Idd, niemand juicht ook en hij maar over die goal doorzagen.quote:Op zondag 27 september 2009 12:52 schreef Komakie het volgende:
Die verslaggever bij die afgekeurde goal. Iedere debiel kon zien dat hij werd afgekeurd. Fluitje overduidelijk te horen en hij gaat er nog even over door dat ADO met 0-1 voor staat
onterecht afgekeurd trouwens...
Bans en wat users die liever ergens anders een forumpje opzetten.quote:Op zondag 27 september 2009 12:58 schreef jmac het volgende:
Heb ik wat gemist? Waarom is 't zo rustig hier?
Heeft wel een sneeuwbaleffect natuurlijk. Veel mensen kan die hele rel niets schelen (waaronder ik) maar omdat het hier zo saai is vertrek je toch.quote:Op zondag 27 september 2009 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Bans en wat users die liever ergens anders een forumpje opzetten.
Met wat users bedoel je denk ik bijna alle users.quote:Op zondag 27 september 2009 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Bans en wat users die liever ergens anders een forumpje opzetten.
heb je een linkje naar dat andere forum?quote:Op zondag 27 september 2009 13:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heeft wel een sneeuwbaleffect natuurlijk. Veel mensen kan die hele rel niets schelen (waaronder ik) maar omdat het hier zo saai is vertrek je toch.
Die mag niet gegeven worden.quote:Op zondag 27 september 2009 13:03 schreef jmac het volgende:
[..]
heb je een linkje naar dat andere forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |