Ik heb gestemd op 'Kweenie' omdat de keuze 'ongeveer hetzelfde' er niet bijstond. Die had er w.m.b. bijgemogen. Ik denk dat t ongeveer tzelfde zal scoren als vorige week.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:42 schreef gtotep het volgende:
Poll: kijkcijfers? afl5 met concurentie op ned 3 van volleybalhoger lager veel lager door volleybalfinale kwee nie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
flikker eens op met je pollsquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:42 schreef gtotep het volgende:
Poll: kijkcijfers? afl5 met concurentie op ned 3 van volleybalhoger lager veel lager door volleybalfinale kwee nie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja, vandaag beginnen de logeerpartijenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga vanavond zeker weer kijkenLogeren toch?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, vandaag beginnen de logeerpartijen![]()
Is er ergens een schema van de uitzendingen? Qua, in welke uitzending we teruggaan naar 2 loge's, wanneer de definitieve keuze valt en wat we daarna nog zoal krijgen?quote:
Gast, echtquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:20 schreef Meddo het volgende:
Poll: Welke boer zouden jullie geven?Hans Jos Peter Wietse Wim
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:21 schreef Marrije het volgende:
Ik zit er bijna klaar voor. Nog even de popcorn laten poppen en wat cola pakken *zoef*
En dan van die kasten met allemaal miniatuur tractorsquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Je voelt je meteen weer 14, als je die matrassen naast elkaar ziet liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |