Dit vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef Ireyon het volgende:
Waar komt die 'spanning' tussen BoZ en Rsd eigenlijk vandaan? Voor zover ik weet zijn de burgemeesters de beste maatjes?
Users op FOK! denk en hoop ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Met wij bedoel je de bergenaren?
Han Polman (Bergen) is geen echte... Hij komt uit Noord-Holland ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef Ireyon het volgende:
Waar komt die 'spanning' tussen BoZ en Rsd eigenlijk vandaan? Voor zover ik weet zijn de burgemeesters de beste maatjes?
Volgens mij ben ik de enige Halsternaar op FOK!quote:
Dan komt het vooral naar voren ja. Maar waar het vandaan komt, geen idee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit vraag ik me eigenlijk ook af.
Tussen de grote steden zijn het issues over voetbal maar dat zal niet zo zijn tussen BoZ en Rsd.
Carnaval misschien?.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Tvp'tje als krab zijnde!:D
Zou je dat wel doen? De roosendaalers bij de bergenaren in één topic stoppen?
Het is een soort van running gag denk ik. Ik ken geen Roosendalers die met Bergenaren of andersom op vuist zijn gegaan zoals supporters dat wel eens plegen te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:11 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dan komt het vooral naar voren ja. Maar waar het vandaan komt, geen idee.
We kunnen wel een keer meeten, maar niet tijdens vastenavend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Zou misschien wel leuk zijn te meeten tijdens vastenavend?
Nee! ik ken nog iemand. Ik ben denk één van de weinige uit Heerle..quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige Halsternaar op FOK!
Okeuj, just fine!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer meeten, maar niet tijdens vastenavend.Dat is vaak vooral een chaos.
Èèèrel toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! ik ken nog iemand. Ik ben denk één van de weinige uit Heerle..
OlAquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! ik ken nog iemand. Ik ben denk één van de weinige uit Heerle..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |