Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:40 schreef -Hans- het volgende:
Kom er maar in Sirolf
Flat Beat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het einde van woensdag hakdag.
Wat?! Waarom?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het einde van woensdag hakdag.
Whaha freaking briljantquote:
Hey Pilesquote:
Heyquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:43 schreef Timo20 het volgende:
Hey Piles![]()
![]()
heb je vandaag toevallig de hele uitzending van Ekstra Weekend incl. beeld opgenomen?![]()
Hij niet, ik wel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hey Piles![]()
![]()
heb je vandaag toevallig de hele uitzending van Ekstra Weekend incl. beeld opgenomen?![]()
quote:Kelere, m'n oren piepen van de hardcore en m'n keel gloeit van de Apfelkorn. Voor m'n gevoel moet ik nu oranje Lucky muntjes op zak hebben.
Enne? hoezo luister je niet meer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
Nope, doe ik niet meer hèLuister ook nooit meer
quote:
Mja... waar dan? Het is een bestand van 1 GB, en daar heb ik niet echt hosting voor. Suggesties?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Enne? hoezo luister je niet meer?
[..]
[ afbeelding ]
upload je `m ergens?
Heb op mn werk een hele dag 3FM aan, en ben blij als ik 's avonds eens goede, afwisselende muziek (KXquote:
die site waar Piles het altijd uploadde (in 3 delen)quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja... waar dan? Het is een bestand van 1 GB, en daar heb ik niet echt hosting voor. Suggesties?
Moet je bij Broekie zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die site waar Piles het altijd uploadde (in 3 delen)
ik weet niet of je die van Piles mag gebruiken??
oh okquote:
Woordelijk. Alles. Maar ik denk eigenlijk dat ik alles uit de '90's wel mee kan zingen. Van welke kwaliteit dan ook.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:19 schreef borisz het volgende:
Stomme is dat je dit soort ellende van de Spice Girls gewoon mee kan bleren.
Ditto.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:19 schreef borisz het volgende:
Stomme is dat je dit soort ellende van de Spice Girls gewoon mee kan bleren.
Ik ook kan ook een hele hoop meebleren. Uit de tijd dat hitlijsten nog leuk warenquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Woordelijk. Alles. Maar ik denk eigenlijk dat ik alles uit de '90's wel mee kan zingen. Van welke kwaliteit dan ook.
Alles was radio en top 40 en top 50. Dat ik er niet meer schade aan over heb gehouden is een wonder.
Ja, ze waren vet tof.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook kan ook een hele hoop meebleren. Uit de tijd dat hitlijsten nog leuk waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |