Oke, ik geef toe, die vrouwen uit dat plaatje kunnen nog nét met hun BMI van 24,9. Wilde eigenlijk een screenshot van dat programma maar weet zo niet hoe dat heet. maar minderwaardigheidscomplex? Als je dik bent verdien je niet beter, je doet het jezelf aan om zo te leven en dan moet je niet zeuren als iemand er iets over zegt.quote:Op zondag 27 september 2009 07:01 schreef BoyGenius het volgende:
als je die vrouwen van de dove reclame dik vind, dan wil ik bij deze voorstellen om je ff na te laten kijken.
Van mensen zoals jou krijgen die vrouwen een minderwaardigheids gevoel.
Laat een ander toch tevreden zijn met hoe ze er uit zien.
24.9quote:Op zondag 27 september 2009 07:18 schreef FB14 het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe, die vrouwen uit dat plaatje kunnen nog nét met hun BMI van 24,9. Wilde eigenlijk een screenshot van dat programma maar weet zo niet hoe dat heet. maar minderwaardigheidscomplex? Als je dik bent verdien je niet beter, je doet het jezelf aan om zo te leven en dan moet je niet zeuren als iemand er iets over zegt.
En waarom moet er per se door jou iets over gezegd worden? Laat mensen in hun waarde. Natuurlijk is het niet goed als mensen enorm overgewicht hebben. Maar denk je dat jij op deze manier ook maar iets bij ze bereikt? Nee, je wilt alleen maar mensen de grond in stampen.quote:Op zondag 27 september 2009 07:18 schreef FB14 het volgende:
maar minderwaardigheidscomplex? Als je dik bent verdien je niet beter, je doet het jezelf aan om zo te leven en dan moet je niet zeuren als iemand er iets over zegt.
quote:Op zondag 27 september 2009 07:01 schreef BoyGenius het volgende:
als je die vrouwen van de dove reclame dik vind, dan wil ik bij deze voorstellen om je ff na te laten kijken.
Van mensen zoals jou krijgen die vrouwen een minderwaardigheids gevoel.
Laat een ander toch tevreden zijn met hoe ze er uit zien.
Dat.quote:Op zondag 27 september 2009 07:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
24.9![]()
Jongen maak jezelf niet belachelijk want vrouwen zijn nou eenmaal zo, en als ze ouder worden al helemaal. Je laat hier alleen maar zien hoe weinig je weet van vrouwen, dus hou maar snel op.
Vrouwen zijn sowieso niet te begrijpen als man...quote:Op zondag 27 september 2009 08:52 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap ook niet dat vrouwen uit die reclame zichzelf dik noemen terwijl ze dat absoluut niet zijn.
Dat is helemaal waarquote:Op zondag 27 september 2009 09:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso niet te begrijpen als man...
quote:magere sletjes
Neeneenee, da's een fotoshop toch? Toch??quote:
Big_Black_Horny_Girl dus!quote:Op zondag 27 september 2009 10:04 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jij eruit ziet over 30 jaar. Ook lelijk, dik en vatsig!!!![]()
![]()
neequote:Op zondag 27 september 2009 10:04 schreef sinadO het volgende:
[..]
Neeneenee, da's een fotoshop toch? Toch??
Daar mogen nog wel paar kilotjes van af! Kijk die onderarmen hangen, vadsig varkenquote:Op zondag 27 september 2009 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee
dit ook niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou haar geven!quote:Op zondag 27 september 2009 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee
dit ook niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze zwart was kon ze zo geld ophalen voor Afrika...quote:Op zondag 27 september 2009 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee
dit ook niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Figuurtje kampjood is inderdaad niet lekkerquote:Op zondag 27 september 2009 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee
dit ook niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm dat is echt onzin dude. Als een vrouw gewoon aan haar lichaam blijft werken, zal ze er zeker niet zo uitzien. Overigens vind ik dat alles in verhouding moet zijn. Als dat zo is, dan zijn er een hoop mooie mensenquote:Op zondag 27 september 2009 07:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
24.9![]()
Jongen maak jezelf niet belachelijk want vrouwen zijn nou eenmaal zo, en als ze ouder worden al helemaal. Je laat hier alleen maar zien hoe weinig je weet van vrouwen, dus hou maar snel op.
Is dat niet de essentie? Dikke mensen die zelf discipline missen om iets aan hun situatie te veranderen en dan dus andere mensen gaan afzeiken om zich enigszins goed te voelen. Tenslotte is het ongehoord om de fout bij jezelf te zoeken, laten we wel zijn.quote:Op zondag 27 september 2009 10:55 schreef Marouska het volgende:
Alhoewel ik niet vind dat de dames van de dove reclame nou 'dik en vadsig' zijn, kan ik mij ergens wel vinden in de verder nogal puberale klacht van de TS. Ik heb zelf een oké figuur dankzij aanleg, een goed voedingspatroon en een gezonde hoeveelheid lichaamsbeweging, en vaak toch verdomme het gevoel dat ik dat moet verdedigen tov dikkere vrouwen.
Eens! Een dikke vrouw kan ook zeggen over een dunne vrouw wat ze wilt, maar owee als je als dunne vrouw een keer wat terug zegtquote:Op zondag 27 september 2009 10:55 schreef Marouska het volgende:
Alhoewel ik niet vind dat de dames van de dove reclame nou 'dik en vadsig' zijn, kan ik mij ergens wel vinden in de verder nogal puberale klacht van de TS. Ik heb zelf een oké figuur dankzij aanleg, een goed voedingspatroon en een gezonde hoeveelheid lichaamsbeweging, en vaak toch verdomme het gevoel dat ik dat moet verdedigen tov dikkere vrouwen.
-"Had ik maar zo'n figuurtje als jij... maar jah... ik word al dik van lucht...!"
(een chagerijnige, en op de een of andere manier ook afkeurende blik volgt)
Als ik zoveel 'lucht' at zou ik ook dit figuur niet meer hebben nee, of als ik de sportschool zo ijverig meed, jij stomme trien
Ergens heerst ook altijd een beetje het idee dat vollere vrouwen 'gezelliger' en 'leuker' zijn dan dunne mensen. Of dat dunne, mooie mensen altijd maar dom en oppervlakkig MOETEN zijn.
Oplossing: niet zo hard oordelen over het uiterlijk van iemand.quote:Op zondag 27 september 2009 11:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eens! Een dikke vrouw kan ook zeggen over een dunne vrouw wat ze wilt, maar owee als je als dunne vrouw een keer wat terug zegt
Jij zeikt net zo hard dikke mensen af zo te horen.quote:Op zondag 27 september 2009 11:04 schreef drexciya het volgende:
[..]
Is dat niet de essentie? Dikke mensen die zelf discipline missen om iets aan hun situatie te veranderen en dan dus andere mensen gaan afzeiken om zich enigszins goed te voelen. Tenslotte is het ongehoord om de fout bij jezelf te zoeken, laten we wel zijn.
Dus jij bent een dikzak?quote:Op zondag 27 september 2009 11:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oplossing: niet zo hard oordelen over het uiterlijk van iemand.
Ik vind niet dat dikke vrouwen opgehemeld moeten worden, maar dat vind ik ook niet van dunne vrouwen. Als mensen echt heel ongezond bezig zijn, dan hebben ze hulp nodig. Dat geldt voor mensen met ernstig overgewicht, maar ook voor mensen met ernstig ondergewicht. Dat betekent niet dat je ze af moet branden.
[..]
Jij zeikt net zo hard dikke mensen af zo te horen.
quote:Op zondag 27 september 2009 11:21 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Dus jij bent een dikzak?
Hoeveel suiker heb je in je thee gedaan vanochtend? Twee schepjes? Gauw naar de keuken om een nieuwe bak thee te maken! En vergeet die pak met Bastogne niet mee te nemen naar de bank!
Wat lul je nou man, dit zijn gewoon normale vrouwen.quote:Op zondag 27 september 2009 06:44 schreef FB14 het volgende:
Of Dove reclames waarin dikke varkens worden neergezet als 'natuurlijke' lekkere wijven. Zo natuurlijk is het niet hoor om elke dag bij McDonalds te eten en een BMI van boven de 25 te hebben.
Ter illustratie een welbekende dove reclame
[ afbeelding ]
Samenvatting: Dikke wijven die aangepraat worden dat ze mooi zijn.
Wie zegt dat ik hard oordeel? Feit is dat je wel kunt zeggen dat iemand dun is, niet dat iemand dik is.quote:Op zondag 27 september 2009 11:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oplossing: niet zo hard oordelen over het uiterlijk van iemand.
Ik vind niet dat dikke vrouwen opgehemeld moeten worden, maar dat vind ik ook niet van dunne vrouwen. Als mensen echt heel ongezond bezig zijn, dan hebben ze hulp nodig. Dat geldt voor mensen met ernstig overgewicht, maar ook voor mensen met ernstig ondergewicht. Dat betekent niet dat je ze af moet branden.
[..]
Jij zeikt net zo hard dikke mensen af zo te horen.
Dat heb je ook niet zo gezegd, sorry daarvoor.quote:Op zondag 27 september 2009 11:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hard oordeel? Feit is dat je wel kunt zeggen dat iemand dun is, niet dat iemand dik is.
Dove vrouwen normale vrouwen.quote:Op zondag 27 september 2009 11:23 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, dit zijn gewoon normale vrouwen.
[ afbeelding ]
Het gaat erom dat dikke vrouwen niet opgehemeld moeten worden. En anorexia figuren ook niet.quote:Op zondag 27 september 2009 11:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet zo gezegd, sorry daarvoor.![]()
Maar veel andere mensen zeiken dikke mensen wel af of dunne. Ja, ik ben dik, was een stuk dikker en iedereen kon er wat van zeggen. Maar die gemene opmerkingen vind ik niet kunnen. Een paar jaar geleden was ik nog te dun en daar konden mensen ook wat van zeggen. Houd het gewoon een beetje beschaafd.
Jullie argument gaat niet op: zij zeiken, dus dan kunnen ze het terug verwachten. Ja, logische reactie, maar eigenlijk slaat het nergens op.
Ik ben het er ook mee eens dat men in beide situaties daar niets over hoeft vermelden. Waar bemoeit men zich feitelijk mee?quote:Op zondag 27 september 2009 11:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar veel andere mensen zeiken dikke mensen wel af of dunne. Ja, ik ben dik, was een stuk dikker en iedereen kon er wat van zeggen. Maar die gemene opmerkingen vind ik niet kunnen. Een paar jaar geleden was ik nog te dun en daar konden mensen ook wat van zeggen. Houd het gewoon een beetje beschaafd.
Jullie argument gaat niet op: zij zeiken, dus dan kunnen ze het terug verwachten. Ja, logische reactie, maar eigenlijk slaat het nergens op.
quote:Op zondag 27 september 2009 11:35 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
De media doet ons geloven dat dik zijn niet erg is.
quote:Op zondag 27 september 2009 11:32 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Dove vrouwen normale vrouwen.![]()
Ook geindoctrineerd en ervoor geslaagd. Chapeau!
http://www.vitaya.be/programma/how-look-good-naked ?quote:Op zondag 27 september 2009 07:18 schreef FB14 het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk een screenshot van dat programma maar weet zo niet hoe dat heet. maar minderwaardigheidscomplex?
quote:Op zondag 27 september 2009 11:39 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]![]()
Stomme Rubens en zijn moderne beeldtaal:
[ afbeelding ]
Ik vind gemene opmerkingen ook niet kunnen, maar ik krijg zo nu en dan opmerkingen a la 'Nou ja, jij hebt gewoon anorexia dus jij hebt makkelijk praten!' (echt gebeurt) naar mn hoofd geslingerd en dat is ook gemeen. Anorexia is namelijk een hele nare kutziekte, en dat heb ik gewoon simpelweg niet omdat ik een bmi van 18nogwat heb. Echter, bij zo'n opmerking (die ik ronduit onbeschaafd vind), vind niemand het echt schokkend of zo, en zal niemand er iets van zeggen. Als ik tegen een dikke vrouw zeg dat ze dik is, krijg ik er echt van langs door omstanders. Maar bij dunne, GEZONDE mensen ongefundeerde en jaloerse kritiek hebben mag schijnbaar wel, want 'och we zijn allemaal geindoctrineerd door de media om zo dun te zijn en als je het niet bent dan mag je daar heus wel wat van zeggen'.quote:Op zondag 27 september 2009 11:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan het woord VRETEN gebruiken, typisch een SBS6 taalgebruikquote:Op zondag 27 september 2009 11:42 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
![]()
Dik was toen rijkdom, omdat er geen vreten was in Rubenstijd. (en nee, er was toen ook nog geen suiker die je in je thee doet)
Als je nu rijk bent, heb je tijd over om te sporten en goed voor je lijf te zorgen. Ben je arm, koop je het slechtste en vette vreten en ga je lekker op de bank SBS6 zitten kijken.
80%?! Waar woon jij? Op de Antillen?quote:Op zondag 27 september 2009 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo, de vrouwen uit de Dove reclame, vertegenwoordigen wel het beeld van 80% van de vrouwen,
En ze zien er 10x beter uit dan die aan de speed, en graatmagere modellen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 27 september 2009 11:44 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind gemene opmerkingen ook niet kunnen, maar ik krijg zo nu en dan opmerkingen a la 'Nou ja, jij hebt gewoon anorexia dus jij hebt makkelijk praten!' (echt gebeurt) naar mn hoofd geslingerd en dat is ook gemeen. Anorexia is namelijk een hele nare kutziekte, en dat heb ik gewoon simpelweg niet omdat ik een bmi van 18nogwat heb. Echter, bij zo'n opmerking (die ik ronduit onbeschaafd vind), vind niemand het echt schokkend of zo, en zal niemand er iets van zeggen. Als ik tegen een dikke vrouw zeg dat ze dik is, krijg ik er echt van langs door omstanders. Maar bij dunne, GEZONDE mensen ongefundeerde en jaloerse kritiek hebben mag schijnbaar wel, want 'och we zijn allemaal geindoctrineerd door de media om zo dun te zijn en als je het niet bent dan mag je daar heus wel wat van zeggen'.
Ik vind dit niet zozeer een 'je mag terugzeiken'-redenatie, want je mág helemaal niet terugzeiken, want dikheid heeft een soort van heilig verklaarde zieligheid verkregen. En dat is ronduit hypocriet.
Dan zijn we het wat dat betreft eens.quote:Op zondag 27 september 2009 11:35 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat dikke vrouwen niet opgehemeld moeten worden. En anorexia figuren ook niet.
Vind je die Dove babes dik dan?quote:Op zondag 27 september 2009 11:45 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
80%?! Waar woon jij? Op de Antillen?
Speed, suiker. Beide een drug die wat met je lijfje doet.
Nee, je mag niet terugzeiken. Zij moeten jou ook niet afzeiken, ga daar dan op in!quote:Op zondag 27 september 2009 11:44 schreef Marouska het volgende:
Ik vind dit niet zozeer een 'je mag terugzeiken'-redenatie, want je mág helemaal niet terugzeiken, want dikheid heeft een soort van heilig verklaarde zieligheid verkregen. En dat is ronduit hypocriet.
Ja. Dat zijn jonge vrouwen die nog heel lang met hun lijf moeten doen. Die vrouwen wil je over 10 jaar echt neit terug zien. Denk dat de kans groot is dat ze niet meer in verhouding zijn. Ze hebben nu al maatje 38 +quote:Op zondag 27 september 2009 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind je die Dove babes dik dan?
Het zijn tenminste vrouwen zoals ze bedoeld zijn
En graag een foto van jou als je jezelf zo slank vind, beetje makkelijk dit
Mischien ben jezelf wel een vette chips SBS watcher
Een oordeel geven over of iemand gelukkig is aan de hand van een RECLAMEquote:Op zondag 27 september 2009 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zijn we het wat dat betreft eens.![]()
Verder kan ik me totaal niet vinden in je reacties. Beter oordeel je over hoe mensen zijn, in plaats van ze te reduceren tot gewicht. Die vrouwen uit die Dove reclames zijn misschien wat te zwaar, maar ze zien er gelukkig uit. Dat vind ik meer van belang dan die paar kg meer.
Ik ga er soms ook wel eens op in, ik ben ook niet op mn mondje gevallen, maar het gaat er juist om dat de meeste mensen het niet zo'n big deal vinden als er opmerkingen worden gemaakt over dun zijn tov opmerkingen over dik zijn. Vooral vrouwen kunnen daar echte krengen mee zijn. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben niet het type om mensen af te lopen zeiken op hun figuur. Ik zeg juist dat het klote is dat het bij mij wél wordt gedaan terwijl ik prima in orde ben, terwijl zodra het bij iemand gebeurt die ronduit ongezond bezig is, het al gauw lullig en gemeen wordt genoemd. Terwijl dikkere vrouwen verontwaardigd 'sorry dat ik niet voldoe aan het schoonheidsideaal!' mogen roepen, is het bij mij juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 27 september 2009 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, je mag niet terugzeiken. Zij moeten jou ook niet afzeiken, ga daar dan op in!
Wiesda?quote:Op zondag 27 september 2009 12:09 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
niets mis mee hoor beetje stevig
Zie hoe stom zoiets is.quote:Op zondag 27 september 2009 12:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Een oordeel geven over of iemand gelukkig is aan de hand van een RECLAME
Blijft leukquote:Op zondag 27 september 2009 12:24 schreef Wimo. het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=51605755
duidelijk !
Ze doet een constatering: 'ze zien er gelukkig uit'. Geen oordeel, ze vindt dat gewoon.quote:Op zondag 27 september 2009 12:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Een oordeel geven over of iemand gelukkig is aan de hand van een RECLAME
quote:Op zondag 27 september 2009 11:29 schreef Penisbaard het volgende:
Onzekere vrouwen met pittige kapsels die dan foto's van meisjes met anorexia gaan postenEr zit ook nog iets tussen, vette zeug.
Ik denk niet dat zij een gemiddeld figuur heeft hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 12:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kate Moss is een mooie gemiddelde vrouw, zelfs nadat ze een kind geworpen heeft.
Precies mijn gedachte.quote:Op zondag 27 september 2009 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij een gemiddeld figuur heeft hoor.
Maar iedereen zijn/haar eigen smaak, als je van tietloos en vormloos houdt..
Dat is een morbide obesitas-patient, met een waslijst aan hartkwalen.quote:Op zondag 27 september 2009 08:31 schreef Ladidadida het volgende:
Dit is dik:
[ afbeelding ]
Grrrrrrrrr
Niet mijn ding...quote:Op zondag 27 september 2009 12:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kate Moss is een mooie gemiddelde vrouw, zelfs nadat ze een kind geworpen heeft.
Waarom denk je dat er zo veel importbruiden zijn? Echt niet alleen maar door allochtonen, die zorgen slechts voor 15% van de import. In Rusland, Brazilië en Thailand worden nog mooie vrouwen gemaakt, hier leven alleen maar varkens.quote:Op zondag 27 september 2009 12:45 schreef kingmob het volgende:
Dik lelijk vinden begint de nieuwe taboe te worden, het is tegenwoordig 'natuurlijk'
Kijk alleen al naar al die reacties (van mannen EN vrouwen) die meteen na de OP komen
Die reclames springen in op het feit dat de meeste vrouwen te lui zijn om aan hun lichaam te werken en daar graag een excuus voor willen. Als ze een dunne vrouw mooi noemen in een reclame of blad is het propaganda, maar als ze dikke vrouwen mooi noemen is het ineens waar
Jouw enkels zijn al dikker dan haar tietenquote:Op zondag 27 september 2009 12:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.Zelfs meisjes van 14 hebben tegenwoordig meer tieten dan Kate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |