jos is meer directeur dan boer...quote:Op zondag 27 september 2009 21:12 schreef cafca het volgende:
Toch vind ik al die vrouwen van Jos niet echt dames voor op de boerderij
Ja precies, Wietse wil ontmaagd worden, dus hij kiest de mooiste damequote:Op zondag 27 september 2009 21:14 schreef marcodej het volgende:
Wietse gaat gewoon voor Neeltje, dat lijkt me duidelijk. Passen niet bij elkaar maar goed, gelijk heeft ´ie.
Geef hem eens ongelijk!quote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja precies, Wietse wil ontmaagd worden, dus hij kiest de mooiste dame
En daarna zit hij dan weer 30 jaar eenzaam op z'n boerderiequote:
Ja, echt keigaaf gewoonquote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Hanneke, die blonde, net zo'n leeghoofd als Peter, a match!
GMTAquote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Hanneke, die blonde, net zo'n leeghoofd als Peter, a match!
Idd, ze passen en Saskia is idd veel te leuk en liefquote:Op zondag 27 september 2009 21:16 schreef alors het volgende:
Hanneke en Peter lijkt me een goed stel. Zelfde niveautje. Saskia is veel te leuk voor hem.
Dat.quote:Op zondag 27 september 2009 21:16 schreef alors het volgende:
Hanneke en Peter lijkt me een goed stel. Zelfde niveautje. Saskia is veel te leuk voor hem.
Over welke van de twee hebben we het? Ik vind die kleine wel leuk.quote:Op zondag 27 september 2009 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, ze passen en Saskia is idd veel te leuk en lief
Peter heeft 2 Saskia's en die ene Brabantse schorre 'keigave' paardenmeid.quote:Op zondag 27 september 2009 21:18 schreef Leonoor het volgende:
Wie hebben Peter en Wim nou uitgekozen?
Ik bedoelde Hans, ik had het al ge-edit maar je had het al gespotquote:Op zondag 27 september 2009 21:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Peter heeft 2 Saskia's en die ene Brabantse schorre 'keigave' paardenmeid.
Ohquote:Op zondag 27 september 2009 21:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Over welke van de twee hebben we het? Ik vind die kleine wel leuk.
Oh, Hans had iig Jo de gelovige.quote:Op zondag 27 september 2009 21:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik bedoelde Hans, ik had het al ge-edit maar je had het al gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |