Sluit mij ook maar uit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:01 schreef DragonFire het volgende:
Je kan mij uitsluiten, dus dan blijven er slechts 15.999.999 andere over.
Sowieso Hyvesquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:03 schreef 3keernix het volgende:
Hyves, how the hell wil jij daar je geld aan uitgeven
nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Shoombak het volgende:
Sorry ik was het, Adolf Von der Atlantis Von Himmler
quote:Beste vrienden, ik heb vragen en wil ze graag stellen. Waarom staan jullie op hyves onder de namen van voormalige Duitse officieren en hun foto?s? Wat is de achterliggende gedachte ervan? Ik hoop dat jullie jong zijn, maar weten jullie dat jullie hier erg veel mensen ontzettend veel pijn mee doen. Een paar van jullie zijn ook lid van de anne-frankhyve.hyves.nl ?
Probeer eens te bedenken wat dat met nabestaande doet, willen jullie dit? En waarom lid van de Anne Frank hyve. Toch uit respect voor deze vrouw? Maar waarom dan van die wrange opmerkingen. Nee, ik kan het niet waarderen, en ik hoop dat als jullie er beter over nadenken dat jullie dit stoppen. Jullie Duits oefenen, dat kan toch ook op een leukere en orgininelere manier? En waarom verstoppen jullie je achter hun namen zonder je eigen naam of een link ernaar?
Kortom, denk er eens over na en laat me eens wat horen.
Bedankt en een goed weekend,
Jos Kaandorp
Medebeheerder van de anne-frankhyve.hyves.nl
P.s. ik heb éénieder van jullie een kopie hiervan gestuurd.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
Oh en nu ik toch weer eens inlog op dat account wil ik dit ook me jullie delen
[..]
Die triest-smiley was voor jezelf bedoeld neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. En dat terwijl mijn naam slechts FUUUUUhrer was.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:15 schreef Personan het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je er mensen mee pijn doen? Zover ik weet zitten WW2 veteranen niet op hyves
Meer van deze heerlijke taartquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
Antiklacht: misschien was het deze chick wel![]()
[ afbeelding ]
Sjanet Turksma heet ze
Lekker wijfquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Sjanet Turksma heet ze
Heb ik nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Meer van deze heerlijke taart![]()
Dit zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Wel van een ander mokkel:
[ afbeelding ]
Kerelquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
[ afbeelding ]
Oh god...quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik een tijdje terug ook gehadquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Check dat ding aan de balkonrailing hangenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Sjanet Turksma heet ze
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die triest-smiley was voor jezelf bedoeld neem ik aan?
Nobody cares...niet over je hyves en niet over je "coole" nicks op hyves.
Ga ergens "stoer" zijn en de holocaust ontkennen ofzo...
Viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Check dat ding aan de balkonrailing hangen
[ afbeelding ]
En?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef 9611Niels het volgende:
IK WEET WIE HET WAS!!11!1!!1!![]()
Na grondig speurwerk ben ik erachter gekomen.
Je broertje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef 9611Niels het volgende:
IK WEET WIE HET WAS!!11!1!!1!![]()
Na grondig speurwerk ben ik erachter gekomen.
Dietrich groet uquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. En dat terwijl mijn naam slechts FUUUUUhrer was.
Dat account is trouwens verwijderd. Waarschijnlijk iets met tubgirls.
Passend dat bord rechts van dat monster.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:32 schreef Penisbaard het volgende:
Friedrich-Werner Erdmann Matthias Johann is toegevoegd aan je crushlist
quote:Kees Franz von Mecklenburg-Schwerin Hulplijnen & berichten van/voor deze crush
(0 dagen)
Dit is een match!![]()
HAHA Dat was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Check dat ding aan de balkonrailing hangen
[ afbeelding ]
Wie ben je danquote:
quote:
HOAX.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:01 schreef DragonFire het volgende:
Ik denk dat de TS zichzelf ook met enige zekerheid uit kan sluiten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:22 schreef Tacobell het volgende:
[..]
HOAX.
Nederland heeft op dit moment 16.541.901inwoners!
Dus er blijven er nog 16.541.900 over.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS zichzelf ook met enige zekerheid uit kan sluiten.
wtf is die kat aan het doenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Sjanet Turksma heet ze
Suicidequote:Op maandag 28 september 2009 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf is die kat aan het doen
Berrie!quote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef Shoombak het volgende:
ik kreeg net een uitnodiging voor deze hyves http://berriepol.hyves.nl/
Ha, Jessica/Ricardoquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Crush Daantje Peters met Marly en Adolf Himmler. Dit wordt lachen. Ik heb twee hulpjes gekregen die met me mee doen. We zijn al volop bezig dus kijk maar bij Daniel Peters.![]()
Yep, had beloofd om wat te gaan doen en het is begonnen. Nu meespelen met die handel. Alleen jammer van die duitse officieren. Keesie von Mecklenburg? Die gaat problemen krijgen.quote:
Die zit hier ook in KLB, dus je hebt jezelf bij deze ontmaskerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Yep, had beloofd om wat te gaan doen en het is begonnen. Nu meespelen met die handel. Alleen jammer van die duitse officieren. Keesie von Mecklenburg? Die gaat problemen krijgen.
Oh, ben jij dat kereltje die mij steeds krabbelt met shit waar ik mij totaal niet voor interesseer?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Yep, had beloofd om wat te gaan doen en het is begonnen. Nu meespelen met die handel. Alleen jammer van die duitse officieren. Keesie von Mecklenburg? Die gaat problemen krijgen.
Ja die dus. Maar het eigenlijke spel gaat nog beginnen. Dit was een afleidingsmanouvre. Maar ja dat snappen jullie niet. Krush die daniel peters nou maar dan kunnen we echt lachen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef 9611Niels het volgende:
Ja, deze kneus:
Val dood Gek. Koleyou Pang pang maaikeboer. Ga je rotkop verbouwen halvezool die je bent. Met je nepprofielen een heel netwerk opbouwen he FOK GEK DIE JE BENT[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Mai You PANGPANG.[ afbeelding ]
Man, ik kan niet wachten!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Maar het eigenlijke spel gaat nog beginnen. Dit was een afleidingsmanouvre.
Het moet geloofwaardig overkomen en dat kun je niet in een dag. Goed wil je meedoen met een onopvallende acount? Geef je een naam.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Man, ik kan niet wachten!En vind je een paar maanden voorbereiding niet een beetje lang? : ')
Op hyvers die je wil trollen. Niet opvallend en dan steeds verder je verhaal uitbouwen. Geloofwaardig overkomen en dan in 1 april bijvoorbeeld een leuke grap bedenken.quote:
Pas op, hij is wel de meestertroller he!quote:
Klopt, niemand had door dat die hyves nep waren, ze waren echt enorm geloofwaardig. Nou, nou, nou, had je ons daar even.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Ricardo van der Watervliet en Jessica Kottier hadden jullie niet door het is dat ik zelf die richting op stuurde. Meespelen en kijk hoe de reacties zijn. Goed het zijn ook fok users maar zo begin je.
quote:Je was ook echt niet te houden in de wekend haha. Doen we zeker weten. Wist niet dat je een mooi lichaam heb en het was leuk inderdaad en kei gezellig. Kom je nu naar mij toe? Gaan we lekker hier uit maar moet even nog kijken welk weekend want ik ga nog steeds met me ouders naar Spanje. :dinner: (k)
Daarom, nu gaan we de aanval op Daniel peters plannen. Allereerst ga ik Jessica (is met vakantie nu tja moet wel echt lijken) hem flink crushen tot dat hij gek wordt. Dat kunnen jullie ook met jullie profielen maar beter is om nieuwe aan te maken met on opvallende namen. Zoals Ellen de bijl of Ilona van Dijk of Peter van Hoogstraten. Ze bestaan wel echt maar je vernaderd gewoon de leeftijden en woonlocaties. Geen probleem. Dan heeft nienamd je door.8-)quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, niemand had door dat die hyves nep waren, ze waren echt enorm geloofwaardig. Nou, nou, nou, had je ons daar even.
Neequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Daarom, nu gaan we de aanval op Daniel peters plannen. Allereerst ga ik Jessica (is met vakantie nu tja moet wel echt lijken) hem flink crushen tot dat hij gek wordt. Dat kunnen jullie ook met jullie profielen maar beter is om nieuwe aan te maken met on opvallende namen. Zoals Ellen de bijl of Ilona van Dijk of Peter van Hoogstraten. Ze bestaan wel echt maar je vernaderd gewoon de leeftijden en woonlocaties. Geen probleem. Dan heeft nienamd je door.8-)
Neequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Daarom, nu gaan we de aanval op Daniel peters plannen. Allereerst ga ik Jessica (is met vakantie nu tja moet wel echt lijken) hem flink crushen tot dat hij gek wordt. Dat kunnen jullie ook met jullie profielen maar beter is om nieuwe aan te maken met on opvallende namen. Zoals Ellen de bijl of Ilona van Dijk of Peter van Hoogstraten. Ze bestaan wel echt maar je vernaderd gewoon de leeftijden en woonlocaties. Geen probleem. Dan heeft nienamd je door.8-)
Oke wat willen jullie dan voostellen?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
ONGELOFELIJK, WAT GELOOFWAARDIG!quote:(k) (k) (k) :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: (k) (k) (k) Lekkertje je bent lief en geweldig. Wil je nog meer? Mooi ik ga je echt nemen zodat je het zo lekker vind dat je levens dagen niet meer vergeet. KAMASUTRA HMMMMMMMMM Kan je volgend weekend? Ben alleen thuis en schatje je bent geweldig.(k) :hearteyes: :heartbounce: :grouphug:
Ja en? Hij vraagt er zelf om. Kijk zijn krabels maar en hij haalt ook de krabbels weg als die de waarheid vertellen en jongens die hem crushen terwijl Daniel wel degelijk zo'n iemand is.?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[.quote:(k) (k) (k) :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: (k) (k) (k) Lekkertje je bent lief en geweldig. Wil je nog meer? Mooi ik ga je echt nemen zodat je het zo lekker vind dat je levens dagen niet meer vergeet. KAMASUTRA HMMMMMMMMM Kan je volgend weekend? Ben alleen thuis en schatje je bent geweldig.(k) :hearteyes: :heartbounce: :grouphug: .]
ONGELOFELIJK, WAT GELOOFWAARDIG!![]()
![]()
![]()
Ach het is pennisbaard. Dat mag hij gerust weten. Als het spel maar goed gespeeld wordt vind ik het best. Was trouwens ook al op Hyves bekent dus die crush kan ik niet geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die zit hier ook in KLB, dus je hebt jezelf bij deze ontmaskerd
Het is ook gewoon triest om dat te doen. Een geintje kan, maar om dat in de Anne Frankhyves te gaan doen is smakeloos. De tweede wereldoorlog is nog niet zo heel erg lang geleden hoor, er leven nog genoeg mensen die hem hebben meegemaakt of de nasleep ervan hebben meegekregen (ouders met trauma's, halfuitgemoorde families). En het is echt niet zo dat die allemaal in het bejaardentehuis bingo zitten te spelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Heb zelf 1/3 familie verloren. Daarom ben ik fel op die Duitse profielen met die nazi kopstukken erop op Hyves. Geef niet maar houd wel rekening mee dat ik soms heel scherp uit de hoek kan komen en zal niet echt leuke reactie tussen zitten maar dan weet je nu de reden. (Ricardo vd Watervliet)quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het is ook gewoon triest om dat te doen. Een geintje kan, maar om dat in de Anne Frankhyves te gaan doen is smakeloos. De tweede wereldoorlog is nog niet zo heel erg lang geleden hoor, er leven nog genoeg mensen die hem hebben meegemaakt of de nasleep ervan hebben meegekregen (ouders met trauma's, halfuitgemoorde families). En het is echt niet zo dat die allemaal in het bejaardentehuis bingo zitten te spelen.
Kortom: niet stoer.
Yep.quote:
Pang Pang maaikeboerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:18 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Heb zelf 1/3 familie verloren. Daarom ben ik fel op die Duitse profielen met die nazi kopstukken erop op Hyves. Geef niet maar houd wel rekening mee dat ik soms heel scherp uit de hoek kan komen en zal niet echt leuke reactie tussen zitten maar dan weet je nu de reden. (Ricardo vd Watervliet)![]()
quote:
Precies en dat is een van die reactie's.quote:
En het slaat he-le-maal nergens op!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Precies en dat is een van die reactie's.
Hoe gaat het eigenlijk met de Universum Opperpauw?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:18 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Heb zelf 1/3 familie verloren. Daarom ben ik fel op die Duitse profielen met die nazi kopstukken erop op Hyves. Geef niet maar houd wel rekening mee dat ik soms heel scherp uit de hoek kan komen en zal niet echt leuke reactie tussen zitten maar dan weet je nu de reden. (Ricardo vd Watervliet)![]()
Universum Opperpauw? Weet ik niet heb geen contact waarom vraag je dat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:54 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de Universum Opperpauw?
Wel als je Surinaams kent. Als je de betekenis ervan weet vind je het minder leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En het slaat he-le-maal nergens op!
Ah ik zie nu dat je uit de familie bent gezet, door die ene homoseksueel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:00 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Universum Opperpauw? Weet ik niet heb geen contact waarom vraag je dat?
Met Ricardo had ik dacht ik een zwakke plek gevonden maar kennelijk is die zoon slimmer dan ik dacht. Zal nu iets anders moeten verzinnen. Jammer een maand werk voor niks. Ik heb al een andere idee. Die familie vergeet ik maar even want door dat gedoe zijn ze heel wantrouwig geworden. Ga nu proberen Daantje peters in te pakken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:02 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ah ik zie nu dat je uit de familie bent gezet, door die ene homoseksueel.
Pennisbaard????? Moet wel.quote:
Laten we maar die familie vergeten. Ze hebben echt werkelijk alles geblokkeerd. Schijnbaar zijn ze wantrouwig geworden en zijn de tokkies van de adel zoals ze genoemd worden in de wandel gangen met iets geheimzinnigs bezig. Ik krijg in iedergeval geen hoogte van. Jullie wel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:03 schreef 9611Niels het volgende:
En met Alex[ afbeelding ]Arthur&Thomas?
Ja, als Obermeister moet je ook 's avonds werkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ik zag dat jij ook nog aan het werk was.
Jaja je hebt ermaar druk mee. Dat weten we dan ook weer. Mensen die 24 uur per dag werken om toch een beetje luxe te veroorloven. Ik niet ik rentenier.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, als Obermeister moet je ook 's avonds werken
Over crushes op Hyves en aanverwante onderwerpen als die ter spraken komt. Heb je ook een cruhs ontavngen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
Waar de Fok gaat dit over lol:p
Hyves en een schildersbedrijf met interessante bezetting.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
Waar de Fok gaat dit over lol:p
Die schilderbedrijf mag de eerste opdracht doen. Zwembad ergens in Nederland.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:46 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Hyves en een schildersbedrijf met interessante bezetting.
En ik doe mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
* Cruise.Elroy heeft weer een nieuwe manier gevonden om iemand te griefen
Een oude Fokuser die nu ergens in een verblijf zit. Op Hyves heeft deze gast een Hyves staan van Help Quishendrikson uit de gevangenis. (Daar zit hij op dit moment.)quote:
Je bent echt dom hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:32 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Een oude Fokuser die nu ergens in een verblijf zit. Op Hyves heeft deze gast een Hyves staan van Help Quishendrikson uit de gevangenis. (Daar zit hij op dit moment.)
Hehe ja had ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:37 schreef Shoombak het volgende:
Welkom in de wondere wereld van de fake hyves accounts, krijg echt uitnodiging na uitnodiging
Het loopt storm. Snap niet dat we er niet afgekegeld worden. Als al die mensen nu eens niet ok deden.quote:
Nee ik ben niet dom. Is toch allemaal toneel spel alleen ik speel even door en jullie niet schijnbaar. Goed einde voorstelling dan maar. Trouwens Jessica is overgedragen aan een vriendin van me. Zij vond het leuk om mee te doen. (Was al drie weken overgegaan). Mensen Jessica ben ik niet meer is nu echt van me vriendin.quote:
Oke welk account???????? Nodig ik je al meteen uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:46 schreef De_Groentenboer het volgende:
Nodig mij eens even uit, heb maar 9 vriendjes
Heb proef gedraait met Ricardo en dat is gelukt. Nu weten de Fok users wel wie ik ben maar ze hadden het niet door in eerste instantie. Alleen die Atlantis familie lig nog dwars. Ga proberen met die Jimmy vrienden te worden want die schijnen zij af te stoten. Zal kijken of ik met hem iets kan doen. Pas op voor Siegfried want als je hem tegenkomt mag je maken dat je weg komt. Hij is echt gevaarlijk en blijk ook nog ergens in Amerika een of andere job te hebben waarmee we beter hem niet tegen kunnen komen. Hij schijnt die rare familie aan te sturen. Ga proberen, bij Alex was ik erdoor maar plotseling werd ik van hem site verbannen en snap nog steeds niet waarom.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Biels het volgende:
Hoofdrubbel, hoe is het afgelopen met je meester troll-acties van de laatste keer?
Doe onopvallend. Word vriend van Ricardo van der Watervliet. Probeer dan mee te spelen met het verhaal. Ik verzin wel iets. Doe vooral in het begin onopvallend mogelijk. Die Duitse profielen zijn te opvallend en hebben voor mij een hoop deuren dichtgesmeten bij sommige acount waarop ik had kunnen rellen. Anders zoek ik je wel even op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:16 schreef wazoomie het volgende:
Ik heb net een account aangemaakt (http://karinhetkatje.hyves.nl/) wie heeft tips?
Ik heb nu 59 vrienden, waarvan ongeveer 40 trollacountsquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb nu 59 vrienden, waarvan ongeveer 40 trollacounts![]()
Zou kunnen. Weet ik zo niet te vertellen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:59 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is er eigenlijk met Berrie Platvoet gebeurd, is zijn account verwijderd?
Ja hahahaha en toen ging ik zo van troll en toen had ik zo 10 en toen had ik 19 over met minstens zeker 10 troll hahahahahaha en ja dus toen ging ik zo vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:46 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen waren er 19 over en daarvan ook zeker 10 trollaccounts en toen waren het 10. Hoe dom kunnen Hyvers toch zijn hihi.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga nu ook zoiets maken kost wel tijd maar blijf lachen natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja hahahaha en toen ging ik zo van troll en toen had ik zo 10 en toen had ik 19 over met minstens zeker 10 troll hahahahahaha en ja dus toen ging ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
maarja kost wel tijd maar ja ik vind het zo leuk dus ik ging toen zo van JA IK WIL OOK
![]()
![]()
![]()
![]()
en iedereern zo van ja haahhahahahaa maar ik zei toen zo van ja ik wil ook maar het kost wel 19 tot 10 minstens troll en ik ging zo van hahaha wat leuk ik ga het denk ik ook doen maarja kost wel tijd maar toen ja ik blijf wel lachen natuurlijk en toen waren het er 10 hahahahahihihihi hoe dom kunnen Hyvers toch zijn
![]()
![]()
![]()
Hahahahaha nou ik ben zo bezig maarja iedereen op hyves is zo dom dus ik zo van 19 accounts met minstens 10 trolls hahahahahe en iedereen zo vna hihihihihi kost wel heel veel tijd allemaal maarja ik blijf maar lachen want het is gewoon dat iedereen zo dom is en ik moet gewoon blijven lachen maar ondertussen zit ik zo van kost wel erg veel tijd maarja het is gewoon zo leuk en toen waren het er 10 en ik zov an hihihiahahahah maar jij lieve skylark doe je ook mee het kost natuurlijk wel veel tijd maar het is gewoon zo leuk je moet gewoon blijven lachen dus doe je ook mee skylark!?!?!?!!_O-quote:
Hij doet al mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahahahaha nou ik ben zo bezig maarja iedereen op hyves is zo dom dus ik zo van 19 accounts met minstens 10 trolls hahahahahe en iedereen zo vna hihihihihi kost wel heel veel tijd allemaal maarja ik blijf maar lachen want het is gewoon dat iedereen zo dom is en ik moet gewoon blijven lachen maar ondertussen zit ik zo van kost wel erg veel tijd maarja het is gewoon zo leuk en toen waren het er 10 en ik zov an hihihiahahahah maar jij lieve skylark doe je ook mee het kost natuurlijk wel veel tijd maar het is gewoon zo leuk je moet gewoon blijven lachen dus doe je ook mee skylark!?!?!?!!_O-![]()
![]()
Nee ik probeer juist jou bij te betrekken maar kennelijk heb je daar geen zin in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoofdrubbel die in zijn eigen rare wereldje leeft.
Klopt, ik heb geen zin om als een geesteszieke kluizenaar te levenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:18 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Nee ik probeer juist jou bij te betrekken maar kennelijk heb je daar geen zin in.
Oke maar ik ben geen kluizenaar als je dat bedoeld. Ziekelijk zijn ze op hyves als je sommige acounts bekijkt. Maar ja de wedstrijd is geopend. Iemand blijk al 40 acounts op zijn naam te hebben? Hoezo nee die leeft als een kluizenaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen zin om als een geesteszieke kluizenaar te leven
Kanker eens een eind op met die baggersmiley'squote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Oke maar ik ben geen kluizenaar als je dat bedoeld. Ziekelijk zijn ze op hyves als je sommige acounts bekijkt. Maar ja de wedstrijd is geopend. Iemand blijk al 40 acounts op zijn naam te hebben? Hoezo nee die leeft als een kluizenaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is jammer want je kan anders prima rellen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Oke maar ik ben geen kluizenaar als je dat bedoeld. Ziekelijk zijn ze op hyves als je sommige acounts bekijkt. Maar ja de wedstrijd is geopend. Iemand blijk al 40 acounts op zijn naam te hebben? Hoezo nee die leeft als een kluizenaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is jammer want je kan anders prima rellen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kanker eens een eind op met die baggersmiley's
Ben geen homo dus dat valt wel mee en donkere steegjes kom ik niet. Jij wel want je weet dat daar 34 chinezen op je wachten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:24 schreef Penisbaard het volgende:
Hoofdrubbel laat zich in donkere steegjes palen door 34 chinezen
Meteen in de ontkenning schietenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:26 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Ben geen homo dus dat valt wel mee en donkere steegjes kom ik niet. Jij wel want je weet dat daar 34 chinezen op je wachten.
Als ik het niet ben dan ben ik het niet. Wat is daar nu verkeerd aan? Heb een gezin met leuke kinderen dus???????????? En me vrouw is echt een knappe vrouw maar goed dit is niet relevant op dit topic. Het gaat over crushes en het draait uit jawel op trollen. Grappig toch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meteen in de ontkenning schieten
Pics?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:33 schreef Hoofdrubbel het volgende:
En me vrouw is echt een knappe vrouw maar goed dit is niet relevant op dit topic.
Pics?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:33 schreef Hoofdrubbel het volgende:
met leuke kinderen dus????????????
Zet ik niet op internet. Heb daar geen vertrouwen in.quote:
alsjeblieft?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:38 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Zet ik niet op internet. Heb daar geen vertrouwen in.
Nee ik heb al verschillende keren gezien hoe het vergaan is met foto's van anderen sorry daar pas ik voor. Zet zelfs me eigen foto nergens.quote:
Dan zijn het velen als ik die acounts allemaal bekijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:40 schreef Fragile. het volgende:
Betalen voor hyves.
Dan moet je wel een ongelooflijke klapmongool zijn.
Jij bent gepwned door Vivianquote:
Hehe tuurlijk ben ik echt wat dacht je anders?????????? Ben niet gek dat ik hier ga trollen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Hoofdrubbel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is voor een troll om zo stompzinnig te zijn. Ik ben bang dat hij echt is.
Die is wel goed bezig maar valt wel op dat hij opduikt met de Schullenburg en andere Duitse vrienden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:43 schreef e-wok het volgende:
omg van welke fokker is deze:
http://knallkoerper.hyves(...)li_n_toucheren/B4UD/
quote:Friedrich zegt:
*vond je quis niet aardig? ::D
(*) vivian. zegt:
*hij was TE klef..![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:08 schreef e-wok het volgende:
sommige mensen doen ook teveel moeite
[ afbeelding ]
Goddomme. Ik heb keihard moeten lachen hierom.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:08 schreef e-wok het volgende:
sommige mensen doen ook teveel moeite
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:43 schreef e-wok het volgende:
omg van welke fokker is deze:
http://knallkoerper.hyves(...)li_n_toucheren/B4UD/
Seriousllyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef nuldertien.net het volgende:
Kijk deze kerel btw:
http://braatje204.hyves.nl/fotos/755059786/0/_sxw/
Dacht eerst dat het gewoon een plat wijf was!
Ze vindt mij wel leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:19 schreef Quishendrikson het volgende:
Friedrich-Werner! de lover van vivian!
Omfgquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef nuldertien.net het volgende:
Kijk deze kerel btw:
http://braatje204.hyves.nl/fotos/755059786/0/_sxw/
Dacht eerst dat het gewoon een plat wijf was!
Oke dan weten we dat ook alweer. Had je niet iemand anders kunnen kiezen? Zoals de rode baron of von Biesmark? Himmler lig bij mij nogal gevoelig. Maar zal je wel met rust laten nu ik weet wie Himmler is.:7quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:17 schreef Quishendrikson het volgende:
Aha dus jij bent Himmler! ik voeg je ook even toe
Ik zie de foto niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:39 schreef beverton het volgende:
[..]
HAHA Dat was me nog niet opgevallen![]()
![]()
WTF ik ben Adolf Von der Atlantis Von Himmlerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:34 schreef De_Groentenboer het volgende:
Waarom heb ik nog niet zo'n prachtig mailtje gehad? Ik heb toch wel een van de smerigste misdadigers als profiel(Himmler)
Luitpold.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
WTF ik ben Adolf Von der Atlantis Von Himmler
Ga een paard neukenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Koos de verkeerde familie uit. Die zijn niet zo'n sullekes als de meeste hyves. Tja en toen was de familie geplits. Waarom niet von der Atlantis Rottschild? Was je nog rijk ook. Nu mag je de olifanten douchen hihi.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Binnenkort de openbaring als ik de geruchten mag geloven.quote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Koos de verkeerde familie uit. Die zijn niet zo'n sullekes als de meeste hyves. Tja en toen was de familie geplits. Waarom niet von der Atlantis Rottschild? Was je nog rijk ook. Nu mag je de olifanten douchen hihi.
Dat dachten jullie maar zij dachten toch anders over. Nu we toch erover hebben heb jij al crushes van die duitse profielen ontvangen? Zoals Himmler en kolonel Siegfried en mengele?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Dat account heb ik ooit aangemaakt om die kansloze atlantis paupers te fokken
Blijf leuk.quote:
Doe dan een beetje onopvallend in het begin anders is het weer die rot probleem op Hyves. Ze zijn niet al te slim daar, LBO'ers kan je ze beter noemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef 9611Niels het volgende:
Het waren natuurlijk die vmbo'ers van gisteren! Nou, vanmiddag maar een nieuwe maken dan
DIE rot probleem... over slimheid gesprokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Doe dan een beetje onopvallend in het begin anders is het weer die rot probleem op Hyves. Ze zijn niet al te slim daar, LBO'ers kan je ze beter noemen.
trollquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:01 schreef DragonFire het volgende:
Dietrich heeft het ook niet overleefdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef 9611Niels het volgende:
Het waren natuurlijk die vmbo'ers van gisteren! Nou, vanmiddag maar een nieuwe maken dan
quote:Hey Hyver,
We kregen klachten over je profiel en na lang wikken en wegen, en overleg met veel hyvers, was de conclusie onvermijdelijk dat je profiel niet op Hyves kan blijven bestaan.
Wij zijn helemaal voor vrijheid van meningsuiting, maar discriminatie of kwetsende content is helaas niet toegestaan.
Vandaar dat je profiel op grond van de volgende punten uit onze gebruiksvoorwaarden is verwijderd (dikgedrukt is de tekst die voor jouw profiel van toepassing is):
6. Verboden content
6.1 In dit artikel volgt een niet uitputtende opsomming van content die je in ieder geval niet ter beschikking mag stellen via Hyves (waarbij geldt dat het ter uitsluitende beoordeling van Hyves is of bepaalde content wel of niet is toegestaan):
(i ) Content die discriminerend is terzake uiterlijk, ras, religie, geslacht, cultuur, afkomst, of anderszins kwetsend genoemd mag worden;
(ii) Content die oproept tot geweld tegen en/of lastigvallen van een ander of anderen;
(iii) Content die leidt tot of het gevolg is van uitbuiting of misbruik van anderen;
We hopen dat je dit begrijpt!
Groet,
Team Hyves
En hij bestond nog maar 3 dagen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:37 schreef HV het volgende:
Ik zie net dat de hyves van Friedrich-Werner weer is verwijderd
Moet wel.quote:
Mamier?quote:
Volgens Aaaaaaa wel.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:55 schreef leetzors het volgende:
Crush op hyves is soort flirten voor verlegen breezers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |