Hallooooooo!!!quote:
Mijn ex zette soms keihard de muziek aan. Nou ik denken, lekker even zitten en muziekje luisteren. Gaat ie vervolgens praten.quote:Op zondag 27 september 2009 17:47 schreef Remsjo het volgende:
Zit je als passagier naast iemand in de auto omdat hij/zij je ophaalt of ergens naar toe moet brengen, is een fatsoenlijk gesprek onmogelijk omdat de muziek veel te hard aan staat waardoor het niet mogelijk is om fatsoenlijk met elkaar te praten.
Erger nog is als je als 3de persoon in de auto zit en je op de achterbank moet zitten bij een auto waar de muziek zo ontiegelijk hard staat zodat je de kofferbak hoort rattelen.
Klacht: Mensen die de muziek te hard hebben staan en dan een gesprek met je aan gaan![]()
verbastering van cancerquote:
En nog hoort ze het niet.quote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef ouderejongere het volgende:
Ik breng mijn oma wel eens naar huis (ja, ik heb nog steeds een oma, 90+ inmiddels ), dan zet ik ook mijn Muse-CD snoeihard aan
quote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb ook een hekel aan taxichaffeurs!
ook wel kenkerquote:
Moet jij je concentreren tijdens het rijden dan?quote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef LangeJan het volgende:
Ja man, dat is echt zo irritant. Ik kan mezelf overigens ook niet goed concentreren als ik muziek hard aan heb in de auto. Op de snelweg gaat het wel, maar in het drukke centrum is het glaus aus.
EEY KOM EENS OP MSNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2009 17:55 schreef Remsjo het volgende:
[..]
EEY KOM EENS OP MSNNee ik probeer eigenlijk te leren nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 oktober examen, jwz. En af en toe een berichtje op Fok doe ik als snelle afleiding, als ik op msn ga kan ik mezelf helemaal niet meer aanzetten tot leren
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Ja en jij voortaan ook, begrepen?quote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moet jij je concentreren tijdens het rijden dan?
Geen ruggengraat.quote:Op zondag 27 september 2009 17:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee ik probeer eigenlijk te leren nu1 oktober examen, jwz. En af en toe een berichtje op Fok doe ik als snelle afleiding, als ik op msn ga kan ik mezelf helemaal niet meer aanzetten tot leren
Geboortedatum: 05-10-1989quote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik wil mijn reactietijd aanscherpen. Als het licht bv. nu op groen springt ben ik binnen 0.000001 seconde weg. Als ik de muziek hard aan heb, reageer ik minder snel en ben ik langzamer. Zo gemiddeld 0.000004 sec..quote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heuj, een leasebakrijder.quote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:
Waarom zou ik dat doen en je vervolgens vragen om stil te zijn, terwijl je helemaal niks zegt als ik gewoon weg blijfquote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Aaaaaaaah watjeKom dan gewoon offline en dan doen alsof je offline bent en dan stiekem met mij praten. Ik beloof stil te zijn als je daar om vraagt. Hihi
quote:Op zondag 27 september 2009 18:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen en je vervolgens vragen om stil te zijn, terwijl je helemaal niks zegt als ik gewoon weg blijf
Wtf.quote:Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa maar![]()
Als je op msn bent dan zijn wij een soort van bij elkaar. Dan heb ik een soort van innerlijke band gevoel dan dat je offline bent.
Ofzo iets
quote:Op zondag 27 september 2009 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
Maar terugkomend op de klacht. Waarom ben je te josti om de radio zachter te zetten?
Flikker toch op.quote:Op zondag 27 september 2009 18:09 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Alsof ik de radio van de koningin zachter mag zetten![]()
Ik ga niet aan andermans spullen zitten. Ik ben goed opgevoedquote:Op zondag 27 september 2009 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker toch op.Ik had 'm zachter gezet als hij/zij tegen mij begint te praten en je hoort elkaar amper door dat ding. En als het niet goed is dat 'ie zachter gaat houd ik autistisch m'n bek tot 'ie zachter gaat.
Show who's boss.
En 'm zeggen dat z'n radio te hard staat?quote:Op zondag 27 september 2009 18:15 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ga niet aan andermans spullen zitten. Ik ben goed opgevoed
Dat zeg ik wel maar blijkbaar vinden mensen het leuk om hem dan nog harder te zetten met zo,n semi grappige grap erachter aan: HEE WAT ZEG JE? IK KAN JE NIET VERSTAAN, DE RADIO STAAT TE HARDquote:Op zondag 27 september 2009 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En 'm zeggen dat z'n radio te hard staat?
Dat is het moment om je klep te houden tot 'ie zachter gaat.quote:Op zondag 27 september 2009 18:19 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel maar blijkbaar vinden mensen het leuk om hem dan nog harder te zetten met zo,n semi grappige grap erachter aan: HEE WAT ZEG JE? IK KAN JE NIET VERSTAAN, DE RADIO STAAT TE HARD
quote:Op zondag 27 september 2009 17:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Geboortedatum: 05-10-1989
Ah, een scheve petjesjonnie. Jij rijdt zeker golf?
Jij gelukkig niet.quote:Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Is maar goed dat je nooit bij mij in de auto zit dan, daar stap je met permanente gehoorbeschadiging uit.
quote:Op zondag 27 september 2009 18:47 schreef Nosh het volgende:
[ link | [url=http://text.glitter-graphics.net/sc/h.gif[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][img]http://text.glitter-graphics.net/sc/r.gif]afbeelding[/url] ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |