En dan later die produceren:quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:39 schreef Tiemie het volgende:
meeste die hierboven staan zijn wel favoriet.
Oh deze ook natuurlijk:
=edit verkeerde linkff zoeken
Ja die ja...... top!quote:
Blijft een van de allerlekkerste happy hardcore tracks ever!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja die ja...... top!
Vandaar dat Jeroen Flaman hem draaide tijdens House Classics in de HMH vorig jaar
En doet het jaren na dato nog steeds goed op feestenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Djmelmax het volgende:
[..]
Blijft een van de allerlekkerste happy hardcore tracks ever!
Als jij dat Happy Hardcore noemt, verdien je allerlei dingen die ik op Fok! je niet mag toewensen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef Rekkie het volgende:
Dit is wat mij betreft de best of all time
/carequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij dat Happy Hardcore noemt, verdien je allerlei dingen die ik op Fok! je niet mag toewensen.
Dude, je noemt niet het allergrootste Hardtrance nummer, het nummer dat zon beetje hardcore gabber aankondigde, het nummer dat overigens vele jaren voor de happy hardcore uberhaupt bestond werd uitgebracht NIET happy hardcore. Tenzij je echt geen fuck verstand hebt van dit soort muziek.quote:
Nee, maar er zijn niet zoveel mensen krampachtig bezig met de juiste genre toewijzen aan een stukje mooi 'muziek'quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:23 schreef stbabylon het volgende:
Overigens zie ik heul veul hardcode, gabber, eurodance, rave en zelfs dreamhouse in dit topic staan. Zijn er echt zoveel mensen die echt geen flauw idee hebben wat happy hardcore is
werkelijk............ /carequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, je noemt niet het allergrootste Hardtrance nummer, het nummer dat zon beetje hardcore gabber aankondigde, het nummer dat overigens vele jaren voor de happy hardcore uberhaupt bestond werd uitgebracht NIET happy hardcore. Tenzij je echt geen fuck verstand hebt van dit soort muziek.
Dumbass.
Dan moet het topic niet Happy Hardcore heten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn niet zoveel mensen krampachtig bezig met de juiste genre toewijzen aan een stukje mooi 'muziek'
Alsof ik daar iets aan kan doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet het topic niet Happy Hardcore heten.
Het grote treinen topicquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alsof ik daar iets aan kan doen.
Dat is inderdaad een gruwelijke track, heb hem ook op vinyl.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef Xxerxxes het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel gelijk in. Maar ik word er wel happy van....
Ook van dit nummer
Ja, oplazeren uit dit topic met dat kansloze gezeik en overbodige gepost. Wist niet dat Kanye West ook op Fok poste; Christ on a bicycle...quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alsof ik daar iets aan kan doen.
Dat was een leuk nummer!quote:
Krijg altijd kippenvel van het nummer drop it.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:59 schreef TimMer1981 het volgende:
Beste happy hardcoretrack:
Beste ravetrack:
Beste troep:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |