Het soortelijk gewicht van elke vrouw ligt nog wel wat hoger.quote:Op zondag 27 september 2009 19:52 schreef Weetikveel_013 het volgende:
Stevige vrouwen zijn best te doen.
Maar als de soortelijke massa boven de 100kg gaat komen, liever niet
Moet die foto nou overal gepost wordenquote:Op zondag 27 september 2009 20:12 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Brraarpgff!!!!!!!!!!!! Sijn wir niet allen een beetje bekokstoofd? Ik moet zeggen dat Rickokun wel een goede voorkeur heeft! Namelijk bipsjes van 16 jarige meisjes BAAAAAARP Buurrrrrrrrrrr durrr
Ja want vette zeugen zijn "vol" en slanke meiden zijn "skelet"quote:
Jij bent dan dus een coke junk?quote:Op zondag 27 september 2009 11:13 schreef Suzanne84 het volgende:
TS heeft gelijk. De vrouwen uit de Dove reclame zijn dik en vadsig. En dat moet de man mooi vinden?
Je hebt cocaïne junks en suiker junks. Steeds meer mensen hebben het laatste en krijgen daardoor suikerziekte. Suikerjunks kun je herkennen aan dikke vadsige lijven zoals de Dove reclame.
De reclame werkt wel zo te zien aan de reacties uit dit topic. Beetje geïndoctrineerd worden door dikzakken....
LOSERS!
quote:Op zondag 27 september 2009 20:12 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Brraarpgff!!!!!!!!!!!! Sijn wir niet allen een beetje bekokstoofd? Ik moet zeggen dat Rickokun wel een goede voorkeur heeft! Namelijk bipsjes van 16 jarige meisjes BAAAAAARP Buurrrrrrrrrrr durrr
Ik hoop voor je dat jij er dan uitziet als Brad Pitt, anders maak je wss weinig kansquote:Op zondag 27 september 2009 21:26 schreef griekjeee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wil ik met een grote strik eromheen!
Ik geloof dat ik iets mis tussen mijn benen.quote:Op zondag 27 september 2009 21:27 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jij er dan uitziet als Brad Pitt, anders maak je wss weinig kans
Ik mis daar iets, maar het is geen gemis.quote:
ja veel vrouwen zijn dik maar er zijn nog vrouwen die hun lichaam rspetcteren en slank zijn ook als ze oud worden.quote:Op zondag 27 september 2009 07:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
24.9![]()
Jongen maak jezelf niet belachelijk want vrouwen zijn nou eenmaal zo, en als ze ouder worden al helemaal. Je laat hier alleen maar zien hoe weinig je weet van vrouwen, dus hou maar snel op.
afhankelijk van je lichaamsbouw en lengte idd nee...quote:Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef Wazeggie het volgende:
Dus als je niet in maat 36 past, respecteer je je lichaam niet?
Ik ben toch niet verplicht haar mooi te vinden omdat mijn opa hier op zat te sjorren?quote:Op zondag 27 september 2009 22:56 schreef Leandra het volgende:
Ach ja.... het icoon van de jaren 60 (van de vorige eeuw, dat dan wel weer) was ook geen gratenpakhuis.
Maar tegenwoordig zou ze waarschijnlijk "te dik" gevonden worden.
[ afbeelding ]
Nope, dat ben je idd niet, maar vrouwen zijn ook niet verplicht mee te gaan in de ongezonde en niet-realistische beeldvorming die er tegenwoordig lijkt te zijn.quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ben toch niet verplicht haar mooi te vinden omdat mijn opa hier op zat te sjorren?
quote:Op zondag 27 september 2009 22:56 schreef Leandra het volgende:
Ach ja.... het icoon van de jaren 60 (van de vorige eeuw, dat dan wel weer) was ook geen gratenpakhuis.
[ afbeelding ]
is wel mollig. Echt dik is ze niet, ze zal geen vetrollen hebben. Ik vind dr wel gezond eruit zien hoor. Denk dat dit soort vrouwen wel geliefd zijn, nu wel minder dan vroeger. slank is toch het huidige ideaal. gek, want in Afrika houden ze meer van dikkere vrouwen.quote:Op zondag 27 september 2009 22:56 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Mischien word je zoontje van 2 ook een vadsig kind, ga je dan ook zo nazi achtig redeneren?,quote:Op zondag 27 september 2009 11:59 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn jonge vrouwen die nog heel lang met hun lijf moeten doen. Die vrouwen wil je over 10 jaar echt neit terug zien. Denk dat de kans groot is dat ze niet meer in verhouding zijn. Ze hebben nu al maatje 38 +
Ik ga geen foto plaatsen van mijzelf. Ik ben heerlijk slank (voor jou broekmaatje 34), 25 en een zoon van 2 jaar. Sport 3x in de week op de sportschool, omdat ik op mijn werk meestal zit. En daar is een mensenlichaam niet op gebouwd.
Naast 3x in de week sporten, fiets ik 45 minuten per dag naar en van mijn werk. Haal ik mijn kind op, op de fiets (of wordt gehaald door zijn vader).
Chips vreet ik niet, omdat ik het niet lekker vind en bevat te veel waardeloze calorieën. En TV kijk ik al veel te weinig. Laat staan SBS.
Dikke mensen trekken meestal dikke mensen aan. Volgens mij ben jij zelf een vadsige Ghostbuster.
Als ze haar koter niet vol snoep stopt zal dat wel wat meevallen.quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mischien word je zoontje van 2 ook een vadsig kind, ga je dan ook zo nazi achtig redeneren?,
Omdat mama niet tevreden met zichzelf is en geen zelfvertrouwen heeft, dus daardoor zich een ongeluk traint.
Toch vreemd, iemand is oké als ze van alles WEL doen omdat ze het te leuk/lekker vinden en die mogen toch zeuren dat ze te dik zijn, maar zij is nazi en heeft geen zelfvertrouwen omdat ze veel doet en veel over heeft voor een goed lichaam?quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mischien word je zoontje van 2 ook een vadsig kind, ga je dan ook zo nazi achtig redeneren?,
Omdat mama niet tevreden met zichzelf is en geen zelfvertrouwen heeft, dus daardoor zich een ongeluk traint.
Ja we gaan Chris Rock als ultieme expert op dit gebied beschouwenquote:Op maandag 28 september 2009 00:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Toch vreemd, iemand is oké als ze van alles WEL doen omdat ze het te leuk/lekker vinden en die mogen toch zeuren dat ze te dik zijn, maar zij is nazi en heeft geen zelfvertrouwen omdat ze veel doet en veel over heeft voor een goed lichaam?
Maar goed, de waarheid van dat Chris Rock filmpje zei dat eigenlijk allemaal al. Niets anders dan afgunst en omdat de meeste mensen niet de discipline hebben om het ideaal ook maar te benaderen is het ook de gangbare mening. Let ook op terugkerende thema's als "graatpakhuizen" e.d. in dit topic, wat een bijna klassieke drogreden is.
quote:Op zondag 27 september 2009 11:13 schreef Suzanne84 het volgende:
Je hebt cocaïne junks en suiker junks. Steeds meer mensen hebben het laatste en krijgen daardoor suikerziekte.
Krijgen of kun je krijgen klein verschil welquote:Op maandag 28 september 2009 00:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is waar hoor.
Diabetes type II kun je krijgen door overmatige suikerconsumptie.
die wijven zijn heerlijk gek!, anorexialover ben je.quote:Op zondag 27 september 2009 06:44 schreef FB14 het volgende:
Zoals iedereen ziet in het dagelijkse leven hebben meer en meer mensen overgewicht. En zo ook vrouwen (vooral van boven de 40 met het bekende vlotte kapsel). Anyway, een andere benaming hiervoor is obesitas en dat is een ziekte. Mensen met ziektes die ze zichzelf aandoen (zoals cocaine-junks) moeten genegeerd worden, uit de maatschappij worden verstoten of geholpen worden. In GEEN GEVAL opgehemelt worden, zoals heden ten dage het geval is.
Ik noem TV programma's waarin dikke vrouwen wordt wijs gemaakt dat ze mooi zijn (weet zo de naam niet). Je bent niet mooi, je bent dik, vatsig en lelijk! Of Dove reclames waarin dikke varkens worden neergezet als 'natuurlijke' lekkere wijven. Zo natuurlijk is het niet hoor om elke dag bij McDonalds te eten en een BMI van boven de 25 te hebben.
Ter illustratie een welbekende dove reclame
[ afbeelding ]
Samenvatting: Dikke wijven die aangepraat worden dat ze mooi zijn.
nouja, als de alvleesklier zich constant de tering moet werken om de bloedsuiker in toom te houden krijg je op den duur wel diabetes ja.quote:Op maandag 28 september 2009 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Krijgen of kun je krijgen klein verschil wel
Lees haar reacties nog eens goed door zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Toch vreemd, iemand is oké als ze van alles WEL doen omdat ze het te leuk/lekker vinden en die mogen toch zeuren dat ze te dik zijn, maar zij is nazi en heeft geen zelfvertrouwen omdat ze veel doet en veel over heeft voor een goed lichaam?
Wat zonde, ze heeft best nog een leuk gezichtje.quote:Op maandag 28 september 2009 00:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou jij der raken?
Je zou je best moeten doen d'r te missen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou jij der raken?
Je zegt dus dat je een man mooier vindt met een goed afgetraind lichaam, en daar ook graag seks mee hebt, maar geen relatie zou willen hebben puur omdat hij knapper is dan jij en je dan bang bent dat 'ie je zat wordt. Waarmee je dus gewoon zegt dat een man met een afgetraind lichaam inderdaad lekkerder is.quote:Op zondag 27 september 2009 19:25 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Dik is inderdaad niet mooi of 'echt' maar ik hou wel van een man met een béétje buik.
Een snel, afgetraind lichaam is sexy en leuk voor een one-night-stand. Maar als vriend zou ik het niets vinden.
Zelfs al heb ik zelf een maatje 34-36, ik zou me er niet zeker genoeg naast voelen denk ik.
Ja....en hard ookquote:Op maandag 28 september 2009 00:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou jij der raken?
die komen uit de mollig is mooi hyvesquote:Op zondag 27 september 2009 10:09 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voel je jezelf nou beter door iemand anders af te kraken?quote:Op maandag 28 september 2009 11:05 schreef Suusje-V het volgende:
Blegh ik ken zo'n wijf dat ik een paar jaar geleden heb ontmoet. Nouja toen was ze dus echt al dik.
Na een tijd geen contact te hebben gehad voegde ze me toe op hyves. Dit is hoe ze er nu uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*ril*
Waarvoor zouden die bovenste foto's zijn geweest? Zo'n fotoshoot voor zo'n feministisch blad, 'Vriendin', 'Libelle' of 'Linda'? Of zou ze gewoon dikke poen hebben betaalt om 'mooie' foto's van zichzelf te laten maken?![]()
Of ze nou te dik is of niet, ik vind het ronduit triest hier gewoon iemand d'r hyves-foto's te gaan posten.quote:Op maandag 28 september 2009 11:05 schreef Suusje-V het volgende:
Blegh ik ken zo'n wijf dat ik een paar jaar geleden heb ontmoet. Nouja toen was ze dus echt al dik.
Na een tijd geen contact te hebben gehad voegde ze me toe op hyves. Dit is hoe ze er nu uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*ril*
Waarvoor zouden die bovenste foto's zijn geweest? Zo'n fotoshoot voor zo'n feministisch blad, 'Vriendin', 'Libelle' of 'Linda'? Of zou ze gewoon dikke poen hebben betaalt om 'mooie' foto's van zichzelf te laten maken?![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 11:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Die heeft lekker met mamas makeupdoos zitten spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |