http://www.budgetgaming.nl/games/1/psp%203000/console-all.htmlquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:10 schreef foetre het volgende:
Ok het is me al duidelijk.Het word psp3000 .Is er nog ergens een mooie deal te verkrijgen?Combi pack met assasins creed 2 ofzo
WAAT meen je nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.. ze gebruiken een andere memory stick inderdaad! Vraag me niet waarom. Je mag ook weer opnieuw geheugen gaan kopen.
Bedankt voor de tip, meteen gekochtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef DjNivek het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was, maar Sony heeft lopen falen met de prijs van Rock Band Unplugged, en deze is te downloaden voor 3,99 ipv 39,95. Ik heb em iig al binnen
Neem wipeout pure ipv pulse en syphon filter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:36 schreef foetre het volgende:
Ik denk dat ik naast de psp deze spellen ga aanschaffen
Wipeout Pulse en God of War: Chains of Olympus.
Ik ben alleen nog op zoek naar een soort far cry iemand een suggestie?
Ik nu ook. Thanks for the tip!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef DjNivek het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was, maar Sony heeft lopen falen met de prijs van Rock Band Unplugged, en deze is te downloaden voor 3,99 ipv 39,95. Ik heb em iig al binnen
Dat had ik ook, maar vanaf rank 3 en hoger wordt het gelukkig moeilijkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow, ik vind motor storm tot nu toe niet heel geweldig. Prachtige beelden, maar wel erg simpel. Ik heb elke race tot nu toe gewonnen.
Zijn deze zoveel leuker(mooier)?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neem wipeout pure ipv pulse en syphon filter.
Ik vond Wipeout Pure wel beter dan pulse ja, zeker met de downloadable content. En syphone filter als je first person shooter achtige game. God of War is een no brainer, die moet je simpelweg hebben.quote:
Ok ik begin nu een beetje te twijfelen tussen syphone filter en Resistance Retribution.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vond Wipeout Pure wel beter dan pulse ja, zeker met de downloadable content. En syphone filter als je first person shooter achtige game. God of War is een no brainer, die moet je simpelweg hebben.
Same, erg misleidend om ' Volledige versie' in de naam te zetten van Sony :/quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:22 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Heb hem ook gekocht maar het is een versie met 5 nummers zag het later pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |