meer om van te houden he?quote:Op maandag 28 september 2009 11:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Minder dan maat 40 hoeft niet bij mij aan te komen, tenzij het heul bijzonder is.
Idd. Maar dat zie je soms ook bij vrij slanke vrouwen. Geen kin =quote:Op maandag 28 september 2009 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
wat ik trouwens vreselijk vind zijn vrouwen waarbij de kaaklijn totaal verdwenen is en de kin direct overgaat in de hals
ja, alsof dat de eerste plaats waar het vet zich begint op te hopen. Dan zijn ze natuurlijk ook niet broodmager maar de kin is soms wel buitenproproties vadsigquote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Maar dat zie je soms ook bij vrij slanke vrouwen. Geen kin =
Dat is echt onzin. Ik vind het namelijk reuze schattig als een man een klein buikje heeft.quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef RickoKun het volgende:
dikke vrouwen zijn gewoon niet lekker, net zoals vrouwen mannen met een bierbuik niet lekker vinden.
Mijn vriendin heeft me expres dikker gemaakt daarvoorquote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik vind het namelijk reuze schattig als een man een klein buikje heeft.
En met een bierbuikje bedoel ik geen opgeblazen skipibal die verstopt zit in zijn buik, maar een beetje babyvet is héérlijk
Ja maar jij bent sowieso raar.quote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dat is echt onzin. Ik vind het namelijk reuze schattig als een man een klein buikje heeft.
En met een bierbuikje bedoel ik geen opgeblazen skipibal die verstopt zit in zijn buik, maar een beetje babyvet is héérlijk
quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft me expres dikker gemaakt daarvoor![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
pwnd, al ben ik zelf maagd. dat weerhoudt me er niet van om jou uit te lachen om je vriendin.
ik was een blanke ethiopier dus de schade valt meequote:
Een bierbuik is onder andere ook zo lelijk, omdat het ook een teken van ouderdom is. Volgens mij kun je een echte bierbuik (z'on echte harde ronde vetbult) voor je 40e echt niet krijgen hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef RickoKun het volgende:
dikke vrouwen zijn gewoon niet lekker, net zoals vrouwen mannen met een bierbuik niet lekker vinden.
Sterk beargumenteerd punt ja.quote:
Dat dus, ik ben 30+ heb 3 kinderen, en gewoon slank, (162cm / 50kg) ik ben nooit van mijn leven op dieet geweest maar ben gewoon slank gebleven door gezond te eten/leven/bewegen etc.. (ook tijdens de zwangerschappen dus)!!quote:Op zondag 27 september 2009 11:44 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind gemene opmerkingen ook niet kunnen, maar ik krijg zo nu en dan opmerkingen a la 'Nou ja, jij hebt gewoon anorexia dus jij hebt makkelijk praten!' (echt gebeurt) naar mn hoofd geslingerd en dat is ook gemeen. Anorexia is namelijk een hele nare kutziekte, en dat heb ik gewoon simpelweg niet omdat ik een bmi van 18nogwat heb. Echter, bij zo'n opmerking (die ik ronduit onbeschaafd vind), vind niemand het echt schokkend of zo, en zal niemand er iets van zeggen. Als ik tegen een dikke vrouw zeg dat ze dik is, krijg ik er echt van langs door omstanders. Maar bij dunne, GEZONDE mensen ongefundeerde en jaloerse kritiek hebben mag schijnbaar wel, want 'och we zijn allemaal geindoctrineerd door de media om zo dun te zijn en als je het niet bent dan mag je daar heus wel wat van zeggen'.
Ik vind dit niet zozeer een 'je mag terugzeiken'-redenatie, want je mág helemaal niet terugzeiken, want dikheid heeft een soort van heilig verklaarde zieligheid verkregen. En dat is ronduit hypocriet.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Sterk beargumenteerd punt ja.
Of vergat je even dat ieder mens een individu is, en dus andere voorkeuren heeft?
Ja, dat moet het zijn.
Picsquote:Op maandag 28 september 2009 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
wat ik trouwens vreselijk vind zijn vrouwen waarbij de kaaklijn totaal verdwenen is en de kin direct overgaat in de hals
Vrouwen als jij moeten er meer zijnquote:Op maandag 28 september 2009 16:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben 30+ heb 3 kinderen, en gewoon slank, (162cm / 50kg) ik ben nooit van mijn leven op dieet geweest maar ben gewoon slank gebleven door gezond te eten/leven/bewegen etc.. (ook tijdens de zwangerschappen dus)!!
Ik krijg vaak blikken van andere moeders of hoor ze praten dat ze na de zwangerschap dit en dat blablabla
En wat er gezegd wordt is waar, ik krijg vaak genoeg te horen ja maar jij... terwijl dat gewoon bullshit is.
Check de volgende keer de PI ff voordat je haptquote:
quote:
HAHAHA!!!!!!!!!!!!! Sorry CB....quote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Check de volgende keer de PI ff voordat je hapt
Zoietsquote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en het kan nog erger
quote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Een bierbuik is onder andere ook zo lelijk, omdat het ook een teken van ouderdom is. Volgens mij kun je een echte bierbuik (z'on echte harde ronde vetbult) voor je 40e echt niet krijgen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |