.
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:07:43 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73201842
quote:

[..]

Ik dacht juist uit het voorfilmpje op te maken dat Jos helemaal niet het type boer is dat de hele dag op het land werkt etc. dat hij daar allemaal personeel rond had lopen en hij de hele dag een beetje in zijn BMW rondkart om te kijken of het allemaal goed loopt. Meer het type zakenman/boer dus. Ik denk dat hij gewoon alle vrouwen in de buurt al gehad heeft.
Precies, in zijn profiel staat ook als antwoord op de vraag wat de mooiste plek is op het bedrijf 'de kantine' Hij is ook akkerbouwer he (bloembollen), geen veehouder. Dus hij kan makkelijk van het bedrijf weg om te gaan stappen.
pi_73201868
TVP
pi_73201878
quote:

[..]

Misschien speelt dat juist ook wel een rol om hem te kiezen? Een vriendin van me is opgegroeid op een boerderij in Friesland en die vertelde dat veel boeren het programma te stereotype vonden. Wereldvreemde sociaal onvaardige boeren, terwijl er ook veel boeren zijn die idd meer zakenmannen zijn.
En dat Jos reageert omdat zijn dochters het een leuk programma vinden. Hij lijkt me wel het type dat dan ook wel in is voor zoiets en het leuk vindt om in de belangstelling te staan (en wie weet houdt ie er nog een leuke vrouw/scharrel aan over ook!).
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:12:42 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73201899
Scharrel, ja, misschien wel meer dan één. Dat dacht ik ook, maar die indruk wil Jos niet geven.
Jos gaat voor duurzaam he
pi_73202498
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:11 schreef Etoile het volgende:

en die vertelde dat veel boeren het programma te stereotype vonden. Wereldvreemde sociaal onvaardige boeren, terwijl er ook veel boeren zijn die idd meer zakenmannen zijn.
Ja maar daar draait het programma juist om. Die sociaal onvaardige types. Boeren die zelden aan de vrouw komen.
Als we alleen mannen zoals Jos zouden hebben dan is het meer een gewoon datingprogramma. En is het hele idee achter het programma weg.
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:00:52 #213
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73203439
Jos vind ik wel sympathiek..Alhoewel Wietse meer begon te praten. Peter en Wim en Hans gaat wel.
pi_73206073
Jos: nee, niet mijn type. Veel te charmeur-achtig. Beetje geniepig komt 'ie ook over. Benieuwd of de vrouwen dat ook zo gaan zien.

Wim: ik vind Wim wat saai. Het zal een aardige man zijn die niemand kwaad doet, maar ik vind 'm niet stralen. Het lijkt ook alsof ie niet zo geniet van het meedoen aan BzV.

Hans: Opzich een aardig persoon, maar kan moeilijk hoogte van 'm krijgen. Mijn type is het niet

Peter: Onze paardenboer. Vind 't maar een simpel persoon. Tot nou toe eigenlijk geen inhoud bij 'm kunnen ontdekken.

Wietse: Aardige man. Maar nog wel erg stil, hoewel hij met het uitje al wat meer loskwam dan tijdens de speed-dates. Ik hoop dat ie nog meer los gaat komen, dan is ie leuk!
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:05:42 #215
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73206445
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar daar draait het programma juist om. Die sociaal onvaardige types. Boeren die zelden aan de vrouw komen.
Als we alleen mannen zoals Jos zouden hebben dan is het meer een gewoon datingprogramma. En is het hele idee achter het programma weg.
Nou, niet helemaal toch? Zie die boerin van vorig jaar, of die blonde motorcross-boer. Of die jonge boer van het seizoen ervoor, die met die twee leuke meiden dikke pret had op de boerderij (sorry, namen zijn niet mijn sterkste punt). Die gaven allemaal aan regelmatig te gaan stappen en feesten en ze deden vanalles buiten de deur van hun boerderij. En toch kwamen ze niet aan de man/vrouw.
BZV is gewoon een datingprogramma met een thema, ooit ingegeven door het vrouwentekort in de boerderijwereld (in Engeland). Dat levert mooie beelden op en een kijkje in een voor ons veelal onbekende wereld. Maar dat het nou altijd allemaal sociaal onvaardige types waren in BZV, ben ik niet met je eens. Tuurlijk, ze zaten er tussen, maar het is geen 'eis' om aan het programma te mogen meedoen. Je moet gewoon een boer zijn die zin heeft om op TV een aantal vrouwen (of mannen) te ontmoeten. Volgens mij is het format nauwelijks ingewikkelder.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_73207569
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:05 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou, niet helemaal toch? Zie die boerin van vorig jaar, of die blonde motorcross-boer. Of die jonge boer van het seizoen ervoor, die met die twee leuke meiden dikke pret had op de boerderij (sorry, namen zijn niet mijn sterkste punt). Die gaven allemaal aan regelmatig te gaan stappen en feesten en ze deden vanalles buiten de deur van hun boerderij. En toch kwamen ze niet aan de man/vrouw.
BZV is gewoon een datingprogramma met een thema, ooit ingegeven door het vrouwentekort in de boerderijwereld (in Engeland). Dat levert mooie beelden op en een kijkje in een voor ons veelal onbekende wereld. Maar dat het nou altijd allemaal sociaal onvaardige types waren in BZV, ben ik niet met je eens. Tuurlijk, ze zaten er tussen, maar het is geen 'eis' om aan het programma te mogen meedoen. Je moet gewoon een boer zijn die zin heeft om op TV een aantal vrouwen (of mannen) te ontmoeten. Volgens mij is het format nauwelijks ingewikkelder.
Nee het is misschien geen eis, maar het voert de boventoon, elk jaar weer (En ik zei ook niet dat het een eis was, ik zei dat het programma daar om draait, dat is iets anders )
En er zitten spontane types bij, maar het merendeel is gewoon niet het type dat makkelijk op de vrouw afstapt. (Kijk maar eens naar de 10 die ze selecteren, de vlotte blijven over, maar de meeste zijn echt niet spontaan). En hoe de makers van het programma selecteren, geen idee... Gewoon mee willen doen zal idd wel de enige eis zijn.

En over de boerin van vorig jaar gesproken, Agnes leek heel vlot en spontaan, tot ze de jongens op de boerderij kreeg. Het arme kind moest van Yvonne te horen krijgen dat ze eens moest praten met ze. Er kwam werkelijk geen gesprek uit, ze wist niks van ze en vroeg nergens naar en wist er niet mee om te gaan. Alleen maar ongemakkelijke beelden en momenten. Is dat sociaal vaardig? Lijkt me niet Of ik bestempel mensen anders dat kan ook

[ Bericht 3% gewijzigd door Pisces29 op 29-09-2009 13:00:19 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:16:37 #217
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73208175
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee het is misschien geen eis, maar het voert de boventoon, elk jaar weer (En ik zei ook niet dat het een eis was, ik zei dat het programma daar om draait, dat is iets anders )
En er zitten spontane types bij, maar het merendeel is gewoon niet het type dat makkelijk op de vrouw afstapt. (Kijk maar eens naar de 10 die ze selecteren, de vlotte blijven over, maar de meeste zijn echt niet spontaan). En hoe de makers van het programma selecteren, geen idee... Gewoon mee willen doen zal idd wel de enige eis zijn.

En over de boerin van vorig jaar gesproken, Agnes leek heel vlot en spontaan, tot ze de jongens op de boerderij kreeg. Het arme kind moest van Yvonne te horen krijgen dat ze eens moest praten met ze. Er kwam werkelijk geen gesprek uit, ze wist niks van ze en vroeg nergens naar en wist er niet mee om te gaan. Alleen maar ongemakkelijke beelden en momenten. Is dat sociaal vaardig? Lijkt me niet Of ik bestempel mensen anders dat kan ook
Agnes was van wat ik begreep prima sociaal vaardig (zat in het verenigingsleven, veel vriendinnen, veel uitgaan), maar met jongens omgaan vond ze lastig. Á la.
Maar boeren als de crossboer en Martijn (ik weet zijn naam weer) kun je moeilijk onhandig met vrouwen noemen. Ze waren er absoluut niet bang voor. Vlotte jongens die toch de ware nog niet hadden gevonden. Nou, waarom zou dat niet voor Jos gelden?
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:29:18 #218
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73208518
Dat kan best voor Jos gelden, maar dat is niet de indruk die ik krijg. De indruk die ik heb is dat hij niet zo voor duurzaam gaat als hij wil doen laten geloven. Maar natuurlijk kan ik ernaast zitten.

Dit vond ik ook zo'n flierefluiter: Boer Frans. Daarvan kreeg ik toen ook de indruk dat ie eigenlijk nog helemaal niet toe was aan een vaste relatie. En dat kan. Kan ook dat ie de ware niet is tegengekomen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:26:28 #219
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73210093
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:29 schreef Marrije het volgende:
Dat kan best voor Jos gelden, maar dat is niet de indruk die ik krijg. De indruk die ik heb is dat hij niet zo voor duurzaam gaat als hij wil doen laten geloven. Maar natuurlijk kan ik ernaast zitten.

Dit vond ik ook zo'n flierefluiter: [ afbeelding ] Boer Frans. Daarvan kreeg ik toen ook de indruk dat ie eigenlijk nog helemaal niet toe was aan een vaste relatie. En dat kan. Kan ook dat ie de ware niet is tegengekomen.
Nou, ik denk dat als je bewust voor een one night stand gaat, je het écht niet in je hoofd haalt voor heel Nederland door de mand te vallen hoor. Dan pik je toch gewoon iemand op in de kroeg (Jos is er glad genoegf voor, is de algemene mening, toch?).
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:50:22 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73210890
Jos heeft alle vrouwen in de kroeg al gehad
pi_73213428
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:16 schreef Duderella het volgende:

Maar boeren als de crossboer en Martijn (ik weet zijn naam weer) kun je moeilijk onhandig met vrouwen noemen.
Zo noem ik ze toch ook niet Ik zeg nergens dat àlle boeren zo zijn, ik had het over de meerderheid

En ik denk dat Jos gewoon door omstandigheden de juiste nog niet heeft gevonden en wel echt op zoek is naar een serieuze relatie T'is gewoon een gladjakker (kan ook door de camera natuurlijk nog versterkt worden, hij weet dat hij op tv komt, doet met een programma mee, dus hangt misschien nog meer "de man" uit ), maar hij zoekt wel echt serieus (als je het mij vraagt)
pi_73213665
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:50 schreef Marrije het volgende:
Dat denk ik ook. Zie het interview in het AD. Lekkere dorpsroddels.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-er-wel-eentje.dhtml
pi_73214534
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:22 schreef Cheja het volgende:

[..]

Polder-adonis Leuk dat je het plaatst Straks even lezen
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:49:20 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73214546
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:22 schreef Cheja het volgende:

[..]

het is nog waar ook ik wist het wel
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:50:42 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73214603
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Polder-adonis Leuk dat je het plaatst Straks even lezen
ja en ze noemen hem ook plattelandscasanova
pi_73215387
Zou hij wel echt door zijn dochters opgegeven zijn?
Ja ze hebben hem opgegeven, maar wie zegt dat het hun plan was?
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:19:55 #227
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73215503
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:50 schreef Marrije het volgende:
En al die vrouwen hem. Nou én? Good for them.

Ik moet er zo om lachen dat Jos zo ongeveer wordt geháát door sommigen (ook op het BZV-forum waar ik wel eens lurk) omdat hij geen sociale afwijking heeft, zelfverzekerd is, een lekker los leven heeft geleid, twee leuke dochters heeft opgevoed en aan het hoofd staat van een succesvol boerenbedrijf. Dat de man zich durft te vertonen op TV zeg!
pi_73215552
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Duderella het volgende:

Ik moet er zo om lachen dat Jos zo ongeveer wordt geháát door sommigen (ook op het BZV-forum waar ik wel eens lurk) omdat hij geen sociale afwijking heeft, zelfverzekerd is, een lekker los leven heeft geleid, twee leuke dochters heeft opgevoed en aan het hoofd staat van een succesvol boerenbedrijf. Dat de man zich durft te vertonen op TV zeg!
Daarover gesproken...
quote:
Ik vind hem helemaal niet leuk. Ik snap niet waarom hij in dat programma zit,'' zegt een blonde vrouw nors als ze uit de Rabobank komt lopen.
Ik denk ook dat er dan veel haat en nijd uit zo'n dorpje komt, omdat hij dan wél even buiten het dorp bezig is met iets en Truus om de hoek uit de polder moet dan meteen een mening vormen, soms ook wat uit jaloezie Want Truus komt niet verder natuurlijk en hij wel

En ik vind het een gladjakker, maar haat hem zeker niet hoor Vind hem wel leuk in het programma en verwacht ook nog leuke momenten met de dames erbij
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:22:16 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73215565
Gehaat?

En niks Nou én?! Het ging mij er om dat het dus geen boer is die aan huis / bedrijf gekluisterd zit en daardoor niet tegen de ware oploopt. Dat is bij deze dan ook goed ontkracht.
pi_73215595
quote:

[..]

De hoooooooerrrr
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:29:30 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73215738
Ik vind Jos ook een gladde charmeur. Ik heb nog niks interessants van zijn persoonlijkheid gezien. Maar ik ben heel benieuwd hoe hij uit de verf komt als hij een-op-een met de dames gaat. Dus ik heb nog geen al te vast oordeel.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:31:02 #232
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73215779
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Marrije het volgende:
Gehaat?

En niks Nou én?! Het ging mij er om dat het dus geen boer is die aan huis / bedrijf gekluisterd zit en daardoor niet tegen de ware oploopt. Dat is bij deze dan ook goed ontkracht.
Maar dat waren Martijn en de crossboer ook niet. Alleen De Ware werd maar niet gevonden. Die vind je niet per se in de kroeg hoor. En als je in een mannenwereld werkt, kom je daar ook al niet tot een wat betere kennismaking met dames.

Aan huis gekluisterd zitten is volgens mij nooit een voorwaarde geweest voor deelname aan BZV. Slechts dat je een vrijgezelle boer bent.
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:31:40 #233
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73215791
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De hoooooooerrrr

Schánde!
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:34:55 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73215864
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:31 schreef Duderella het volgende:

[..]

Maar dat waren Martijn en de crossboer ook niet. Alleen De Ware werd maar niet gevonden. Die vind je niet per se in de kroeg hoor. En als je in een mannenwereld werkt, kom je daar ook al niet tot een wat betere kennismaking met dames.

Aan huis gekluisterd zitten is volgens mij nooit een voorwaarde geweest voor deelname aan BZV. Slechts dat je een vrijgezelle boer bent.
Maar dat zeg dan ook allemaal niet
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:36:09 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73215905
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Jos ook een gladde charmeur. Ik heb nog niks interessants van zijn persoonlijkheid gezien. Maar ik ben heel benieuwd hoe hij uit de verf komt als hij een-op-een met de dames gaat. Dus ik heb nog geen al te vast oordeel.
wie ook al maar weer die boer waar de vrouwen om en om bij in bed mochten slapen?
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:36:50 #236
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73215921
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar dat zeg dan ook allemaal niet
Wat zeggie dan allemaal Marrije met dubbel r?

Enfin, we zullen wel zien hoe het allemaal gaat met de Poldercasanova. Hopelijk levert het voor ons vermakelijke TV op.
pi_73216389
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Duderella het volgende:

[..]

pi_73216880
quote:

[..]

Ik begon eigenlijk met de opmerking dat hij in het dorp alle vrouwen al wel gehad zal hebben. Maar ik bedoelde dat niet veroordelend, maar alleen als reden dat hij nu aan BZV mee doet, omdat de vrouwen in het dorp op waren.

Overigens vind ik Jos niet triest, maar de vele vrouwen die op hem geschreven hebben alleen omdat hij in een BMW rond rijdt en er vermogend uit ziet. Een vriendin van mij had zelfs op hem geschreven, terwijl je in een tel ziet dat hij helemaal geen type voor haar is. Beetje verblind door het mooie plaatje.
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:30:41 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73217412
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Duderella het volgende:

[..]

Enfin, we zullen wel zien hoe het allemaal gaat met de Poldercasanova. Hopelijk levert het voor ons vermakelijke TV op.
Hey, laat mn hoofd ff heel, niet zo agressief
Ok dan, ik heb het nooit gehad over de voorwaarden om mee te doen en ook niet over alleen maar in de kroeg de ware tegen kunnen komen.

Wat ik wél zeg:
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Marrije het volgende:
Gehaat?

pi_73220962
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Wim: ik vind Wim wat saai. Het zal een aardige man zijn die niemand kwaad doet, maar ik vind 'm niet stralen. Het lijkt ook alsof ie niet zo geniet van het meedoen aan BzV.
Hij is heel rustig, weloverwogen, serieus, consciëntieus en vriendelijk.
Ik vond hem bij de keuze erg vriendelijk naar alle vrouwen.
nee, hij straalt & geniet niet. Hij is bezig met een moeilijke taak.

Waarschijnlijk voelt hij het pas ruim na afloop als gezellig, iets waarvoor je niet per se hoeft te stralen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')