Van mij mag dat meisje heel gauw opdonderen... Vind het helemaal niks en vooral niet in deze week...quote:
quote:Rudy's Guilty Pleasure: Rotterdam Termination Source - Poing![]()
![]()
Smashing Pumpkins - Disarm
King Bee - Back By Dope Demand
Something Happens - Parachute
No Doubt - Just A Girl
Mr Oizo - Flat Beat
Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks
Kristin Hersch ft Michael Stipe - Your Ghost
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:03 schreef Sirolf het volgende:
Het is me meteen weer duidelijk waarom deze plaat Poing heet.
Voel me net een skippybalquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een slechte plaat is dit toch eigenlijk ook... naja, wel grappig om weer eens te horen
Dat wil ik terug luisteren (en het liefst ook kijken). Krijg ik een gigantische flashback naar de afgelopen vakantie met Theo in de skihut Salou. De hele tent uit de plaat, heerlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timooooooo. Briljante aflevering
. Die mix van Charly en Theo was super
. Lekker hakkuhh !
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voel me net een skippybal
Zeker doen want het is de moeite waardquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat wil ik terug luisteren (en het liefst ook kijken). Krijg ik een gigantische flashback naar de afgelopen vakantie met Theo in de skihut Salou. De hele tent uit de plaat, heerlijk![]()
![]()
did you get knocked down?quote:
Mzzl !quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef Qunix het volgende:
Ik ga, tot morgen!
Oja, die had je ook nogquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:11 schreef Captain_Slow het volgende:
"Jullie hebben nog niet betaald..." En bedankt he Timur..
Luv you more van DJ Paul en Dune - Can't Stop Raving, Hardcore vibes en Million Miles From Home. Maar ook wel die jij noemt. Ik vergeet er volgens mij heeeeeeel veel. Vooral van DJ Paul was ik wel aardig fan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef Timo20 het volgende:
Net gepost in `t Post hier je favoriete happy hardcore nummer!
wat zijn die van jullie?
De zanger is op een gegeven moment nog opgedoken bij Genesis, maar dat was geen al te groot succes...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee wat er met ze gebeurd is idd. nummer zat ook in een commercial volgensmij ?
Super vette plaat manquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:24 schreef Timo20 het volgende:!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEE deze plaat is echt té fout
![]()
Vlak ook het " HAAAAAAAAAAKKKUUUHHH !!! " niet uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:26 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
heeeeel veel posts deze week gaan volgens mij nog bestaan uit "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!"![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vlak ook het " HAAAAAAAAAAKKKUUUHHH !!! " niet uit
Hij heet toch Gabbering?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]uiteraard
woensdagmiddag de Rabbering hakkuh mix![]()
![]()
Ah jaquote:
Waarschijnlijk het einde van woensdag hakdagquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]uiteraard
woensdagmiddag de Rabbering hakkuh mix![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |