mijn god, wat is er met haar gezicht gebeurd??quote:
Minder dan maat 40 hoeft niet bij mij aan te komen, tenzij het heul bijzonder is.quote:Op maandag 28 september 2009 09:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind het ook iets té, maar ik ben dan ook nog geen veertiger. Ik hoef nu in ieder geval geen vriendin met maat 40 ofzo.
De meeste foto's die op FOK! worden gepost (die niet van de poster zelf zijn), komen van dat soort sites. Myspace, Facebook, Netlog, Hyves.quote:Op maandag 28 september 2009 11:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Of ze nou te dik is of niet, ik vind het ronduit triest hier gewoon iemand d'r hyves-foto's te gaan posten.
Huh is dat maatje 40 dan?quote:Op maandag 28 september 2009 11:42 schreef Briseis het volgende:
Dit kan toch niemand dik vinden? Daar kan ik echt niet bij (maatje 40, dus).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en mensen die dat doen zijn gewoon kansloos. Dat anderen dat doen maakt het niet opeens okay ofzo.quote:Op maandag 28 september 2009 12:03 schreef Suusje-V het volgende:
De meeste foto's die op FOK! worden gepost (die niet van de poster zelf zijn), komen van dat soort sites.
Ik vind jou ook eenquote:Op maandag 28 september 2009 12:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
De meeste foto's die op FOK! worden gepost (die niet van de poster zelf zijn), komen van dat soort sites. Myspace, Facebook, Netlog, Hyves.
Voor zover ik weet mag het ook gewoon. Zo niet: Dan verwijdert een modje ze maar..
Maar dat neemt niet weg dat ze gewoon dik is
Maar maat 40 met haar lengte is toch ook gewoon niet dik? Je overdrijft echt zwaaaar, het is niet alsof iedereen hier EIST dat je 34/36 bent. Met maat 40 (=maat L!!!) zullen volgens mij weinig mensen er iets van zeggen hoor, of haar dik noemen. Marylin M. is hooguit stevig, niet dik. Als ze nou maat 46 had, of als ze twaalf was, en maat 40 had, oké (om dan over het maken van zulke foto's maar te zwijgen.)quote:Op maandag 28 september 2009 11:42 schreef Briseis het volgende:
Dit kan toch niemand dik vinden? Daar kan ik echt niet bij (maatje 40, dus).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar gáát dit over?quote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind jou ook eenkop hebben.
Bonfire zou er jaloers op zijn.
Maar daar hoor mij toch ook niet over bitchen of wel?
Of gun jij andere mensen het licht in hun ogen niet?
Vind je jezelf belangrijker dan hun zij?
Dat is eigenlijk precies wat ik wil zeggen. En overdrijven? Er hebben hier een aantal mensen al gezegd dat 38+ voor hen al onder dik valt.quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef Marouska het volgende:
Maar maat 40 met haar lengte is toch ook gewoon niet dik? Je overdrijft echt zwaaaar, het is niet alsof iedereen hier EIST dat je 34/36 bent.
Gewoon een lekker geile mokkel met heerlijke neukteugelsquote:Op zondag 27 september 2009 12:09 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
niets mis mee hoor beetje stevig
Sowieso, als je >1.90m bent lijkt het me vrij sterk als je in een maatje 34/36 pastquote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef Briseis het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies wat ik wil zeggen. En overdrijven? Er hebben hier een aantal mensen al gezegd dat 38+ voor hen al onder dik valt.
Sommige mensen hebben gewoon ook een kromme conceptie van wat maten eigenlijk zeggen over iemands lichaam. Dit komt ook gedeeltelijk omdat vrouwen misschien liever niet toegeven wat hun echte maat is, of zich altijd in te kleine kleding proppen, waardoor de maatschappij (en mannen vooral) het idee krijgen dat alles wat er in hun ogen slank uitziet maat 34-36 is. Dat is dus niet waar.
Ja inderdaad, zat meisjes die blijven beweren dat ze in maat 36 passen... Eehh nee dus. (Maat 36 is geloof ik ongeveer 90-60-90, met een uitschieter t/m 94 cm op de heupen. En veel vrouwen halen dat gewoon niet. Of nou ja, ze halen het met nog wat extra). En dan van die domme wijfen die van die te strakke spijkerbroeken dragen, waardoor hun vetjes erbovenuit steken... Kan niet goed zijn voor je bloedsomloop. Of je sexleven. Ik heb op een blauwe maandag bij de Levi's gewerkt, en dan die gekke bakvissen:quote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef Briseis het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies wat ik wil zeggen. En overdrijven? Er hebben hier een aantal mensen al gezegd dat 38+ voor hen al onder dik valt.
Sommige mensen hebben gewoon ook een kromme conceptie van wat maten eigenlijk zeggen over iemands lichaam. Dit komt ook gedeeltelijk omdat vrouwen misschien liever niet toegeven wat hun echte maat is, of zich altijd in te kleine kleding proppen, waardoor de maatschappij (en mannen vooral) het idee krijgen dat alles wat er in hun ogen slank uitziet maat 34-36 is. Dat is dus niet waar.
quote:Op maandag 28 september 2009 12:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waar gáát dit over?![]()
Dit topic gaat over het ophemelen van dikke vrouwen, waar ik iets over plaats.
Het gaat niet over mijnkop.
Dit is iemand affakkelen.quote:Op maandag 28 september 2009 11:05 schreef Suusje-V het volgende:
Blegh ik ken zo'n wijf dat ik een paar jaar geleden heb ontmoet. Nouja toen was ze dus echt al dik.
Na een tijd geen contact te hebben gehad voegde ze me toe op hyves. Dit is hoe ze er nu uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*ril*
Waarvoor zouden die bovenste foto's zijn geweest? Zo'n fotoshoot voor zo'n feministisch blad, 'Vriendin', 'Libelle' of 'Linda'? Of zou ze gewoon dikke poen hebben betaalt om 'mooie' foto's van zichzelf te laten maken?![]()
Huh? Ik ben 1m83 en weeg 88kg. Heb wel een beetje een buikje dus d'r mag wat af, maar als ik op 80 zou zitten zou ik geen grammatje vet hebben. En 1m83 is nieteens 'lang'.quote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef Suusje-V het volgende:
Trouwens ook bij mannen zo hoor. Dan zegt een lange jongen "Ik weeg 80 kilo." en iedereen (vooral meisjes) 'ieuw wat zwaar ben jij! dikkerd!'.
Spierweefsel is sowieso zwaarder dan vetweefsel, dus sterke gespierde mannen zijn eigenlijk altijd zwaarder dan dikke mannen, en als je lang bent móét je wel wat meer wegen om geen wandelende tak te zijn.
Nou en, that's life.quote:Op maandag 28 september 2009 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
Dit is iemand affakkelen.
Iemand persoonlijk afbranden.
Mijn punt was dat gewicht niet persé iets zegt over hoe dik je bent.quote:Op maandag 28 september 2009 12:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Huh? Ik ben 1m83 en weeg 88kg. Heb wel een beetje een buikje dus d'r mag wat af, maar als ik op 80 zou zitten zou ik geen grammatje vet hebben. En 1m83 is nieteens 'lang'.
Sommige mensen hebben kennelijk een wat vreemd beeld bij welk gewicht bij welk figuur hoort.
Klein kindje ben je.quote:Op maandag 28 september 2009 12:37 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nou en, that's life.
Ik ken niemand die dat nog nooit heeft gedaan, dus ga hier niet schijnheilig lopen doen.
Met "sommige mensen" bedoel ik dus de types die 80kg bij 'lange' jongens te veel vinden. Dat jij dat niet vindt was me wel duidelijk.quote:Op maandag 28 september 2009 12:39 schreef Suusje-V het volgende:
Mijn punt was dat gewicht niet persé iets zegt over hoe dik je bent.
Het hangt ook af van lengte, leeftijd en bouw.
Dat zegt nog niet gelijk dat ik een vreemd beeld heb van welk gewicht bij welk figuur hoort.
Inderdaad, dit zijn gewoon normale vrouwen, niks mis mee.quote:Op zondag 27 september 2009 07:01 schreef BoyGenius het volgende:
als je die vrouwen van de dove reclame dik vind, dan wil ik bij deze voorstellen om je ff na te laten kijken.
Van mensen zoals jou krijgen die vrouwen een minderwaardigheids gevoel.
Laat een ander toch tevreden zijn met hoe ze er uit zien.
Net een grote baby met lang haar *ril*quote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dit is dik, dat moeten we niet stimuleren nee!
[ afbeelding ]
Nog een drogreden. Als je de waarheid niet kan betwisten, dan val je de boodschapper aan.quote:Op maandag 28 september 2009 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja we gaan Chris Rock als ultieme expert op dit gebied beschouwen
heb je niks beters?
Als iemand goed in zn vel zit en zeker van zichzelf, zit dat niet in hoeveel je weegt.
Onzekere mensen denken dat ze zelfvertrouwen krijgen, door zich dood te sporten.
bwaaahquote:Op maandag 28 september 2009 12:37 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nou en, that's life.
Ik ken niemand die dat nog nooit heeft gedaan, dus ga hier niet schijnheilig lopen doen.
meer om van te houden he?quote:Op maandag 28 september 2009 11:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Minder dan maat 40 hoeft niet bij mij aan te komen, tenzij het heul bijzonder is.
Idd. Maar dat zie je soms ook bij vrij slanke vrouwen. Geen kin =quote:Op maandag 28 september 2009 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
wat ik trouwens vreselijk vind zijn vrouwen waarbij de kaaklijn totaal verdwenen is en de kin direct overgaat in de hals
ja, alsof dat de eerste plaats waar het vet zich begint op te hopen. Dan zijn ze natuurlijk ook niet broodmager maar de kin is soms wel buitenproproties vadsigquote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Maar dat zie je soms ook bij vrij slanke vrouwen. Geen kin =
Dat is echt onzin. Ik vind het namelijk reuze schattig als een man een klein buikje heeft.quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef RickoKun het volgende:
dikke vrouwen zijn gewoon niet lekker, net zoals vrouwen mannen met een bierbuik niet lekker vinden.
Mijn vriendin heeft me expres dikker gemaakt daarvoorquote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik vind het namelijk reuze schattig als een man een klein buikje heeft.
En met een bierbuikje bedoel ik geen opgeblazen skipibal die verstopt zit in zijn buik, maar een beetje babyvet is héérlijk
Ja maar jij bent sowieso raar.quote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dat is echt onzin. Ik vind het namelijk reuze schattig als een man een klein buikje heeft.
En met een bierbuikje bedoel ik geen opgeblazen skipibal die verstopt zit in zijn buik, maar een beetje babyvet is héérlijk
quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft me expres dikker gemaakt daarvoor![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
pwnd, al ben ik zelf maagd. dat weerhoudt me er niet van om jou uit te lachen om je vriendin.
ik was een blanke ethiopier dus de schade valt meequote:
Een bierbuik is onder andere ook zo lelijk, omdat het ook een teken van ouderdom is. Volgens mij kun je een echte bierbuik (z'on echte harde ronde vetbult) voor je 40e echt niet krijgen hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef RickoKun het volgende:
dikke vrouwen zijn gewoon niet lekker, net zoals vrouwen mannen met een bierbuik niet lekker vinden.
Sterk beargumenteerd punt ja.quote:
Dat dus, ik ben 30+ heb 3 kinderen, en gewoon slank, (162cm / 50kg) ik ben nooit van mijn leven op dieet geweest maar ben gewoon slank gebleven door gezond te eten/leven/bewegen etc.. (ook tijdens de zwangerschappen dus)!!quote:Op zondag 27 september 2009 11:44 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind gemene opmerkingen ook niet kunnen, maar ik krijg zo nu en dan opmerkingen a la 'Nou ja, jij hebt gewoon anorexia dus jij hebt makkelijk praten!' (echt gebeurt) naar mn hoofd geslingerd en dat is ook gemeen. Anorexia is namelijk een hele nare kutziekte, en dat heb ik gewoon simpelweg niet omdat ik een bmi van 18nogwat heb. Echter, bij zo'n opmerking (die ik ronduit onbeschaafd vind), vind niemand het echt schokkend of zo, en zal niemand er iets van zeggen. Als ik tegen een dikke vrouw zeg dat ze dik is, krijg ik er echt van langs door omstanders. Maar bij dunne, GEZONDE mensen ongefundeerde en jaloerse kritiek hebben mag schijnbaar wel, want 'och we zijn allemaal geindoctrineerd door de media om zo dun te zijn en als je het niet bent dan mag je daar heus wel wat van zeggen'.
Ik vind dit niet zozeer een 'je mag terugzeiken'-redenatie, want je mág helemaal niet terugzeiken, want dikheid heeft een soort van heilig verklaarde zieligheid verkregen. En dat is ronduit hypocriet.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Sterk beargumenteerd punt ja.
Of vergat je even dat ieder mens een individu is, en dus andere voorkeuren heeft?
Ja, dat moet het zijn.
Picsquote:Op maandag 28 september 2009 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
wat ik trouwens vreselijk vind zijn vrouwen waarbij de kaaklijn totaal verdwenen is en de kin direct overgaat in de hals
Vrouwen als jij moeten er meer zijnquote:Op maandag 28 september 2009 16:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben 30+ heb 3 kinderen, en gewoon slank, (162cm / 50kg) ik ben nooit van mijn leven op dieet geweest maar ben gewoon slank gebleven door gezond te eten/leven/bewegen etc.. (ook tijdens de zwangerschappen dus)!!
Ik krijg vaak blikken van andere moeders of hoor ze praten dat ze na de zwangerschap dit en dat blablabla
En wat er gezegd wordt is waar, ik krijg vaak genoeg te horen ja maar jij... terwijl dat gewoon bullshit is.
Check de volgende keer de PI ff voordat je haptquote:
quote:
HAHAHA!!!!!!!!!!!!! Sorry CB....quote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Check de volgende keer de PI ff voordat je hapt
Zoietsquote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en het kan nog erger
quote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Een bierbuik is onder andere ook zo lelijk, omdat het ook een teken van ouderdom is. Volgens mij kun je een echte bierbuik (z'on echte harde ronde vetbult) voor je 40e echt niet krijgen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |