Hallooooooo!!!quote:
Mijn ex zette soms keihard de muziek aan. Nou ik denken, lekker even zitten en muziekje luisteren. Gaat ie vervolgens praten.quote:Op zondag 27 september 2009 17:47 schreef Remsjo het volgende:
Zit je als passagier naast iemand in de auto omdat hij/zij je ophaalt of ergens naar toe moet brengen, is een fatsoenlijk gesprek onmogelijk omdat de muziek veel te hard aan staat waardoor het niet mogelijk is om fatsoenlijk met elkaar te praten.
Erger nog is als je als 3de persoon in de auto zit en je op de achterbank moet zitten bij een auto waar de muziek zo ontiegelijk hard staat zodat je de kofferbak hoort rattelen.
Klacht: Mensen die de muziek te hard hebben staan en dan een gesprek met je aan gaan![]()
verbastering van cancerquote:
En nog hoort ze het niet.quote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef ouderejongere het volgende:
Ik breng mijn oma wel eens naar huis (ja, ik heb nog steeds een oma, 90+ inmiddels ), dan zet ik ook mijn Muse-CD snoeihard aan
quote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb ook een hekel aan taxichaffeurs!
ook wel kenkerquote:
Moet jij je concentreren tijdens het rijden dan?quote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef LangeJan het volgende:
Ja man, dat is echt zo irritant. Ik kan mezelf overigens ook niet goed concentreren als ik muziek hard aan heb in de auto. Op de snelweg gaat het wel, maar in het drukke centrum is het glaus aus.
EEY KOM EENS OP MSNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |