En daarna zit hij dan weer 30 jaar eenzaam op z'n boerderiequote:
Ja, echt keigaaf gewoonquote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Hanneke, die blonde, net zo'n leeghoofd als Peter, a match!
GMTAquote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Hanneke, die blonde, net zo'n leeghoofd als Peter, a match!
Idd, ze passen en Saskia is idd veel te leuk en liefquote:Op zondag 27 september 2009 21:16 schreef alors het volgende:
Hanneke en Peter lijkt me een goed stel. Zelfde niveautje. Saskia is veel te leuk voor hem.
Dat.quote:Op zondag 27 september 2009 21:16 schreef alors het volgende:
Hanneke en Peter lijkt me een goed stel. Zelfde niveautje. Saskia is veel te leuk voor hem.
Over welke van de twee hebben we het? Ik vind die kleine wel leuk.quote:Op zondag 27 september 2009 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, ze passen en Saskia is idd veel te leuk en lief
Peter heeft 2 Saskia's en die ene Brabantse schorre 'keigave' paardenmeid.quote:Op zondag 27 september 2009 21:18 schreef Leonoor het volgende:
Wie hebben Peter en Wim nou uitgekozen?
Ik bedoelde Hans, ik had het al ge-edit maar je had het al gespotquote:Op zondag 27 september 2009 21:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Peter heeft 2 Saskia's en die ene Brabantse schorre 'keigave' paardenmeid.
Ohquote:Op zondag 27 september 2009 21:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Over welke van de twee hebben we het? Ik vind die kleine wel leuk.
Oh, Hans had iig Jo de gelovige.quote:Op zondag 27 september 2009 21:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik bedoelde Hans, ik had het al ge-edit maar je had het al gespot
Zeg lees jij eens even 1 bladzijde terug jaquote:Op zondag 27 september 2009 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe zat het nou met die hese Suzanne van Jos, is zij al vroegtijdig afgehaakt ofzo?
Ja stom van hem. Dat wordt natuurlijk ook geen sex voor het huwelijkquote:
Oeps ja, nu zie ik het, had effe paar posts gemistquote:Op zondag 27 september 2009 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg lees jij eens even 1 bladzijde terug ja![]()
Niet op komen dagen...door omstandigheden
Aan het gezicht te zien niet, tenminste Jacqueline had hij wél gekozen als ze erbij had willen zitten...quote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik vroeg me idd ook af of Jos die vrouwen gekozen zou hebben... Hij zegt van wel, maar je weet het nooit zeker, natuurlijk....
Oh sorryquote:Op zondag 27 september 2009 21:31 schreef Andromache het volgende:
Hee, de OP klopt niet, Astrid is gekozen ipv Hennie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |