Dit is mijn laatste en enige offtopic post hoop ik in dit topic. Maar heb jij het hele boekje gelezen voordat jij bij het referendum ging stemmen, of heb je enkel om de naam gestemt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik was wel in staat om te stemmen en heb tegen gestemd.
Het volk heeft ook tegen de Europese grondwet gestemd en wat is daarmee gebeurd?
Ze hebben het een verdrag genoemd en er gewoon doorheen geduwd, dus ga nu niet de indruk opwekken dat die egoïsten in Den Haag ook maar iets met het volk rekening houden!!!
Je kan zo Den haag in, Die gasten weten nl alles en het volk weet niks omdat ze zich er niet in verdiepen, waar baseer jij die aanname's op?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste en enige offtopic post hoop ik in dit topic. Maar heb jij het hele boekje gelezen voordat jij bij het referendum ging stemmen, of heb je enkel om de naam gestemt?
Ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is wat ik aangeef, mensen die bij een referendum stemmen hebben geen duidelijke mening opgebouwd door kennis van zaken op te doen. Dit geld ook bij een referendum over Afghanistan. Ze nemen/hebben niet de tijd om zich hier in te verdiepen. Als je hem gelezen had had je geweten dat het een goed verdrag is.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maar wel relevant voor de oorzaak van de missie, dat het volk belazerd wordt en voorgelogen!
Wat is er leugen aan "bouwen als het kan, vechten als het moet" ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maar wel relevant voor de oorzaak van de missie, dat het volk belazerd wordt en voorgelogen!
Ok dan is dit echt men laatste offtopic, daarna kan je bij mij in mijn PM terecht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je kan zo Den haag in, Die gasten weten nl alles en het volk weet niks omdat ze zich er niet in verdiepen, waar baseer jij die aanname's op?
Leugen zoals, het wordt een opbouwmissie, terwijl het een vechtmissie bleek.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat is er leugen aan "bouwen als het kan, vechten als het moet" ?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Leugen zoals, het wordt een opbouwmissie, terwijl het een vechtmissie bleek.
vanaf dag 1 vlogen de kogels en de granaten hun om de oren.
dan valt er weinig op te bouwen.
Als de USA oprecht was hadden ze de mensen met de orkaan Katrina wel geholpen, die konden barstenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij beweert dat er in de beleidsorganen van de VS enkel om geld en wraak draaien ofzoiets en er niet met oprechte gevoelens word gehandeld
En daarom moesten ze maar verlengen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
definieer jij eens opbouwmissie?
En een gevechtsmissie ??
waar liggen de grenzen?
Dit is echt weer een grote hoop kul vriend. lees jezelf in ... weet waarover je praat voordat je je in een discussie mengt. Maargoed dat schijnt hier mode te worden.
Vanaf dag 1 kogels om de oren?
Heb je wel enig idee hoe de 1e 2 jaar van de opbouwmissie zijn vergaan
Mijn hemel... je post maar wat....
Hier een perfect voorbeeld wat er al de hele tijd gebeurd..quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En daarom moesten ze maar verlengen?
Ze hadden ook kunnen stoppen.
maar uiteindelijk gaat het erom of er draagkracht is bij het volk en die is er dus niet.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef henkway het volgende:
[..]
Als de USA oprecht was hadden ze de mensen met de orkaan Katrina wel geholpen, die konden barsten
Maar gelukkig is die Bush weg en zal ook de rest van de ellende wel verdwijnen inclusief Irak en Afghanistan
Laten we dat tijdperk maar gauw vergeten
we hadden helemaal niet moeten gaan!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hier een perfect voorbeeld wat er al de hele tijd gebeurd..
Allereerst storm je het topic binnen, met argumenten als de kogels vliegen meteen om hun oren, dood en verderf.. etc. Ik geef aan dat dat totaal niet gebeurde, het enorm rustig was.. en het tegenovergestelde van wat je zegt..
en in je volgende post ga je gewoon lekker mee met de flow en pas je je hele standpunt ineens aan dat we dus meteen maar weg hadden moeten gaan toen het nog rustig was.
Hoe kun je in godsnaam dan nog discussieren???
Ja, wat er nu gebeurd heeft geen enkel resultaat en iedereen weet dat , ook jijquote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed goed, henkway jij wil alles het liefst nog oplossen met een massale aanval van GPS geleidde raketten om zo alle problemen op te lossen en te reduceren tot een smeulend hoopje plastic dus zo erg is die bush nog niet
ze hoeven de buitenlandse soldaten niet te vertrouwen ze moeten hun eigen soldaten en agenten gaan vertrouwen ... of beter nog die moeten dat vertrouwen terug gaan winnen of zelfs gaan verdienen want zeker de politie verdient het gewoon niet atmquote:Op woensdag 30 september 2009 09:23 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, wat er nu gebeurd heeft geen enkel resultaat en iedereen weet dat , ook jij
Daarom zegt iedereen, stoppen met dit gedoe / deze collectieve waanzin
Als je een probleem met iemand hebt dan moet je dat snel en accuraat regelen
Dit is bezetten van een ander land en dat land westerse christelijke normen proberen bij te brengen, dat mag niet en dat kan niet, ook al ga je nog zoveel moskeen bouwen, ze zullen buitenlandse soldaten nooit vertrouwen
Dat heeft het wel. Je krijgt geen steun van je eigen bevoking om een troepenmacht te sturen naar een land/regime dat de sharia gaat invoeren.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:34 schreef sp3c het volgende:
met westerse christelijke normen en waarden heeft het verder geen fuck te maken,
tja..daarom was het ook helemaal niet nodig dat wij eerst even de vorige regering afgezet hebben...laat me toch niet lachen, man!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:38 schreef Esses het volgende:
Deze wisseling in waarden en normen is hun eigen werk. Het is hun eigen regering die dat doet. Jij gelooft niet dat die regering door hun zelf verkozen is, prima. Maar het zijn internationaal geaccepteerrde verkiezingen. Hun regels, niet de onze.
Onze waarden en normen zijn onder andere het helpen van anderen. Of ze de Sharia al dan niet gingen invoeren, dat is een tweede. Hier kan je geen antwoord op geven aangezien dit niet gebeurd is, en aangezien dit ook van het land zelf niet de bedoeling was. Ze wouden gematigder worden.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft het wel. Je krijgt geen steun van je eigen bevoking om een troepenmacht te sturen naar een land/regime dat de sharia gaat invoeren.
Als je land vol zit met xenofobe moslimhaters is dat gewoon een overweging die je moet maken. De politiek heeft niet voor niets Afghanistan gepushed als opbouwmissie.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Onze waarden en normen zijn onder andere het helpen van anderen. Of ze de Sharia al dan niet gingen invoeren, dat is een tweede.
Nee, 1 factie, die van Karzai, heeft zich het meest succesvol zo geprofileerd.quote:Hier kan je geen antwoord op geven aangezien dit niet gebeurd is, en aangezien dit ook van het land zelf niet de bedoeling was. Ze wouden gematigder worden.
Daar denken veel Afghanen heel anders over.quote:Ons sturen heeft met waarden en normen te maken, maar ons daar zijn, nee...
Nee, we sturen liever hiervandaanquote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Onze waarden en normen zijn onder andere het helpen van anderen. Of ze de Sharia al dan niet gingen invoeren, dat is een tweede. Hier kan je geen antwoord op geven aangezien dit niet gebeurd is, en aangezien dit ook van het land zelf niet de bedoeling was. Ze wouden gematigder worden.
Ons sturen heeft met waarden en normen te maken, maar ons daar zijn, nee...
ik geloof niet dat het veel mensen heel veel kan schelenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft het wel. Je krijgt geen steun van je eigen bevoking om een troepenmacht te sturen naar een land/regime dat de sharia gaat invoeren.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof niet dat het veel mensen heel veel kan schelen
Discusss....quote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Onze waarden en normen zijn onder andere het helpen van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |