Een oordeel geven over of iemand gelukkig is aan de hand van een RECLAMEquote:Op zondag 27 september 2009 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zijn we het wat dat betreft eens.![]()
Verder kan ik me totaal niet vinden in je reacties. Beter oordeel je over hoe mensen zijn, in plaats van ze te reduceren tot gewicht. Die vrouwen uit die Dove reclames zijn misschien wat te zwaar, maar ze zien er gelukkig uit. Dat vind ik meer van belang dan die paar kg meer.
Ik ga er soms ook wel eens op in, ik ben ook niet op mn mondje gevallen, maar het gaat er juist om dat de meeste mensen het niet zo'n big deal vinden als er opmerkingen worden gemaakt over dun zijn tov opmerkingen over dik zijn. Vooral vrouwen kunnen daar echte krengen mee zijn. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben niet het type om mensen af te lopen zeiken op hun figuur. Ik zeg juist dat het klote is dat het bij mij wél wordt gedaan terwijl ik prima in orde ben, terwijl zodra het bij iemand gebeurt die ronduit ongezond bezig is, het al gauw lullig en gemeen wordt genoemd. Terwijl dikkere vrouwen verontwaardigd 'sorry dat ik niet voldoe aan het schoonheidsideaal!' mogen roepen, is het bij mij juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 27 september 2009 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, je mag niet terugzeiken. Zij moeten jou ook niet afzeiken, ga daar dan op in!
Wiesda?quote:Op zondag 27 september 2009 12:09 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
niets mis mee hoor beetje stevig
Zie hoe stom zoiets is.quote:Op zondag 27 september 2009 12:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Een oordeel geven over of iemand gelukkig is aan de hand van een RECLAME
Blijft leukquote:Op zondag 27 september 2009 12:24 schreef Wimo. het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=51605755
duidelijk !
Ze doet een constatering: 'ze zien er gelukkig uit'. Geen oordeel, ze vindt dat gewoon.quote:Op zondag 27 september 2009 12:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Een oordeel geven over of iemand gelukkig is aan de hand van een RECLAME
quote:Op zondag 27 september 2009 11:29 schreef Penisbaard het volgende:
Onzekere vrouwen met pittige kapsels die dan foto's van meisjes met anorexia gaan postenEr zit ook nog iets tussen, vette zeug.
Ik denk niet dat zij een gemiddeld figuur heeft hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 12:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kate Moss is een mooie gemiddelde vrouw, zelfs nadat ze een kind geworpen heeft.
Precies mijn gedachte.quote:Op zondag 27 september 2009 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij een gemiddeld figuur heeft hoor.
Maar iedereen zijn/haar eigen smaak, als je van tietloos en vormloos houdt..
Dat is een morbide obesitas-patient, met een waslijst aan hartkwalen.quote:Op zondag 27 september 2009 08:31 schreef Ladidadida het volgende:
Dit is dik:
[ afbeelding ]
Grrrrrrrrr
Niet mijn ding...quote:Op zondag 27 september 2009 12:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kate Moss is een mooie gemiddelde vrouw, zelfs nadat ze een kind geworpen heeft.
Waarom denk je dat er zo veel importbruiden zijn? Echt niet alleen maar door allochtonen, die zorgen slechts voor 15% van de import. In Rusland, Brazilië en Thailand worden nog mooie vrouwen gemaakt, hier leven alleen maar varkens.quote:Op zondag 27 september 2009 12:45 schreef kingmob het volgende:
Dik lelijk vinden begint de nieuwe taboe te worden, het is tegenwoordig 'natuurlijk'
Kijk alleen al naar al die reacties (van mannen EN vrouwen) die meteen na de OP komen
Die reclames springen in op het feit dat de meeste vrouwen te lui zijn om aan hun lichaam te werken en daar graag een excuus voor willen. Als ze een dunne vrouw mooi noemen in een reclame of blad is het propaganda, maar als ze dikke vrouwen mooi noemen is het ineens waar
Jouw enkels zijn al dikker dan haar tietenquote:Op zondag 27 september 2009 12:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.Zelfs meisjes van 14 hebben tegenwoordig meer tieten dan Kate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |