Haha, ik heb ook alle DVDs van pittige tijden gekocht. Echt geweldige series. Kan er nog steeds in een deuk om liggen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:15 schreef Suusje-V het volgende:
Piiitige tijjjden, het leven is een zure booooooooom
"Ik ben LLLLLaura."
"Het is mij, Robert!"
"Wat een toestand!"
"Ik ben Rick en ik wil op m'n motor rijden!"
Telekids was ons standaard tv programma in het weekend
Haha ja die ken ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef boofer het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook alle DVDs van pittige tijden gekocht. Echt geweldige series. Kan er nog steeds in een deuk om liggen!
dit is een fantastische scene met bassie en adriaan:
Inderdaad. Heb het ook nooit gekeken. Nouja 1 keer, toen ik met m'n klas daar ben geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:14 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vond dat geen flikker aan.
Ik ook altijd met een flinke stapel witte boterhammen met hagelslag en een enorm glas melkquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:14 schreef 3keernix het volgende:elke zaterdag vroeg op om te kijken
Toen ze echt gingen stoppen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:20 schreef Hanneke1983 het volgende:
Nog drie.... drie minuten voordat dit stopt....
Nog twee.... twee minuten...
Dan neem je het toch op?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:43 schreef Basekid_NZ het volgende:
Op 3 oktober zend RTL4 een speciale "20 jaar telekids " uit![]()
Helaas kan ik niet kijken
Owhquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:44 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Ja woon in Nieuw-ZeelandMoet ik eerst een heeeeele grote schotelantenne kopen denk ik.
De vliegende ouwe taart?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik kan me er niet zo veel meer van herinerenmijn broer daarentegen wel, en het enige wat ik me te geest kan halen was een vliegende drol ofzoiets
Vetquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:43 schreef Basekid_NZ het volgende:
Op 3 oktober zend RTL4 een speciale "20 jaar telekids " uit![]()
Helaas kan ik niet kijken
Hoogtepunten Telekidsquote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
VetHoe laat, weer om 7 uur s'ochtends
?
rtlgemist.nlquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:44 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Ja woon in Nieuw-ZeelandMoet ik eerst een heeeeele grote schotelantenne kopen denk ik.
''Hoe, haa, ochtendgymnastiek... hoe, haa, fanatiek...quote:
Ik ben bang aan het worden dat ze dezelfde 'docu' uitzenden die ook in de laatste Telekids was, met de hoogtepunten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef nomar83 het volgende:
Waarom heb ik nog geen enkele promo gezien hiervoor? E rlijkt alleen maar aandacht te zijn voor de andere programma's ter ere van 20 jaar RTL.
Geniale tekst toch:quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Hoe, haa, ochtendgymnastiek... hoe, haa, fanatiek...
hoe, haa, ochtendgymnastiek... en dat lekker op muziek.''
Dat zou echt een enorme tegenvaller zijn, maar ik ben heel erg bang dat je gelijk hebt. Er staat ook geen omschrijving van het programma op teletekst en Carlo & Irene hebben er na de aankondiging een jaar geleden ook niets meer over gezegd. En volgens mij duurde die docu ook anderhalf uur. Bah bah.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik ben bang aan het worden dat ze dezelfde 'docu' uitzenden die ook in de laatste Telekids was, met de hoogtepunten.
die hier begint dus, laten we hopen dat ze er wat anders van maken, het duurt ook helaas maar 1.5 uur
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
Even een gigantische schop, maar wel met reden. Er is nu een bijna 4 uur durende (!!!) fanmade special op YouTube gezet: 25 Jaar Telekids: Een pittige Pleurisbende!
Doe mij maar Anniko van Santen. Die deed het doordeweeks altijd en is nogquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind Irene nog wel redelijk goed geconserveerd hoor
mee eensquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Doe mij maar Anniko van Santen. Die deed het doordeweeks altijd en is nog
zo verscheen ze nooit bij Telekidsquote:
Nee, helaas. Ook niet bij Opsporing Verzochtquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo verscheen ze nooit bij Telekids
dat zou wat zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ook niet bij Opsporing Verzocht
Twee miljoen kijkers, minstensquote:
alle zaken opgelostquote:
Dat soberso. En Bromsnor komt graag in de studioquote:
Ze presenteert opsporing verzocht nog steeds alsof ze een kinderprogramma aan het presenteren isquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ook niet bij Opsporing Verzocht
Het bijzondere vind ik dan weer wel die nooit uitgezonden backstagebeelden, hoe kwamen ze daaraan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
Even een gigantische schop, maar wel met reden. Er is nu een bijna 4 uur durende (!!!) fanmade special op YouTube gezet: 25 Jaar Telekids: Een pittige Pleurisbende!
Wel tof dat ze daar dan toegang toe kregenquote:
De zomerserie 'Telekids Goes Florida' wordt deze hele zomer erop gezet, is vooral bekend doordat dit de reeks was waar ze elkaar verkering vroegen enzo, echt zo schattigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |