abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 22:33:19 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73226072
compleet ander onderwerp
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:05:25 #202
211797 Esses
Splendide mendax
pi_73227734
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik was wel in staat om te stemmen en heb tegen gestemd.
Het volk heeft ook tegen de Europese grondwet gestemd en wat is daarmee gebeurd?
Ze hebben het een verdrag genoemd en er gewoon doorheen geduwd, dus ga nu niet de indruk opwekken dat die egoïsten in Den Haag ook maar iets met het volk rekening houden!!!
Dit is mijn laatste en enige offtopic post hoop ik in dit topic. Maar heb jij het hele boekje gelezen voordat jij bij het referendum ging stemmen, of heb je enkel om de naam gestemt?

Ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is wat ik aangeef, mensen die bij een referendum stemmen hebben geen duidelijke mening opgebouwd door kennis van zaken op te doen. Dit geld ook bij een referendum over Afghanistan. Ze nemen/hebben niet de tijd om zich hier in te verdiepen. Als je hem gelezen had had je geweten dat het een goed verdrag is.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_73227737
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef sp3c het volgende:
compleet ander onderwerp
Maar wel relevant voor de oorzaak van de missie, dat het volk belazerd wordt en voorgelogen!
pi_73227806
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef Esses het volgende:

[..]

Dit is mijn laatste en enige offtopic post hoop ik in dit topic. Maar heb jij het hele boekje gelezen voordat jij bij het referendum ging stemmen, of heb je enkel om de naam gestemt?

Ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is wat ik aangeef, mensen die bij een referendum stemmen hebben geen duidelijke mening opgebouwd door kennis van zaken op te doen. Dit geld ook bij een referendum over Afghanistan. Ze nemen/hebben niet de tijd om zich hier in te verdiepen. Als je hem gelezen had had je geweten dat het een goed verdrag is.
Je kan zo Den haag in, Die gasten weten nl alles en het volk weet niks omdat ze zich er niet in verdiepen, waar baseer jij die aanname's op?
pi_73227857
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Maar wel relevant voor de oorzaak van de missie, dat het volk belazerd wordt en voorgelogen!
Dat klopt.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:16:26 #206
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73228180
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wat is er leugen aan "bouwen als het kan, vechten als het moet" ?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:21:09 #207
211797 Esses
Splendide mendax
pi_73228348
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je kan zo Den haag in, Die gasten weten nl alles en het volk weet niks omdat ze zich er niet in verdiepen, waar baseer jij die aanname's op?
Ok dan is dit echt men laatste offtopic, daarna kan je bij mij in mijn PM terecht.

Dit is gebasseerd op generalisatie van ALLE NEE-stemmers in mijn omgeving. Deze hebben geen van allen het boek gelezen. Hoe weet je dan waar je voor stemt. Heb jij het gelezen? Ja of nee, heb je geen antwoord op gegeven. Als jij het gelezen en nee hebt gestemt hoor ik graag IN PM! hoe of wat jij als argument vond om nee te stemmen. Ik verwacht dan niet het eerste resultaat in google.

Als jij niet gelezen hebt, dan beaam jij mijn generalisatie al weer opnieuw! En dat betreur ik, en daarom ben ik blij dat er geen referenda meer zijn.

Indien je hem wel gelezen hebt is het tweede deel niet op je van toepassing, en hoor ik het graag in een PM.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_73228429
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wat is er leugen aan "bouwen als het kan, vechten als het moet" ?
Leugen zoals, het wordt een opbouwmissie, terwijl het een vechtmissie bleek.
vanaf dag 1 vlogen de kogels en de granaten hun om de oren.
dan valt er weinig op te bouwen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:26:34 #209
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_73228562
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Leugen zoals, het wordt een opbouwmissie, terwijl het een vechtmissie bleek.
vanaf dag 1 vlogen de kogels en de granaten hun om de oren.
dan valt er weinig op te bouwen.

definieer jij eens opbouwmissie?
En een gevechtsmissie ??

waar liggen de grenzen?

Dit is echt weer een grote hoop kul vriend. lees jezelf in ... weet waarover je praat voordat je je in een discussie mengt. Maargoed dat schijnt hier mode te worden.

Vanaf dag 1 kogels om de oren?
Heb je wel enig idee hoe de 1e 2 jaar van de opbouwmissie zijn vergaan

Mijn hemel... je post maar wat....
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:27:58 #210
211797 Esses
Splendide mendax
pi_73228618
Als het kan?

Zegt dat je iets.

Het kon op dat moment niet dus ze moesten vechten. Hierna kunnen ze weer opbouwen, doen ze nu dus.

Voila.
pi_73229412
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij beweert dat er in de beleidsorganen van de VS enkel om geld en wraak draaien ofzoiets en er niet met oprechte gevoelens word gehandeld

Als de USA oprecht was hadden ze de mensen met de orkaan Katrina wel geholpen, die konden barsten

Maar gelukkig is die Bush weg en zal ook de rest van de ellende wel verdwijnen inclusief Irak en Afghanistan
Laten we dat tijdperk maar gauw vergeten
pi_73230374
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:26 schreef Pumatje het volgende:

[..]

definieer jij eens opbouwmissie?
En een gevechtsmissie ??

waar liggen de grenzen?

Dit is echt weer een grote hoop kul vriend. lees jezelf in ... weet waarover je praat voordat je je in een discussie mengt. Maargoed dat schijnt hier mode te worden.

Vanaf dag 1 kogels om de oren?
Heb je wel enig idee hoe de 1e 2 jaar van de opbouwmissie zijn vergaan

Mijn hemel... je post maar wat....
En daarom moesten ze maar verlengen?
Ze hadden ook kunnen stoppen.
maar uiteindelijk gaat het erom of er draagkracht is bij het volk en die is er dus niet.
  woensdag 30 september 2009 @ 00:40:17 #213
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_73230657
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

En daarom moesten ze maar verlengen?
Ze hadden ook kunnen stoppen.
maar uiteindelijk gaat het erom of er draagkracht is bij het volk en die is er dus niet.
Hier een perfect voorbeeld wat er al de hele tijd gebeurd..

Allereerst storm je het topic binnen, met argumenten als de kogels vliegen meteen om hun oren, dood en verderf.. etc. Ik geef aan dat dat totaal niet gebeurde, het enorm rustig was.. en het tegenovergestelde van wat je zegt..

en in je volgende post ga je gewoon lekker mee met de flow en pas je je hele standpunt ineens aan dat we dus meteen maar weg hadden moeten gaan toen het nog rustig was.

Hoe kun je in godsnaam dan nog discussieren???
  woensdag 30 september 2009 @ 00:41:44 #214
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_73230684
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef henkway het volgende:

[..]

Als de USA oprecht was hadden ze de mensen met de orkaan Katrina wel geholpen, die konden barsten

Maar gelukkig is die Bush weg en zal ook de rest van de ellende wel verdwijnen inclusief Irak en Afghanistan
Laten we dat tijdperk maar gauw vergeten

goed goed, henkway jij wil alles het liefst nog oplossen met een massale aanval van GPS geleidde raketten om zo alle problemen op te lossen en te reduceren tot een smeulend hoopje plastic dus zo erg is die bush nog niet
pi_73231606
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Hier een perfect voorbeeld wat er al de hele tijd gebeurd..

Allereerst storm je het topic binnen, met argumenten als de kogels vliegen meteen om hun oren, dood en verderf.. etc. Ik geef aan dat dat totaal niet gebeurde, het enorm rustig was.. en het tegenovergestelde van wat je zegt..

en in je volgende post ga je gewoon lekker mee met de flow en pas je je hele standpunt ineens aan dat we dus meteen maar weg hadden moeten gaan toen het nog rustig was.

Hoe kun je in godsnaam dan nog discussieren???
we hadden helemaal niet moeten gaan!
Ik pas me nergens aan met the flow, dat maak jij er ineens van.
Maar nu is tenminste het gros van het volk tegen en toen nog niet.
Men ziet nu in dat het een kansloze missie is geweest en dat het NL niks gaat opleveren.
Vooral in tijden als deze crisis met je kritisch kijken na wat de uitgaven zijn en daar kunnen we dus nu mooi op bezuinigen.
pi_73233409
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef Pumatje het volgende:

[..]

goed goed, henkway jij wil alles het liefst nog oplossen met een massale aanval van GPS geleidde raketten om zo alle problemen op te lossen en te reduceren tot een smeulend hoopje plastic dus zo erg is die bush nog niet
Ja, wat er nu gebeurd heeft geen enkel resultaat en iedereen weet dat , ook jij
Daarom zegt iedereen, stoppen met dit gedoe / deze collectieve waanzin

Als je een probleem met iemand hebt dan moet je dat snel en accuraat regelen

Dit is bezetten van een ander land en dat land westerse christelijke normen proberen bij te brengen, dat mag niet en dat kan niet, ook al ga je nog zoveel moskeen bouwen, ze zullen buitenlandse soldaten nooit vertrouwen
  woensdag 30 september 2009 @ 10:38:29 #217
211797 Esses
Splendide mendax
pi_73235178
Deze wisseling in waarden en normen is hun eigen werk. Het is hun eigen regering die dat doet. Jij gelooft niet dat die regering door hun zelf verkozen is, prima. Maar het zijn internationaal geaccepteerrde verkiezingen. Hun regels, niet de onze.
  Moderator woensdag 30 september 2009 @ 11:34:37 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73236818
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:23 schreef henkway het volgende:

[..]

Ja, wat er nu gebeurd heeft geen enkel resultaat en iedereen weet dat , ook jij
Daarom zegt iedereen, stoppen met dit gedoe / deze collectieve waanzin

Als je een probleem met iemand hebt dan moet je dat snel en accuraat regelen

Dit is bezetten van een ander land en dat land westerse christelijke normen proberen bij te brengen, dat mag niet en dat kan niet, ook al ga je nog zoveel moskeen bouwen, ze zullen buitenlandse soldaten nooit vertrouwen
ze hoeven de buitenlandse soldaten niet te vertrouwen ze moeten hun eigen soldaten en agenten gaan vertrouwen ... of beter nog die moeten dat vertrouwen terug gaan winnen of zelfs gaan verdienen want zeker de politie verdient het gewoon niet atm

met westerse christelijke normen en waarden heeft het verder geen fuck te maken, daar gaan wij niet over dat moeten ze zelf maar doen wij zwaaien alleen af en toe met een rode vlag als het te ver gaat
  woensdag 30 september 2009 @ 11:51:48 #219
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_73237393
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:34 schreef sp3c het volgende:

met westerse christelijke normen en waarden heeft het verder geen fuck te maken,
Dat heeft het wel. Je krijgt geen steun van je eigen bevoking om een troepenmacht te sturen naar een land/regime dat de sharia gaat invoeren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_73237531
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:38 schreef Esses het volgende:
Deze wisseling in waarden en normen is hun eigen werk. Het is hun eigen regering die dat doet. Jij gelooft niet dat die regering door hun zelf verkozen is, prima. Maar het zijn internationaal geaccepteerrde verkiezingen. Hun regels, niet de onze.
tja..daarom was het ook helemaal niet nodig dat wij eerst even de vorige regering afgezet hebben...laat me toch niet lachen, man!
Mu!
  woensdag 30 september 2009 @ 11:56:36 #221
211797 Esses
Splendide mendax
pi_73237582
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat heeft het wel. Je krijgt geen steun van je eigen bevoking om een troepenmacht te sturen naar een land/regime dat de sharia gaat invoeren.
Onze waarden en normen zijn onder andere het helpen van anderen. Of ze de Sharia al dan niet gingen invoeren, dat is een tweede. Hier kan je geen antwoord op geven aangezien dit niet gebeurd is, en aangezien dit ook van het land zelf niet de bedoeling was. Ze wouden gematigder worden.

Ons sturen heeft met waarden en normen te maken, maar ons daar zijn, nee...
  woensdag 30 september 2009 @ 12:00:54 #222
pi_73237732
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Esses het volgende:

[..]

Onze waarden en normen zijn onder andere het helpen van anderen. Of ze de Sharia al dan niet gingen invoeren, dat is een tweede.
Als je land vol zit met xenofobe moslimhaters is dat gewoon een overweging die je moet maken. De politiek heeft niet voor niets Afghanistan gepushed als opbouwmissie.
quote:
Hier kan je geen antwoord op geven aangezien dit niet gebeurd is, en aangezien dit ook van het land zelf niet de bedoeling was. Ze wouden gematigder worden.
Nee, 1 factie, die van Karzai, heeft zich het meest succesvol zo geprofileerd.
quote:
Daar denken veel Afghanen heel anders over.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_73237972
quote:

[..]

Onze waarden en normen zijn onder andere het helpen van anderen. Of ze de Sharia al dan niet gingen invoeren, dat is een tweede. Hier kan je geen antwoord op geven aangezien dit niet gebeurd is, en aangezien dit ook van het land zelf niet de bedoeling was. Ze wouden gematigder worden.

Nee, we sturen liever hiervandaan
Mu!
  Moderator woensdag 30 september 2009 @ 12:34:39 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73238653
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

ik geloof niet dat het veel mensen heel veel kan schelen
  woensdag 30 september 2009 @ 12:49:10 #225
pi_73239086
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik geloof niet dat het veel mensen heel veel kan schelen
quote:

[..]

Onze waarden en normen zijn onder andere het helpen van anderen.
Discusss....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')