En al die vrouwen hem. Nou én? Good for them.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:50 schreef Marrije het volgende:
Jos heeft alle vrouwen in de kroeg al gehad
Daarover gesproken...quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Duderella het volgende:
Ik moet er zo om lachen dat Jos zo ongeveer wordt geháát door sommigen (ook op het BZV-forum waar ik wel eens lurk) omdat hij geen sociale afwijking heeft, zelfverzekerd is, een lekker los leven heeft geleid, twee leuke dochters heeft opgevoed en aan het hoofd staat van een succesvol boerenbedrijf. Dat de man zich durft te vertonen op TV zeg!![]()
Ik denk ook dat er dan veel haat en nijd uit zo'n dorpje komt, omdat hij dan wél even buiten het dorp bezig is met iets en Truus om de hoek uit de polder moet dan meteen een mening vormen, soms ook wat uit jaloeziequote:Ik vind hem helemaal niet leuk. Ik snap niet waarom hij in dat programma zit,'' zegt een blonde vrouw nors als ze uit de Rabobank komt lopen.
De hoooooooerrrrquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
En al die vrouwen hem. Nou én? Good for them.
Maar dat waren Martijn en de crossboer ook niet. Alleen De Ware werd maar niet gevonden. Die vind je niet per se in de kroeg hoor. En als je in een mannenwereld werkt, kom je daar ook al niet tot een wat betere kennismaking met dames.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Marrije het volgende:
Gehaat?
En niks Nou én?! Het ging mij er om dat het dus geen boer is die aan huis / bedrijf gekluisterd zit en daardoor niet tegen de ware oploopt. Dat is bij deze dan ook goed ontkracht.
Maar dat zeg dan ook allemaal nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar dat waren Martijn en de crossboer ook niet. Alleen De Ware werd maar niet gevonden. Die vind je niet per se in de kroeg hoor. En als je in een mannenwereld werkt, kom je daar ook al niet tot een wat betere kennismaking met dames.
Aan huis gekluisterd zitten is volgens mij nooit een voorwaarde geweest voor deelname aan BZV. Slechts dat je een vrijgezelle boer bent.
wie ook al maar weer die boer waar de vrouwen om en om bij in bed mochten slapen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Jos ook een gladde charmeur. Ik heb nog niks interessants van zijn persoonlijkheid gezien. Maar ik ben heel benieuwd hoe hij uit de verf komt als hij een-op-een met de dames gaat. Dus ik heb nog geen al te vast oordeel.
Wat zeggie dan allemaal Marrije met dubbel r?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat zeg dan ook allemaal niet
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat zeggie dan allemaal Marrije met dubbel r?![]()
Ik begon eigenlijk met de opmerking dat hij in het dorp alle vrouwen al wel gehad zal hebben. Maar ik bedoelde dat niet veroordelend, maar alleen als reden dat hij nu aan BZV mee doet, omdat de vrouwen in het dorp op waren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
En al die vrouwen hem. Nou én? Good for them.
Ik moet er zo om lachen dat Jos zo ongeveer wordt geháát door sommigen (ook op het BZV-forum waar ik wel eens lurk) omdat hij geen sociale afwijking heeft, zelfverzekerd is, een lekker los leven heeft geleid, twee leuke dochters heeft opgevoed en aan het hoofd staat van een succesvol boerenbedrijf. Dat de man zich durft te vertonen op TV zeg!![]()
Hey, laat mn hoofd ff heel, niet zo agressiefquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat zeggie dan allemaal Marrije met dubbel r?![]()
Enfin, we zullen wel zien hoe het allemaal gaat met de Poldercasanova.Hopelijk levert het voor ons vermakelijke TV op.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Marrije het volgende:
Gehaat?
En niks Nou én?! Het ging mij er om dat het dus geen boer is die aan huis / bedrijf gekluisterd zit en daardoor niet tegen de ware oploopt. Dat is bij deze dan ook goed ontkracht.
Hij is heel rustig, weloverwogen, serieus, consciëntieus en vriendelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Wim: ik vind Wim wat saai. Het zal een aardige man zijn die niemand kwaad doet, maar ik vind 'm niet stralen. Het lijkt ook alsof ie niet zo geniet van het meedoen aan BzV.
Oke, deels wel met je eens. Maar ik vind dat hij, ondanks dat hij een moeilijke taak heeft, best wat enthousiaster zou kunnen zijn. Hij wekt bij mij erg de indruk dat 'ie het allemaal nie zo leuk vindt. En als hij die indruk bij mij als 'buitenstaande kijker' al wekt, dan zal dat bij de vrouwen die met hem in contact staan waarschijnlijk niet minder zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Hij is heel rustig, weloverwogen, serieus, consciëntieus en vriendelijk.
Ik vond hem bij de keuze erg vriendelijk naar alle vrouwen.
nee, hij straalt & geniet niet. Hij is bezig met een moeilijke taak.
Waarschijnlijk voelt hij het pas ruim na afloop als gezellig, iets waarvoor je niet per se hoeft te stralen hoor.
Als je het niet boeiend vind waarom kijk je dan? Heb je geen leven?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:07 schreef AncientSound het volgende:
Ik las in een of andere krant die bij de Mac lag () dat die boer Wim er wel een vriendin aan over heeft gehouden. De deelnemers mogen tot na de uitzendingen niks over de inhoud van het programma loslaten, maar een collegaboer liet zich ontglippen dat Wim met zijn vriendin was langsgeweest. Er stond ook in dat Wim nog een kinderwens heeft, dus ik ben érg benieuwd welk chickie hij aan de haak heeft geslagen.
Zelf vind ik trouwens geen van de boeren echt aantrekkelijk... eigenlijk vind ik dit seizoen sowieso niet zo boeiend![]()
3 vrouwen toch? eentje was vrijwillig opgestapt en eentje kon door omstandigheden niet bij zijn..Vorige week dan..quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:25 schreef Son_of_Ron het volgende:
Zie ik het goed en krijgt boer Jos 4 vrouwen te logeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |