Ik bedoel meer dat ik Corton gewoon op de radio wil horen, niet een week eerder of later.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:27 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat had ook een week eerder of later gekund
Ik dacht dat je bedoelde dat het ook belangrijk is wat hij daar doet, maar ik ben het wel met je eensquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik Corton gewoon op de radio wil horen, niet een week eerder of later.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat het ook belangrijk is wat hij daar doet, maar ik ben het wel met je eens
Wordt weer een lekker 'afwisselende' weekquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:49 schreef on_air het volgende:
Haat. Haat. Ugh.
Nu al twee keer gehoord vandaag.
Gelukkig maak ik zelf verrassend afwijkende radio...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt weer een lekker 'afwisselende' week.
Je keuzes qua requests zijn werkelijk piekfijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik zelf verrassend afwijkende radio...
Vrije keus, goede request = 3quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je keuzes qua requests zijn werkelijk piekfijn.
Misschien straks bij de SoD om 22:00quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:22 schreef Qunix het volgende:
Wamdue Project - King Of My Castle
Ga nu weer verder met wat anders doen.... 3FM vandaag geen succes.
Mag het toch wel hopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Straks SoD in de 90'szeker dat er nog wat happy hardcore en faithless voorbij gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |