van de stoepquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
graag waar mag ik je vanaf duwen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik hoor hem nu al iets langer, maar dan zal hij de laatste 7 seconde wel weglaten
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:25 schreef Qunix het volgende:
15 jaar terug hadden wij 15 miljoen mensen... nu inmiddels 16.6 miljoen!
Toen Nederland nog goed was.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Fluitsma en Van Tijn, toen ze nog goed waren.
Maar misschien gaan we ooit terug naar 15 miljoen en dan klopt de bevolkingskrimp redelijk met wat Jochem en Eric zingen.quote:
15 miljoen mensen, op een hele kleine stukje aardequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toen Nederland nog goed was.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
15 miljoen mensen, op een hele kleine stukje aarde
Die moeten niet hun keurslijf in, die laat je in hun waarde
Iets zegt me dat het merendeel van de huidige Tweede Kamer en het huidige kabinet dit nummer niet kent of een persoonlijke hekel aan Fluitsma en Van Tijn hebben.
Dit zijn de best verkochte. Eigenlijk moetje een lijst van de 20 slechtst scorende megahits draaien, is veel l euker denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
Waren het vroeger ook al van die kneuzige platen die MH werden
Ookal was het nummer voor een commercial destijds (voor zo'n toekomstige staatsbank toch?), heeft wel weer wat aan actualiteit gewonnen nu je het zo zegtquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
15 miljoen mensen, op een hele kleine stukje aarde
Die moeten niet hun keurslijf in, die laat je in hun waarde
Iets zegt me dat het merendeel van de huidige Tweede Kamer en het huidige kabinet dit nummer niet kent of een persoonlijke hekel aan Fluitsma en Van Tijn hebben.
Nou, er is wat bagger gemaakt hoor, en dan heb je ook nog eens de goede studiobands die live echt compleet ruk bleken te zijn, kortom: hoop dat de that's life redactie een beetje kritisch is geweestquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:05 schreef Captain_Slow het volgende:
That's life met alleen maar 90's platen, dat kan niet fout gaan
En Eric moest zo nodig weg naar Afrika...quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, er is wat bagger gemaakt hoor, en dan heb je ook nog eens de goede studiobands die live echt compleet ruk bleken te zijn, kortom: hoop dat de that's life redactie een beetje kritisch is geweest
Als ze daar de show mee vullen dan hoor je mij niet klagen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:11 schreef Againzender het volgende:
Overigens kan je een programma met live opnames uit de 90's al goed vullen door het trio Soundgarden, Pearl Jam en Nirvana te starten. Dat zijn mijn (early) ninties
Wij hebben ook hulp nodig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En Eric moest zo nodig weg naar Afrika...
Ik bedoel meer dat ik Corton gewoon op de radio wil horen, niet een week eerder of later.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:27 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat had ook een week eerder of later gekund
Ik dacht dat je bedoelde dat het ook belangrijk is wat hij daar doet, maar ik ben het wel met je eensquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik Corton gewoon op de radio wil horen, niet een week eerder of later.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat het ook belangrijk is wat hij daar doet, maar ik ben het wel met je eens
Wordt weer een lekker 'afwisselende' weekquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:49 schreef on_air het volgende:
Haat. Haat. Ugh.
Nu al twee keer gehoord vandaag.
Gelukkig maak ik zelf verrassend afwijkende radio...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt weer een lekker 'afwisselende' week.
Je keuzes qua requests zijn werkelijk piekfijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik zelf verrassend afwijkende radio...
Vrije keus, goede request = 3quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je keuzes qua requests zijn werkelijk piekfijn.
Misschien straks bij de SoD om 22:00quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:22 schreef Qunix het volgende:
Wamdue Project - King Of My Castle
Ga nu weer verder met wat anders doen.... 3FM vandaag geen succes.
Mag het toch wel hopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Straks SoD in de 90'szeker dat er nog wat happy hardcore en faithless voorbij gaat komen
Soms zijn ze een beetje stout en doen ze het toch welquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:33 schreef Qunix het volgende:
House Of God van DHS komt uit '87....... Dat mogen ze niet draaien dus...
Oh nu?quote:
de programmering is gehusseld... straks om 24:00 krijg je weer dat kutprogramma, en om 2:00 krijg je TSOD II (deel nr 2)quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh nu?
Voorgaande jaren was zaterdag op zondag nacht een ander programma... "Los" van BNN met HouseClassics.
Jammer dat dat er niet is, al is dit ook zeker niet verkeerd. In plaats van een 5 uur durende mix.
En dit is een remix uit jaren 90 dus
SOD deel 2 is geloof ik niet heel veel aanquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de programmering is gehusseld... straks om 24:00 krijg je weer dat kutprogramma, en om 2:00 krijg je TSOD II (deel nr 2)
valt wel meequote:Op zaterdag 26 september 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SOD deel 2 is geloof ik niet heel veel aan.
Ik ben meer voorstander van het hardere werkquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
valt wel meeis met veel relaxtere beats dan dit
die mark knight ft faithless - (titel hier) heb ik als favo dansplaatquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van het hardere werk
Hmmm......quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
valt wel meeis met veel relaxtere beats dan dit
ja, ik heb ook niet vaak dat 2e deel geluisterd, maar de podcast komt van het laatste uur en die klinkt goedquote:
ah, okayquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die mark knight ft faithless - (titel hier) heb ik als favo dansplaatkomt daarvandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |