Het zal zijn dochter wel zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
3 vrouwen toch? eentje was vrijwillig opgestapt en eentje kon door omstandigheden niet bij zijn..Vorige week dan..
Ik hoorde dat er keelkanker bij haar was geconstateerd. (Vandaar de heesheid. Ze had een operatie aan haar stembanden gepland staan en toen bleek het kanker te zijn). Dat postte een vriendin van haar op het BZV-forum. Nu weet je nooit of het klopt, maar het klonk wel serieus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik snap dat nog steeds niet, met die blonde vrouw van Jos, Suzanne, volgens mij.
Zij kon er bij het 'dagje uit' niet bijzijn door omstandigheden, maar nu doet ze ineens helemaaaaal niet meer mee. Dus omdat ze toen niet mee kon (misschien had ze een bruiloft, of een begrafenis ofzo) is ze nu helemaal maar afgeschreven..
Ik weet nog toen Renske (van boer Joris, seizoen 1) af en toe er niet kon zijn ofzo omdat ze een gebroken been had, dat hij haar uiteindelijk wel gekozen heeft..
Maargoed, misschien kan iemand mij uitleg geven. Thanks dan alvast!
Jeetje, das wel heftig ja. Dan snap ik ook wel dat ze niet meer mee doet.. Tjonge...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er keelkanker bij haar was geconstateerd. (Vandaar de heesheid. Ze had een operatie aan haar stembanden gepland staan en toen bleek het kanker te zijn). Dat postte een vriendin van haar op het BZV-forum. Nu weet je nooit of het klopt, maar het klonk wel serieus.
Dat is vreselijk erg. Dat zal die vriendin van Suzanne toch wel weten ..dus zal best serieus zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er keelkanker bij haar was geconstateerd. (Vandaar de heesheid. Ze had een operatie aan haar stembanden gepland staan en toen bleek het kanker te zijn). Dat postte een vriendin van haar op het BZV-forum. Nu weet je nooit of het klopt, maar het klonk wel serieus.
Dat had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:34 schreef Marissaatje het volgende:
Op de site van BZV staat ook:
Bericht over Suzanne
Om verdere speculaties op het forum te voorkomen, willen we namens Suzanne het volgende kwijt:
Suzanne heeft vanwege haar gezondheid besloten niet verder in te gaan op de uitnodiging van boer Jos.
Op dit moment is ze herstellende en gelukkig gaat het de goede kant op.
Wij wensen Suzanne sterkte en vragen de bezoekers van het forum haar gevoelens te respecteren.
1 oktober 2009
Dat zag ik net ook op de site van BzVquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien.
Oei, dan zal het dus wel kloppen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef gtotep het volgende:
discussie gaat verder op:
Boer zoekt vrouw na afl 5 nr20
Uiteraard snappen mensen dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:34 schreef Marissaatje het volgende:
Wij wensen Suzanne sterkte en vragen de bezoekers van het forum haar gevoelens te respecteren.
quote:
Ja laten wij hopen..quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vermoed dat er misschien nog eentje weg gaat voor een allerlaatste keuzemoment, maar hoeft niet persé.
T'is dat de optie hier nu staat![]()
Maar ik verwacht wel wat mooie momenten, felle discussies, vrouwen die hem aan de tand gaan voelen, leuke scenes
Hoezo niet?quote:
Ik heb gestemd op 'Kweenie' omdat de keuze 'ongeveer hetzelfde' er niet bijstond. Die had er w.m.b. bijgemogen. Ik denk dat t ongeveer tzelfde zal scoren als vorige week.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:42 schreef gtotep het volgende:
Poll: kijkcijfers? afl5 met concurentie op ned 3 van volleybalhoger lager veel lager door volleybalfinale kwee nie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
flikker eens op met je pollsquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:42 schreef gtotep het volgende:
Poll: kijkcijfers? afl5 met concurentie op ned 3 van volleybalhoger lager veel lager door volleybalfinale kwee nie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |