He bah zeg, wat naar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:46 schreef Trusten het volgende:
Edit op verzoek![]()
Bij de DWDD werd een fragment getoond waarbij ze een soort Peruaans iets deden met een cavia. Dit was in plaats van een echo. Eerst werd de cavia over heel het lijf van de betreffende persoon gehaald....
Vervolgens werd er gewaarschuwd voor het komende fragment (maar ja, dan kijk ik juist)
Trekt die 'arts' zo die cavia uit elkaar![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:47 schreef Lonker het volgende:
EEEnszzz1!!!!!!!!!!!!!!!!#"!"!%("!(&%C(%(#V")C%RE#)D!`#?D"!%("'%("!'&%35215
Dat vroeg ik me ook af maar het ging verbazend makkelijk, aan de bovenkant beginnen en dan aan twee kanten openscheuren....en vervolgens alle delen in een krant wikkelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
Hoe trek je nou een cavia uit elkaar?
Bekijk het van een zonnige kant, je hebt dan wel twee cavia's...quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Trusten het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af maar het ging verbazend makkelijk, aan de bovenkant beginnen en dan aan twee kanten openscheuren....en vervolgens alle delen in een krant wikkelen
Was al op zoek maar DWDD staat nog niet online en het programma waar het uit komt (Grenzeloos Verliefd, S3 Aflevering 2) is offline gehaald na heel veel klachten dus ze zullen het er wel uitknippenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:59 schreef Bob-B het volgende:
pics!
Vanavond dus de herhaling van DWDD kijken als je het wilt zienquote:Let op
De aflevering van Kelly en Choco uit Peru is helaas tijdelijk niet online te bekijken. We hopen dat deze aflevering zo snel mogelijk weer beschikbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |