Sluit mij ook maar uit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:01 schreef DragonFire het volgende:
Je kan mij uitsluiten, dus dan blijven er slechts 15.999.999 andere over.
Sowieso Hyvesquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:03 schreef 3keernix het volgende:
Hyves, how the hell wil jij daar je geld aan uitgeven
nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Shoombak het volgende:
Sorry ik was het, Adolf Von der Atlantis Von Himmler
quote:Beste vrienden, ik heb vragen en wil ze graag stellen. Waarom staan jullie op hyves onder de namen van voormalige Duitse officieren en hun foto?s? Wat is de achterliggende gedachte ervan? Ik hoop dat jullie jong zijn, maar weten jullie dat jullie hier erg veel mensen ontzettend veel pijn mee doen. Een paar van jullie zijn ook lid van de anne-frankhyve.hyves.nl ?
Probeer eens te bedenken wat dat met nabestaande doet, willen jullie dit? En waarom lid van de Anne Frank hyve. Toch uit respect voor deze vrouw? Maar waarom dan van die wrange opmerkingen. Nee, ik kan het niet waarderen, en ik hoop dat als jullie er beter over nadenken dat jullie dit stoppen. Jullie Duits oefenen, dat kan toch ook op een leukere en orgininelere manier? En waarom verstoppen jullie je achter hun namen zonder je eigen naam of een link ernaar?
Kortom, denk er eens over na en laat me eens wat horen.
Bedankt en een goed weekend,
Jos Kaandorp
Medebeheerder van de anne-frankhyve.hyves.nl
P.s. ik heb éénieder van jullie een kopie hiervan gestuurd.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
Oh en nu ik toch weer eens inlog op dat account wil ik dit ook me jullie delen
[..]
Die triest-smiley was voor jezelf bedoeld neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. En dat terwijl mijn naam slechts FUUUUUhrer was.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:15 schreef Personan het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je er mensen mee pijn doen? Zover ik weet zitten WW2 veteranen niet op hyves
Meer van deze heerlijke taartquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
Antiklacht: misschien was het deze chick wel![]()
[ afbeelding ]
Sjanet Turksma heet ze
Lekker wijfquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Sjanet Turksma heet ze
Heb ik nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Meer van deze heerlijke taart![]()
Dit zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Wel van een ander mokkel:
[ afbeelding ]
Kerelquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
[ afbeelding ]
Oh god...quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik een tijdje terug ook gehadquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Check dat ding aan de balkonrailing hangenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Sjanet Turksma heet ze
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die triest-smiley was voor jezelf bedoeld neem ik aan?
Nobody cares...niet over je hyves en niet over je "coole" nicks op hyves.
Ga ergens "stoer" zijn en de holocaust ontkennen ofzo...
Viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Check dat ding aan de balkonrailing hangen
[ afbeelding ]
En?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef 9611Niels het volgende:
IK WEET WIE HET WAS!!11!1!!1!![]()
Na grondig speurwerk ben ik erachter gekomen.
Je broertje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef 9611Niels het volgende:
IK WEET WIE HET WAS!!11!1!!1!![]()
Na grondig speurwerk ben ik erachter gekomen.
Dietrich groet uquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. En dat terwijl mijn naam slechts FUUUUUhrer was.
Dat account is trouwens verwijderd. Waarschijnlijk iets met tubgirls.
Passend dat bord rechts van dat monster.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:32 schreef Penisbaard het volgende:
Friedrich-Werner Erdmann Matthias Johann is toegevoegd aan je crushlist
quote:Kees Franz von Mecklenburg-Schwerin Hulplijnen & berichten van/voor deze crush
(0 dagen)
Dit is een match!![]()
HAHA Dat was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Check dat ding aan de balkonrailing hangen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |