Ja.quote:Op zondag 27 september 2009 16:17 schreef Bob-B het volgende:
keiharde tvp, ik neem aan dat we hier de Amerikaanse uitzending volgen?
Daar staat de VS voorquote:Op zondag 27 september 2009 16:17 schreef Bob-B het volgende:
keiharde tvp, ik neem aan dat we hier de Amerikaanse uitzending volgen?
Ja, zij is echt mollig nu, zegquote:Op zondag 27 september 2009 16:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Robin is flink wat aangekomen........... erg jammer
Nee, die was briljant.quote:Op zondag 27 september 2009 10:54 schreef gohan16 het volgende:
Heb je die van Buffy weleens gezien? Die was wel tof.
dat krijg je als je zwanger bentquote:Op zondag 27 september 2009 16:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Robin is flink wat aangekomen........... erg jammer
Neem vast afscheid van je vrienden en familie, de komende week zul je niet buiten komen.quote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef Happel het volgende:
Dit weekend alle seizoenen gedownload tot op aflevering 1 van seizoen 5. Afgelopen zomer wat afleveringen gezien op de Nederlandse tv en het heeft mijn interesse wel gewekt. Binnenkort starten met seizoen 1.
Dat wist ik niet maar dat verklaar een hoop.quote:Op zondag 27 september 2009 16:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat krijg je als je zwanger bent
quote:On November 26, 2008, TV Guide reported that Smulders and boyfriend Taran Killam were expecting their first child in the spring of 2009.[5] Smulders' announcement came only a month after co-star Alyson Hannigan revealed her pregnancy.[6][7] Cobie Smulders had her first child, a daughter Shaelyn Cado Killam, on May 16, 2009.
Ik houd nu eenmaal van slank, en niet van een onderkin/gezet/vol slank.quote:Op zondag 27 september 2009 16:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, zij is echt mollig nu, zeg.
Dan blijft er voor je in de grote mensen wereld vrij weinig over als je dat van Robin vindt. Onderkinquote:Op zondag 27 september 2009 16:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik houd nu eenmaal van slank, en niet van een onderkin/gezet/vol slank.
Sommige mensen hebben enigszins absurde standaardenquote:Op zondag 27 september 2009 16:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan blijft er voor je in de grote mensen wereld vrij weinig over als je dat van Robin vindt. Onderkin
nieuwe download, stukken beterquote:Op zondag 27 september 2009 16:58 schreef Biskwie het volgende:
Dammit... heb S05E01 net ook gedownload, maar er zit een ww op de rar
Ik vind m niet grappig, als ie zo is bedoeld. Die van gremlins is onderbouwd en daarom ook leuk.quote:Op zondag 27 september 2009 15:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik denk dat bij het uitleggen een groot deel van de grap verloren gaat, maargoed:
De film predator heeft in geen enkele wijze welke relevantie dan ook met het uitkiezen van een stropdas, alleen al het idee dat barney die films gebruikt als voorbeeld hiervoor is zo gek als zijn gremlin vergelijking en dat vond ik dus erg grappig....
Er is serieus iets mis met je als je de huidige Robin niet slank vindtquote:Op zondag 27 september 2009 16:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik houd nu eenmaal van slank, en niet van een onderkin/gezet/vol slank.
Nu moet je er alleen nog naar levenquote:Op zondag 27 september 2009 17:04 schreef Tim86 het volgende:
The Bro Code gelezen. Voel me direct een beter mens.
hij valt denk op van die anorexia type's, van die uitgemergelde kutjes die niet nat kunnen worden omdat ze niet genoeg vocht in hun lichaam hebben. van die vrouwen die ons goddelijk sperma niet doorslikken omdat daar teveel energie in zit.quote:Op zondag 27 september 2009 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is serieus iets mis met je als je de huidige Robin niet slank vindt.
http://en.wikipedia.org/w(...)Your_Mother_episodesquote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Cavalier1 het volgende:
Maandagavond in USA?
Ik ben er nog hoorquote:
Art 24:quote:Op zondag 27 september 2009 17:04 schreef Tim86 het volgende:
The Bro Code gelezen. Voel me direct een beter mens.
Ik ook!quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef Parvus het volgende:
Ik wacht eigenlijk al een tijd op de blooper reel van season 4
Jammer, maar hij staat zowaar in de OP!quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik vind m niet grappig, als ie zo is bedoeld. Die van gremlins is onderbouwd en daarom ook leuk.
Ok, ok, de buffy musical was briljant...
quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef Parvus het volgende:
Ik wacht eigenlijk al een tijd op de blooper reel van season 4
yay , altijd leukquote:
De volgende aflevering komt pas over 6 uur uit dus als je wilt kijken moet je wachten tot 3-4 uur in de nachtquote:Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef Biskwie het volgende:
dammit... loop al de hele avond nzbindex te refreshen.... kan niet wachten
hmm's... dankje voor de tipquote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De volgende aflevering komt pas over 6 uur uit dus als je wilt kijken moet je wachten tot 3-4 uur in de nacht
jij bent ook een fan begrijp ik?quote:Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef Breuls het volgende:
HIMYM begint pas om 2AM Nederlandse tijd, dus je kunt het refreshen tot kort na die tijd wel laten.
De tv series uit Amerika komen vaak rond 3-4 uur in de nacht uit op het internet. Dus wachten heeft niet echt zoveel zinquote:Op maandag 28 september 2009 21:38 schreef Biskwie het volgende:
[..]
hmm's... dankje voor de tip
nzbindex gaf aan dat de vorige upload 6.8 dagen geleden was, dus ik dacht, kan vast niet lang meer duren
Yes. Als ik geen bezoek had gehad zou ik vanavond om 8 uur voor de tv op scherp zitten.quote:Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef Biskwie het volgende:
[..]
jij bent ook een fan begrijp ik?
Iets accurater gezien: ze komen soms binnen een half uur na uitzending al online. Zo heb ik vorige week Smallville gemist, maar 20 minuten later stond-ie al online dus kon ik 'm zelf mooi in de herhaling zetten.quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De tv series uit Amerika komen vaak rond 3-4 uur in de nacht uit op het internet.
Behalve voor talkshowsquote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes. Als ik geen bezoek had gehad zou ik vanavond om 8 uur voor de tv op scherp zitten.
[..]
Iets accurater gezien: ze komen soms binnen een half uur na uitzending al online. Zo heb ik vorige week Smallville gemist, maar 20 minuten later stond-ie al online dus kon ik 'm zelf mooi in de herhaling zetten.
HIMYM zou dus voor 3AM al online kunnen zijn, afhankelijk van de uploader.
Geen verschil met wat? Met het begin van seizoen 4 of met het einde van seizoen 4? Feit is dat ze aan het eind hun zwangere lichamen bedekten en het nu weer laten zien - mét hun grote boobies.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:06 schreef Mirel het volgende:
Ik had gister ep1 weer gedownload om eens te zien of Robin en Lily echt nou dikker/molliger zijn. Er is echt helemaal geen verschil te zien. Wie hier om loopt te zeiken is echt twisted in ze kop
Echt he. Dat interesseert toch niemandquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
Dat gezeur over hoe ze er nu uit zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door MacorgaZ op 29-09-2009 08:44:20 ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:25 schreef MacorgaZ het volgende:
torrents
Ik ben hem nu aan het kijken
Edit:Michael? WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*kuch* eztv.it *kuch*quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
en geen online users/leechersnja dan maar wachten tot vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |